Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Today
-
Nie bierz se wszystkiego do siebie. Ty coś napisałeś, a inni komentują. Jedni tak, a inni siak. To forum jest. Różne podejście, różne opinie. Każdy zrobi jak uważa. Życie.
-
Nie żebym był aż tak oszczędny, szukałem tylko alternatywy bo w https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/2343451-kpl-walka-pompy-plynu-chlodzacego/i51607 były wtedy po 270 zł. z przesyłką i ze względu na zmieniające się tam ceny możliwe, że kiedyś znowu cena będzie wyższa. Pomyślałem, że skoro uszczelniacze kupiłem po 3 zł. to mogę wymienić sam wałek i to pewnie by wystarczyło bo wiatrak i trym w dobrym stanie. Tylko pomyślałem a zrobiłem jak wyżej, wymieniłem w trasie same uszczelniacze a podczas wymiany sprzęgła cały zestaw. @tomekm na wstępie tego/swojego tematu pytał "ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?", rzuciło mi się w oczy to po prostu napisałem. A budyniu nie szukałem/nie widziałem
- Wczoraj
-
No dziwne, i to nie są kable tylko sztywne śruby pod siedzeniem, plus podpinam to dedykowanego punktu to podpięcia zewnętrznego zapłonu, a minus próbowałem z róznych miejsc ramy, z podobnym efektem. Wg schematu ten plus powinien być wprost wyprowadzony z plusa aku, ale wyglada że coś musi być nie halo. Pomacam na spokojnie.
-
Czyli wielka przygoda jeszcze przed Tobą...
-
Hej !
-
Witaj! Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
-
to ja jakieś smaki chyba inne mam
-
ale smacznie
-
Jak sie budyń wytworzy to fajnie nie będzie...
-
Czulem przygodę wystarczająco przez 2 dni zastanawiając się co jeblo, na szczęście nie alternator.
-
ale po co uszczelniacze, można zatkać dziurkę
-
W ogóle nie czujesz ducha przygody
-
Dokladnie
-
Dziwne masz te pomiary, te skaczące, sprawdź. Te kable co na nich skacze o ile na akumulatorze jest stabilne i nie przekracza 14,4 A woltomierz zamontuj w motku, jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodził a mi uratował tripa po Rumunii, na czas znalazłem warsztat i kupiłem nowy regulator zamiast jeździć z akumulatorem samochodowym.
-
Tylko, że tryby wymienia się w komplecie - co komu z jednego? Drugi od innego producenta? Bez sensu ... Cały ten zestaw chiński jest bez sensu.
-
Tylko po co sam wałek jak potrzebne jeszcze uszczelniacze? A jak wymieniać to od razu z wiatraczkiem którego brak w zestawie. No fakt jest tryb ale ile osób go wymienia? Z BMW nie całe 40zl Licząc koszty policz nie wiadoma jakość i oczekiwanie 2-8 tyg.
-
Mi to się głos łamie jak się z @dakarowy witam na przykład
-
Ty Dakarowy to potrafisz nawet wodę złamać
-
Myślisz że się nie połamią? [emoji846] Mam i takie w garażu co to się miały nie łamać [emoji16] ale fakt jest szansa że na dłużej tarczą. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
-
Witaj
-
To sie nazywa rozwiązywanie problemów metodą "monologu". Nie wiem jak u Was, ale mnie zdarza się to całkiem często, również na żywo, ze głowię się nad czymś, po czym jak zdecyduję się spytać na zewnątrz, to wtedy przychodzą mi do głowy dodatkowe rzeczy i ostatecznie zanim interlokutor odpowie to dochodzę do sedna samodzielnie. Tym razem było tak - po napisaniu powyższego posta uświadomiłem sobie że przecież mogę w bardzo prosty sposób zweryfikować miernik - dokonując adekwatnych pomiarów w aucie. Tym sposobem miernik został wykluczony (a przy okazji pomiary samochodu wyszły ciekawie) - w stanie spoczynku 12.4 (mało jakby), po uruchomieniu silnika bez obciążenia 14,8, po włączeniu reflektorów, grzania zadków itp - 14.2 (czyli zupełnie dobrze). Wracając od auta stwierdziłem bez przekonania, że czysto z kronikarskej przyzwoitości zdemontuje te wszystkie plastiki i zmierzę napięcia bezpośrednio na aku, chociaż co to za róznica... No i cenne siki (z angielskiego - siur price ;-) - napięcie mierzone na aku po uruchomieniu silnika wynosi w miare stabilne 14.2-3 (wlaczone reflektory). Czyli że... ładuje poprawnie?! Pomiar w poprzednim miejscu dalej pokazuje radosne skaczące cyferki. Zaś poprzednie miejsce to po zdjęciu kanapy dedykowany wyprowadzoy zacisk plusa z przodu po prawej stronie, oraz podobnie wyglądająca śruba do masy po lewej (ale sprawdzałem masę w innych miejscach z podobnym rezultatem). Ktoś pojaśni mi o co chodzi? Czy jednak ciągle jest coś źle, i cieszę się za szybko? Gdzie (czy) - bez rozbierania plastików - można pomierzyć fizycznie akumulator?
-
To jeszcze kontynuując, bo fakt 'wysuszenia' poprzedniego aku nie dawał mi spokoju. Jest duża szansa że winowajce znalazłem. Po zamontowaniu nowego pomiary wyglądają następująco: bez obciążenia 12,8V, po zapłonie 12,2-4V, po uruchomieniu silnika.... no właśnie. Wartości na mierniku mrygają jak dyskoteka. są momenty że pokazuje 13,x-14V, ale zaraz skacze na ułamki sekundy na 18-19, albo i poza zakres 20V. I tak cały czas, możnaby sie nawet dopatrzeć jakiegoś cyklu w tym (1-2 sekundy max zanim sekwencja się powtórzy). Przy czym jeszcze jest kwestia że to jest miernik marki miernik, z zauważalnie dużą bezwładnością (po podpieciu do aku potrzebuje dobrą sekudnę lub lepiej zanim wartość "urośnie" z zero do 12V...). NIe mniej wygląda, ze chyba regulator napięcia zdechł i coś się nie filtruje poprawnie. Co ciekawe - po przejażdżce aku pokazuje ciut ponad 13V a po chwili odstanie znowu 12.8 - można by więc odnieść wrażenie, że wartości są poprawne a aku niby jest doładowywany w trakcie jazdy. Dodam jeszcze że żadnych objawów użytkowych, typu nierówna praca silnika, wchodzenie na obroty, mryganie lampy czy innych światełek. Kręci jak na nowy przystało, pali bez problemu zimny i cieply, nawet manetki grzeją jak trzeba. Znalazłem jakieś historyczne stare wątki, ktore dość niegatywnie wyrażały się o tanich chinskich regulatorach z allegro. Ktoś jest w miarę na bieżąco i może coś polecić? Obojętnie sklep czy alledrogo. Jakbym dziś/jutro zamówił, to dotrze przed weekendem i sobie odbiorę jak będę w PL na weekend i w przyszłym tygodniu zamontuję. Lokalnie też sprawdzę, jeśli wymyślę jak po ichniemu jest regler ;-). Ale nie ukrywam że wolałbym zakupić sprawdzony, który na pewno zadziała, bez loterii i potencjalnego odsyłania (ewentualnie kupię 3 sztuki i po znalezieniu sprawnej pozostałe oddam ;-). I może to również dobra okazja, żeby dokupić woltomierz jakiś do zamontowania na motku na stałe. Myślałem że takie rzeczy tylko na wyprawy są potrzebne, ale może norweska wilgoć nie słuzy elektronice i jednak warto... Wygląda że motek będzie dopieszczony trochę przed sezonem, bo po mału również pora na klocki na oba koła, plus muszę zakupić wysoką szybę w końcu, bo fabryczna (dłuższa) jest jednak za bardzo nachylona, przydałoby sie też zrobić coś kanapą, bo chyba nie daje sobie rady z moją wagą ....
-
BrunoJ zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Bo to jest tryb awaryjny
-
ale komplet z trybem droższy niż w bmw
-
lepiej zainwestować w składane lusterka