Wiele razy na forum pisałem, że Dakar i zwykły gs pozycję jadącą ma taką samą... Różnice wysokości tkwią w zawieszeniu i w ... kanapie (tutaj zapewne ma to znaczenie w trakcie jazdy)....
Przy "naszym" wzroście (mam cały centymetr więcej) mamy więc pełny wybór. Możemy jeździć czym chcemy.
Mam zwykłego gs-a nie wiem z jaką kanapą, ale wiem, że nie chcę wyższej niż mam.
Próbowałem zmieniać wysokość kanapy poprzez podkładanie jakichś tam "materiałów" i zawsze wychodziło mi na to, że im wyżej tym wietrzniej.
I teraz pytanie do Ciebie czego tak naprawdę oczekujesz od motóra??? Szosa, czy off?? Wg. mnie zwykły do off się nie nadaje, a na dakarze nie jeździłem...
Jasne, że "cywilnym" gs-em można zjechać z drogi i "prawie" wszędzie dojechać, ale po co się męczyć, skoro do off są lepsze motki, przede wszystkim mniejszej pojemności i lżejsze (ale my tu nie o tym).
Bierz cywilnego popróbuj z kanapą i w najgorszym układzie wyślesz gdzieś do tapicera i za maks +300pln będziesz miał super sprzęcicho...