Witam wszystkich :)
Nazywam się Marek. Na motkach latam od 1982 roku (z małą przerwą na odchowanie dzieci).
W ubiegłym tygodniu kupiłem na forum Dakar'a - dwudziesty trzeci jednoślad w mojej "motocyklowej karierze" :-o
Dakar jest dla syna, z którym zamierzam w przyszłym roku pojechać na Nordkap.
Będę mu towarzyszyć na Tigerze 800 XCx :)
Do zobaczenia na trasie :)
Snuję sobie w wyobraźni takie cóś: do sprzedaży takie coś co z jednej strony ma wtyczkę do oryginalnego gniazdka BMW, a z drugiego końca ma standardowe gniazdo zapalniczki samochodowej. Końce połączone są kabelkiem.
Jaki długi jest kabelek, jakie jest mocowanie gniazdka .... muszę coś wypić, żeby mieć wizję :D
Dziękujemy za zgłoszenie. Odpowiemy na Twój apel niezwłocznie jak to tylko będzie możliwe. Sprawa powinna być rozwiązana w ciągu 14 dni roboczych.
Zespół forum F650GS :lol:
Czyli z tych wszystkich zapisów jest tak: masz redukcję co ją wpinasz do małego ( oryginalnego gniazdka BMW ) na przewodzie. Czyli jak redukcja to znaczy jeszcze mniejsze gniazdko - czyli Jack? Duży czy mały? ;)
PWN: redukcja
1. «zmniejszenie rozmiarów, liczby lub ilości czegoś»
Oki, jakby co, to mam alternatywę ;-)
Pszemo, po wakacyjnym szaleństwie trza było sie wziac do roboty, no i wir mnie wciągnął, tak mam, albo nie pracuję wcale, albo na 100% ;-)
Ale miło że teskniles ;-) wrócę na stałe za kilka tygodni.
Kup nowy wkład, odbuduj to co zniszczone i finito.
Warto by też dowiedzieć się, co było przyczyną zapłonu - brak czyszczenia, czy uszkodzenie wkładki.
Ponadto warto by zrobić ekspertyzę (po prostu zaprosić na oględziny ogarniętego kominiarza), czy średnica wkładki jest odpowiednia dla typu (i mocy pieca) pieca który posiadasz. Wprawdzie nie podnosisz tej kwestii, ale warto też wziąć pod uwagę przy ustalaniu przyczyny zapłonu czym paliłeś w piecu - być może paliwo było nieodpowiedniej jakości......
Jeżeli będzie miał gazowy z zamkniętą komorą spalania to i tak będzie musiał mieć nie uszkodzony szacht kominowy..... Więc nawet w tym przypadku naprawa komina będzie niezbędna.
Kurcze, z tym Wrocławiem jakoś nie wypaliło tym razem :) , a mam do niego ogromny sentyment... :)
Może znajdziesz i skusisz się na coś najbliżej Siebie ;-) ???
To jest tak ( za przeproszeniem ) napisane od du.y strony. Napisane niby dużo, ale konkretów prawie żadnych.
Jaki to jest obecnie komin? Ilu komorowy? Jaki jest przekrój ciągu spalinowego? Na jakiej długości musi być przebudowany? Jaki jest dach? Na jakiej wysokości jest kalenica? Jakim paliwem jest palone? Jaki jest do tego piec - czynnik grzewczy, moc ... ? ... ?
Najprostsza rada: przejdź na gaz i zastosuj piec z zamkniętą komorą spalania ;)