Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.10.2015 in all areas

  1. 2 points
    Pamiętam jak dziś . Przepełniony kufer od paszy na wyjazd i piwa . Twin padł pod LIDLEM na lewy boczek . Nic mu się nie stało . Hydrauliczny podnośnik wysuwany z pod kanapy załatwił sprawę :-D
  2. 1 point
    Hej! Było sobie BMW F650: Zrobiło ze mną po polsce i okolicach jakies 6000 km, z drobnymi przygodami : 80KM od domy na A4 ;] Pomogli koledzy z MotoWrocław na fejsuniu i bezpiecznie dowieźli do domu :D I zachciało się większych wojaży, więc motocykl na lawetę i wziummm do maroko: A tam przygód drobnych i większych było już sporawo :) Na miejscu z powodu straty większości osłon chłodnica dostała niezniszczalną osłonę "Made In Macocco" za opłatem 50 jurków.... Mimo wszystko motocykl prezentował się znakomicie: No więc wróciłem, cały i zdrowy, kurz opadł, sprzedawać nie ma co, za bezcen szkoda, więc trzeba coś ciekawego wykombinować ;] Natrafiłem na projekt Red Hot Chili Customs http://thebikeshed.c...li-customs-f650. Bazując na tym projekcie, pewnie z lekkimi modyfikacjami działam! Właściciel owego projektu Maciej Zatoński okazał się bardzo pomocny chętnie odpowiada na pytania co do rozwiązań zastosowanych w projekcie, powysyłał też kilka zdjęć newralgicznych elementów. Jeszcze nie wiem jakie będzie malowanie mojego projektu, ale coś wymyślę. Na tą chwilę skłaniam się do jakiejś stylizacji w czarnym / zielono wojskowym macie ;] Czas pokaże. Aktualnie motocykl rozebrany: W tygodniu w planie jest zrobić kanapę, zmodyfikować mocowania baku, i filtrów powietrza, poobcinać wszystko co zbędne, oddać ramę do malowania, i znaleźć pasującą kierownice ( aktualna dość mocno powyginana! Trzymajcie kciuki! Będę starał się wrzucać progres ;]
  3. 1 point
    Ogólnie starsze motocykle i samochody miały urok/duszę. To dziwne, że masz takie wibracje na kierownicy, inne F800R też tak mają?
  4. 1 point
    Ja miałem F650GS '03 (czyli singiel) przez 4 lata, na początku tego roku kupiłem F800R. Jedyne co to o silniku i hamulcach się wypowiem :-) W porównaniu do singla to twin ma pewien zakres obrotów gdzie wibruje nawet więcej, a przynajmniej ma takie te wibracje, że ręka w nadgarstku drętwieje. Być może wynika to z pozycji, gdzie kierownik bardziej się opiera na kierownicy. Hamulce, a przede wszystkim ABS jest dużo lepszy, wiadome - nowszy, częstotliwość jest większa i nie łupie tak kołem jak abs zadziała. Ale w ogólnym rozrachunku to F800R sprawia wrażenie bardziej bezpłciowego motocykla! W zakrętach jeździ, ale nie jakoś "o, Boże jak to się wcina w zakręt!", przyspiesza, hamuje. Singiel miał w pewien sposób swój urok! Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
  5. 1 point


×