Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 17.02.2017 in all areas

  1. 5 likes
    Zasiałeś panikę u kolegów z Wawy. Nie wiedzą kogo wypchnąć do odpowiedzi.
  2. 3 likes
    O tyle lepszy że w wersji bez ABS przód jest regulowany, a tył teoretycznie mniej zmęczony wiekiem, tyle i tylko tyle jak se tak czytam to dochodzę do wniosku, to też z własnego doświadczenia - najlepiej jak się kupi coś co się podoba, w tym przypadku jeśli faktycznie Dakar Ci sie nie podoba, a Tenerka jest piękna, to się nawet nie zastanawiaj i kupuj Tenerkę. Sezon przelatasz i będziesz wiedział czy to był dobry wybór czy nie, do tego tak czysto teoretycznie łatwiej będzie ją zbyć, chociażby ze względu na wiek no i pewnie będzie to czas, że Seb będzie szukał właśnie takiej Tenerki
  3. 2 likes
    OC za audi a8 2.5tdi, kolega 28 lat, 2 dzieci, bezwypadkowa historia
  4. 2 likes
    Balcerzak jest tylko jeden...
  5. 2 likes
    Gilby, a czo Ty z tym Dakarem? Inteligentny, przystojny chłopak, fotograf, ze zmysłem estetycznym... Przecież jest tyle pięknych motocykli, nie wszystkie są niemieckie
  6. 2 likes
    Może się powtarzam... Daj sobie spokój z tymi przeróbkami. Nie warto. Kup nowe opony dualowe. Pojeździj trochę. Odłóż kasę, którą chcesz wpakować w przeróbki i zmień motocykl. Szkoda czasu i pieniędzy.
  7. 1 like
  8. 1 like
    Ale ma przynajmniej normalne rozmiary koła, wiec z oponami łatwiej. Fka ma 18 z przodu.
  9. 1 like
    Nie wiem czy lepszy, prawdopodobnie porównywalnie zły, to fajny motocykl, ale do lasu za ciężki i za słabe zawieszenie, do tego tradycyjnie umiejscowiony bak (jak w efce) to nie jest dobry pomysł na czochranie po lasach. Sam uczyłem się na dwóch takich, do tego na łysych oponach, ale to były zupełnie inne czasy paliwo było po 2,50 zł, kto by to pamiętał
  10. 1 like
    Słyszałem, ze Teresa ma lepszy zawias, ale jest mniej poręczna?
  11. 1 like