Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.05.2017 in all areas

  1. 5 points
    Podobnie gadał mój sąsiad o Fabii 1.2.
  2. 4 points
    Szczerze.... to pojęcie względne z tą pięknością tych właśnie kufrów Ale motór ładny
  3. 3 points
    w związku z pięknymi okolicznościami przyrody dzisiaj postanowiłem skoczyć na rybkę. Szybko złapałem gpsies i wyrzeźbiłem jakąs traskę. Postanowiłem zjeśc rybkę w Pobierowie. Było mniej więcej tak: I tak: w jakimś lesie trafiłem na drogę zmasarkowaną przez bobry. W ogóle w okolicach zalewu widziałem mnóstwo śladów bobrowej roboty. Gdzieś po drodze trzasnęło mi 8 koła: Gdzieś po drodze trafiłem na taki kwiatek: w języku myśliwych mówi się: ŚWINAUJŚCIE :-) Rybka w Pobierowie - Halibucik....mniammmm Gienia grzecznie czekała na zewnątrz Zaparkowałem też koło dużej kałuży: Przed powrotem zajechałem jeszcze do Mrzeżyna na lody gałkowe przy porcie. zaczęło zmierzchać, więc postanowiłem wrócić do domku asfaltem. Też było fajnie :-). Temperatura 21 stopni, słoneczko - normalnie raj :-) pozdrawiam trolik
  4. 2 points
    Czytam i czytam... Może zadzwoń do gościa, może Ci odsprzeda, może się zamieni? Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka
  5. 2 points
    Zatem kilka słów na temat Arfyki po kilku jazdach. Mam wrażenie mniejszej sztywności poprzecznej ramy niż była w DL-650 (bycze amelinium vs stalowe rurki). Skok zawieszenia jest dużo większy, co udziwnia dla mnie nieco styl jazdy (miękkie pływanie), ale za to wjeżdża się w bezdroża nie czując specjalnej różnicy w prowadzeniu. Silnik jest niskoobrotowy niczym w Harleyu, ale nieco poniżej 2000 obrotów/min. ma tendencje do lekkiego szarpania łańcuchem. DL-650 wersja z 2012 miała nieco większą elastyczność. Nawiedzeńcy mają kisiel w majtach od dźwięku Afryki, a ja uważam go za stosunkowo głośny ale stanowiący kompromis między pojebanym wydechem akcesoryjnym a porządnym tłumikiem, czyli i słychać, i nie przeszkadza. Skrzynia biegów chodzi jak masełko, przezajeqrvabista. Dotąd takiej nie spotkałem, a jeździłem już wieloma różnymi sprzętami. Wysokość motocykla. Tu jest qpa śmiechu. Afryka ma oryginalnie obniżane profilowane siedzenie i choć nieco wyższa od DL-650 to nadal kopyta mamy na glebie i subiektywnie jest prawie to samo. Trzeba tylko sobie to siedzisko własnoręcznie przestawić, o czym wszyscy testujący Afrykę dziwnie zapominają. Promień skrętu. Ósemki robie się nieco ciężej niż w DL-650 (motocykl sterowany myślą) zapewne z uwagi na większe koła i gabaryt ogólny ( w tym wysokość) oraz zawieszenie. Moje poprzednie doświadczenia były ze skrzynią DCT, która perfekcyjnie ułatwia takie manewry. Prowadzenie przy większych prędkościach chyba z uwagi na większe koło przednie też wymaga odrobinę większych umiejętności (przeciwskręt - odnoszę to do DL-650, który jest perfekcyjny). Regulacja kąta świecenia lampy przedniej jest całkiem prosta, bo robi się to jedną ręką za pomocą specjalnego pokrętła. Nie wiem czemu oryginalnie większość moto ma nastawę na oświetlanie szyszek na sosnach. Schowek pod kanapą raczej symboliczny, w DL-650 miałem schowek gigant (dodatkowe i podstawowe klucze, apteczka, zestaw naprawczy do opon, żarówki, trytytki itp.). Przecudowny schowek na klucze. Doszliśmy z dealerem do wniosku, że to schowek do przemycania gandzi. Siedzenie trudno jest teraz ocenić, trzeba przejechać na nim kilkaset km w jednym kawałku. Spalanie? Po pierwszych dłuższych jazdach miejskich jest 6,2 l/100km. Zobaczymy na czym stanie bo jeszcze jest na dotarciu.
  6. 1 point
    No to przynajmniej jeden argument rozumiem i jeden cel osiągnąłeś.... Targa (oczywiście żartuję, ale ja jeszcze nie umiem jeździć więc pewnie dlatego nie zazdroszczę :P )
  7. 1 point
    Pochwalę sie Żonie jaki sprytny jestem :-) pozdrawiam trolik
  8. 1 point
  9. 1 point
  10. 1 point
    Cześć, obniż sobie na początek na lagach jak napisał Jarek - poczujesz sie pewnie łatwo to poprawić. Ja już trochę podniosłam, po oswojeniu się z motocyklem. Tydzień temu odkryłam, że prawie całe stopy stawiam tylko w butach enduro ;-) za to w adidasach na palcach ;-P więc buty dobre sobie kup! Dziś rano się przysiadłam do Dakara Anki Flowers - nie wiem co jej zrobili poza obniżoną kanapą, ale w zasadzie dosięgam jak na moim. 164cm/50kg pozdrawiam, Maryś
  11. 1 point
    Nosek do kupy? Nie lepiej zapytać na forum młodych matek?
  12. 1 point
    To ja już wiem przez kogo ta zima taka długa. Będziemy mścić mocno
  13. 1 point
    VIN WB10173A3YZF62928 KOŁO 21 DAKAR DŁUGOŚĆ LAG DAKAR KORKI LAG NA KLUCZ DAKAR ROLKA NAPINACZA ORG DAKAR ZBIORNIK KOMPENSACYJNY POD KANAPĄ DAKAR KIWACZKI I SKOK TYLNEGO ZAWIESZENIA DAKAR DŁUGOŚĆ STOPKI DAKAR MALOWANIE DAKAR A foty to dla zainteresowanych PSZEMO ale mówią że twoja Pcoła to zwykła sześćset pięćdziesiątka jest.


×