Z dedykacją dla tych co pytają czy przebieg 50 czy 70 kkm to dużo ... https://www.otomoto.pl/oferta/triumph-t-dfi600tt-t800-t-800-631-ID6ytmJj.html
A to jeszcze cytacik ze Ścigacza:
Jak to jest z tymi dużymi przebiegami?
Wysoki stan licznika wbrew różnym wyobrażeniom nie jest problemem. Współczesne silniki motocyklowe bez problemu wytrzymują 150-200 tyś km przebiegu, a pojazdy turystyczne nawet dwa razy więcej.
Jeśli spełniałby moje oczekiwania to nie miałbym z tym problemu. Jakiś czas temu nauczyłem się kupowac pojazdy (nie tylko motocykle) sprawdzając ich faktyczny stan a nie bazować na historiach sprzedającego, ilości błyszczących elementów czy poziomu wypicowania (thx Artur : ). Póki co się nie zawiodłem.
Są tacy dla których motocykl jest sposobem na frajdę a nie frajdą samą w sobie. A jeśli mam pomysł by frajda była jeszcze większa to robię to/przerabiam/tnę i cieszę się z efektów a nie płaczę że się gmol odrapał
Myslalem ze juz wszystko zostało powiedziane. Jednak nie. http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/56,113441,17379600,BMW_F_650___Skuteczny_internacjonal.html z Tapatalka
Jak to mawiam znajomy notariusz: od czasu jak Fenicjanie wymyślili pieniądze słowo dziękuję zupełnie straciło na wartości
Mirku - wiesz jak jest: jedni cytrynówkę, a inni rudą na myszach, a na takim zlocie każdy wszystko