Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.11.2017 in all areas

  1. 5 points
    Mnie się tutaj podoba prawie wszystko* i dlatego jestem tutaj tyle latek i pewnie jeszcze pobędę jak nic się nie zmieni jakoś radykalnie. Wszystko działa prawie tak samo od nowości, zgodnie z przyjętym regulaminem. Tak na marginesie: bycie forumowiczem tego forum jest całkowicie dobrowolne, ale jak ktoś ma czuć codzienny dyskomfort to może na forum AT znajdzie ukojenie. Tam podobno są fajni ludzie, jest porządek w działach i tak w ogóle ... Ja nie wiem bo to jedyne forum na którym bywam, ale tak słyszałem ... Porządek, zarząd, wybory, sprawozdania, składki .. ... są też w klubie BMW - sama powaga! * czasem coś mi się nie podoba
  2. 3 points
    Spadaj Dla Ciebie krzyżak i pełna pięćdziesiątka w ryj spamerze jeden
  3. 3 points
    Dziękuję Wszystkim za zainteresowanie i ciepłe przywitanie. Przejechałem dziś 135 km od domu poprzedniego właściciela do mojego. Wspaniały i porządny jakościowy motocykl. Trasa bez żadnych komplikacji poza... prawie z wrażenia zapomniałem, że zamarzłem. Jestem szczęśliwy chyba nie tylko ja. dziękuję jeszcze raz ! Fajne forum fajnych ludzi!
  4. 2 points
    Chcesz pogadać co znaczy "w pizdu" ? Wysłane z garażu
  5. 2 points
    Nie tak jak My . wpizdu Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  6. 1 point
    Nie za wiele ale kompletem torxow zdzialsz cuda
  7. 1 point
    Cześć Andrzej z Wrocławia, tu Axel z Myślenic A forum niefajne, tylko pozory takie sprawia
  8. 1 point
    To do Stodoły masz szpagatem Wracając do poprzedniej Twojej Wiadomości A I ... Dobrze , że wczoraj nie wracałeś
  9. 1 point
  10. 1 point
    Mniej więcej takiej odpowiedzi się spodziewałem. Chciałem Ci tylko wyjaśnić, że nie o mnie chodzi w diagnostyce. Ja akurat mam do dyspozycji wszystkie 3 opcje GS'a911 w pełnej wersji profi - więc mnie to loto ...., ale nie każdego stać na wydatek paru tysięcy .... - tak dla powszechnej wiadomości - wątek, a nawet dział diagnostyka jest już postawiony ( choć jeszcze nieczynny ), pierwsze kable, interfejsy idą ... znane są nam ( jest nas kilku którzy powili wypełnią ten wątek informacjami ) co najmniej 4 alternatywne programy diagnostyczne w stosunku do GS'a911. Na chwilę obecną szacowany łączny koszt podstawowego sprzętu z legalnym oprogramowaniem do diagnostyki motocykli BMW powinien zmieścić się w kwocie niewiele ponad lub koło 200 polskich złotych ( kabel + interfejs + oprogramowanie ) Reszta wkrótce w odcinkach i po testach. Raby - wiedziałem, że się nie włączysz, a teraz wiem, że będziesz podważał i nie ułatwiał, ale wspólnie damy radę Może nie będzie dokładnie takie jak Twoje, ale z pewnością będzie tańsze i będzie działać Cel jest taki, aby dostarczyć forumowej braci możliwie sprawdzonych informacji jak, gdzie kiedy .... można zakupić tani sprzęt diagnostyczny. Będą linki i inne informacje.
  11. 1 point
    Sam chciałeś. Będzie stosunkowo szczerze, a zatem zaboli. Nic osobistego bo nawet Cię nie znam, ale to co piszesz brzmi fałszywie i egoistycznie. Chcesz drążyć, żeby się dowiedzieć? Oczekujesz od innych tego, że udzielą Ci wiedzy, której potrzebujesz? A Ty? Co Ty dajesz w zamian? Jak jesteś pomocny dla pytających? Jeden z ostatnich przykładów > masz wiedzę na temat diagnostyki, a ile żeśmy się od Ciebie dowiedzieli oprócz zdjęcia ukazującego Twoje rozwiązanie na bieżącą diagnostykę? Trzymasz tą wiedzę dla siebie jak kotka gówno i to może być w porządku, ale jedynie pod warunkiem, że nie zarzucasz innym olewania innych, a tak ? Myślę, że już wiesz.... Jeżeli się mylę to opisz proszę jakiego używasz okablowania, interfejsów czy oprogramowania do "alternatywnej:" ( poza 911'ką ) diagnostyki motocykli BMW. Dodaj do tego linki gdzie można to najtaniej kupić i pomóż w uruchomieniu czy obsłudze szerszej społeczności forumowej. Bądź rzeczowy, życzliwy i merytoryczny - chodzi o coś więcej niż stwierdzenie: jak kupisz u mnie to się dowiesz, Nie spodziewam się wyczerpującej informacji z Twojej strony na ten temat, ale gdybyś zechciał tak właśnie postąpić wtedy dopiero nabrałbyś prawa do krytyki innych, że są źli, niedobrzy, nieżyczliwi. To ja może tyle na podstawie jednej rzeczy w temacie "ogarniania kuwety" i takich tam ...
  12. 1 point
    Bo administracja ma poparcie mas i to manifestują - sam widzisz do czego prowadzi demokracja - zwyczajne wolno im ... W końcu motocykliści to rodzina, patologiczna, ale rodzina
  13. 1 point
    Raby, nikt tu nikogo pod pistoletem nie trzyma. Już na innym wątku stwierdziłem, że twoja racja jest najbardziej twoja. Tu wygląda, że czujesz się niedoceniany. Załóż swoje forum nieomylnych i wszystko będzie jak należy. Sent from my SM-G950U using Tapatalk
  14. 1 point
    To samochód chciał zmienić właściciela. Historia jak z 'Christine' Kinga.
  15. 1 point
    Miało być BMW F 650 GS szukałem i były same padliny więc kupiłem YAMAHĘ TDM 850 z 96 roku pozdro
  16. 1 point
    No tak...tak zdecydowanie tak Sent from my SM-G950U using Tapatalk
  17. 1 point
    Ooooo... bardzo Cię przepraszam, ale czasem ktoś coś zgodnego z tematem napisze, ale trzeba być bystrym i umieć wyłapać
  18. 1 point
    Czuję się trochę wywołany do odpowiedzi... Masz ochotę na ten motorek z motoportu, to go kup. Z motoportem mam dużo do czynienia. Jak mam coś przy moto do zrobienia, robię u nich. W sklepie też u nich kupuję i osiemsetę też u nich kupiłem. Ogólnie firma w porządku, co wiedzą to powiedzą.... I tutaj wracamy do rozważań.... Jak chcesz moto pewne, to kup nowe. Masz gwarancję, o nic się nie martwisz. Jednak nowe też się psują. Rzadko, ale awarie też się zdarzają. Używane mogą jeździć kupę lat bez usterek, a można tak trafić, że się odechciewa. Miałem kiedyś lagunę 1.9dci, kupiłem sześcioletnią, jeździłem 6 lat bez żadnej usterki, a w 7 roku zaczęło się wszystko sypać... robiłem, robiłem, aż się rozpękłem i sprzedałem... Kupił chłopak, którego znam. Po roku czasu stwierdził, że nic się nie psuje i wszystko jest ok... Także wszystko zrobiłem i mogłem się cieszyć autem dalej... Wracając do mojego motorka... Wg mnie moto pewne, do jazdy bez wkładu. Trafiła się 800gs w motoporcie (blisko i w dobrej cenie) i tylko dlatego zmieniłem. W przeciwnym układzie jeździłbym dalej. Wysoka szyba, płyta pod kufer. W zeszłym roku właśnie w motoporcie robiłem m.in. łożysko główki ramy. Jak jesteś z Tomaszowa, podjedź zobacz moje, zobacz w motoporcie... Zawsze lepiej obczaić kilka sztuk i się nie napalać.


×