Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.03.2018 in all areas

  1. 2 points
    Pościg i zatrzymanie uciekającego uczestnika wypadku gdzieś na Dalekim Wschodzie. https://giant.gfycat.com/ImpressiveBonyCapeghostfrog.webm
  2. 2 points
    Sorry, ale argument z dupy. Ile zaoszczędzi na JEDNYM (no, może dwóch) tankowaniu? bo o tyle tu jest "afera"? 50 zł? Bo chyba ten "zachód Europy" to nie północno - wschodnia ściana PL gdzie, jak się paliwo kończy to znów wyskoczy na Białoruś zatankować? Duży zbiornik ma wady - obciążenie, wyżej środek ciężkości, wygląd... Zaletę tylko jedną - mocno zwiększa zasięg. Przydaje się w miejscach gdzie ciężko o stacje - czyli na pewno nie w Europie
  3. 1 point
    Praktycznie wszędzie na świecie benzyna jest dostępna w zasięgu 200km od poprzedniego tankowania
  4. 1 point
    To też bez sensu. Lepiej kupić dodatkowe zbiorniki typu rotpax lub w ostateczności wlać paliwo w butelki pet.
  5. 1 point
    Na taką podróż to może lepiej wybrać się balonem .
  6. 1 point
    @kiziol23 w samochodzie jest to proste, bo jest tam obd2 i kupujesz prostego elma na blutucie, programik pod obd2 z gugleplej i już sobie korekty lookasz. Ja tego używam np. do strojenia LPG. W motongach jest inny interfejs, niestety ja osobiście nie interesowałem sie, czym można sie podpiąć - nie miałem takiej potrzeby. Może tutaj @Jarek sie wypowie, bo pewnie wie, ale mu sie nie chce pisać...;)
  7. 1 point
    Nie mówiłem o mapie papierowej, ale do ... Zresztą poka tę mapę do gaźnika
  8. 1 point
    Proszę bardzo https://www.facebook.com/pg/DBLACKBOXCustomWelding/photos/?ref=page_intern Robili zbiornik do Raptora
  9. 1 point
    Jeszcze wchodzą w grę zbiorniki na zamówienie. Jest firma w Pl która robi takie rzeczy na zamówienie .
  10. 1 point
    Witam ponownie, Wybór padł i umowa podpisana... ... do odbioru pod koniec czerwca... Nowa F 750GS
  11. 1 point
    Jeszcze jedna ważna rzecz, o której nie napisałem, w kontekście uwagi Jarka. Tryby pracy układu wtryskowego sterowanego sondą NIE szerokopasmową, a takie są w większości samochodów i motocykli - są dwa: w pętli zamkniętej - czyli sterownik czyta wskazania sondy i sobie dobiera mieszankę, oraz w pętli otwartej - sterownik nie czyta sondy, bo ta pokazuje głupoty, tylko bierze domyślne wartości z mapy. Tryb pętli otwartej jest aktywny podczas dynamicznego przyspieszania - co w przypadku motocykli jest kluczowe, no chyba, że ktoś turla się cruserem. I tutaj jest pies pogrzebany, otóż te domyślne mapy są wpisane w sterownik dla ZADANYCH parametrów wejściowych i wyjściowych, oznacza to, że może być konieczna korekcja tych map, bo inaczej może być tak, że podczas przyspieszania mieszanka będzie za uboga (bo za luźny jest dolot) i po prostu przypalimy zawory albo poleci głowica..... Ja bym zrobił tak, najpierw sprawdził jakie korekty długoterminowe mamy w standardzie, potem zrobił moda i zobaczył o ile te korekty się zmienią i w którą stronę. Jeżeli będzie to kilka procent, to pewnie nic się nie stanie, jeżeli będzie to trochę wiecej - pewnie trzeba by pomyśleć o korekcie mapy w Open Loop.


×