Od 2015 roku cisza w eterze, tak nie może być!
Za wzór postawiłem sobie ten motór z advrider.com
mój na dzisiaj wygląda tak:
To co już mam to przednie oświetlenie, dziób, osłona łańcucha, przeróbki geometrii (dodatkowe rolki łańcucha) pod wyższe zawieszenie, wizualne przeróbki tj. np nakładka na błotnik + oświetlenie tylne, które akurat prezentowany egzemplarz ma w wersji firmowej.
To czego nie mam to amortyzator Ohlins (na razie poza moim zasięgiem, kosztuje połowę ceny całego motocykla), zębatki Supersprox - może kupię przy najbliższej okazji wymiany napędu - niedawno założyłem nowy, szyba/osłona od Dakara - akurat nie jestem pewien czy chcę mieć ten element, moja szyba jest chyba bardziej funkcjonalna , przerobiony wydech - tu też nie jestem przekonany, na rynku występuje tylko jedna fajna przeróbka wydechów f650gs - Remus, niestety nie jest dostępna w Polsce i również strasznie droga, wszelkie pojedyncze puszki odpadają, stockowy podwójny wydech po prostu fajnie wygląda.
To czym chciałbym się zająć:
Wymiana przedniego zawieszenia na regulowane KYB (z Yamahy 450), które właśnie zakupiłem:
Z zawieszeniem będę miał to ułatwienie, że ma już przerobioną ośkę do oryginalnej piasty BMW oraz dostosowaną sztycę i półki (tak twierdzi sprzedawca , który kupił to zawieszenie do swojego Dakara lecz nie zdążył założyć bo pożyczył motocykl koledze, a ten go rozbił )
Niestety nie zdążył zabrać się za przeróbkę mocowania zacisku oraz stacyjki. Na adaptory zacisku zdecydowałem się na firmę Ratel z Australii, po wymianie maili z właścicielem tej firmy Craigiem wykonają na zamówienie specjalne części (mają duże doświadczenie bo przerabiali dużo tego typu projektów z BMW F650GS, sam właściciel firmy jeździ właśnie tak przerobionym modelem GSa). Chodzi o to żeby z czegoś takiego:
Zrobić coś takiego:
Pozostaje jeszcze kwestia zamontowania oryginalnego błotnika, to ma też wykonać Ratel
Oczywiście będę informował na bieżąco o rozwoju tego jakże ciekawego i w gruncie rzeczy niepotrzebnego projektu