Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.03.2019 in all areas

  1. 8 points
    Dzień 11 Jajce, Jajce.. Karson mi wierci dziurę w brzuchu o te Jajce już od kilku dni, więc dziś chyba wreszcie się tam zameldujemy. Ale nie tak szybko. Najpierw trochę skrótów A skróty bardzo fajne.. Tylko szkoda że nawigowanie nie poszło tak jak trzeba i musieliśmy wrócić. Wiem gdzie się kiwnałem, ale czy tamtędy przejechałyby 4 obładowane ciężkie motocykle – nie wiem. Pewnie kiedyś sprawdzę Skrótami (fajnymi szutrami – można się było trochę wyszaleć) docieramy do jeziorka w środku lasu. Porobione jakieś kładeczki, altanki, ładnie. Przy zawracaniu Basia traci szybę z kasku – kask spadł i zaczepy się wyłamały.. Mężnie to znosi i możemy szukać wyjazdu ze skrótu. Znajdujemy, w nagrodę serwujemy sobie obiad w fajnym miejscu – knajpka nad strumieniem z małym progiem wodnym. Stamtąd już obieramy kierunek na Jajce. Przed samymi Jajcami trafia się skrócik fajną szeroką szutrówką – pozwalam sobie skorzystać Meldujemy się na kampie 7 km za Jajcami, zostajemy tu 2 dni więc dobrze, że jest rozsądna miejscówka. Jutro chillout mapa: kamping:
  2. 2 points
    Albo tel. wodoodporny albo etui dodatkowe.. to wszystko i tak o kant dupy rozbić jak przez dłuższy czas trzeba w deszczu jechać, bo jak nie zamoknie to zaparuje. Najlepsza jest dedykowana nawigacja motocyklowa ale to i koszt wysoki i ograniczenia programowe zazwyczaj. Szkoda że nie ma czegoś nowego i nie rozwijają takiej Monterry dla przykładu. [emoji6] Trzeba liczyć na rozwój tabletów wszelkiej maści takich jak montowane są np. W AJP.. ciekawe jak to tam działa? [emoji6] Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  3. 2 points
  4. 1 point
    Motocykl Honda CB125F wyprodukowany w 2016 zakupiłem u autoryzowanego dealera „Honda MCS” w Warszawie, przeglądy obsługowe wykonywane były także w sieci Hondy. Aktualnie ma przejechane niewiele ponad 6500 km i znajduje się w stanie adekwatnym do tak niskiego przebiegu, czyli bardzo dobrym. Wyposażenie dodatkowe to szyba i bagażnik. Motocykl i cała dokumentacja jest do zobaczenia w Warszawa-Wesoła. Cena 8000pln. Sprzedaję ponieważ złapałem bakcyla motocyklizmu, podwyższając w międzyczasie kwalifikacje na uprawniające do przesiadki na motocykl turystyczny, aby nadążyć za kolegami jadącymi na tegoroczny zlot Forum BMW GS 650.
  5. 1 point
    Pewnie Cie to nie pocieszy, ale jestem świeżo po zamontowaniu wysokiej szyby Wunderlicha do singla i mam podobnie. Przy czym u mnie to głównie jest hałas, chyba większy niż przy niskiej szybie, nie ma żadnych "uderzen" powietrza w kask. Schylanie się niekoniecznie coś zmienia. Z deflektorem nie mialem kiedy przetestować, leży w pudełku jeszcze. U Ciebie przy takim kształcie szyby to faktycznie może być ciężko dobrać, patrz na takie z dwoma wąskimi mocowaniami, ewentualnie podpatrz dokładniej jak zrobiony jest oryginał. Ja mam deflektor mocowany centralnie, a mocowanie jest szerokie i wymaga płaskiej szyby, więc do Twojej by na pewno nie pasował.
  6. 1 point
    Podejrzewam, że jednak częściej :-P Wytapatalkowano z magicznego pudełka
  7. 1 point
  8. 1 point
    No takiej wersji Dakara "nie jestem handlarzem" to tu jeszcze nie było [emoji1] Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  9. 1 point
    Powyżej twojego budżetu, ale może Cały w oryginale, zrobione 48kkm
  10. 1 point
    a tera z googlodyska ?
  11. 1 point
    On to wystawił nie do klepania, a na sprzedaż ...
  12. 1 point
    Z racji tego, że czekam na adaptory zacisku kupiłem rzeczy, których nie chciałem zmieniać [emoji3] tzn dzięki uprzejmości jednego z najsympatyczniejszych forumowiczów dedykowaną do g650gs groźną rurę wydechową (mam nadzieję, że będzie pasować) oraz szybę "Dakar style" bo była w promocji i grzech było nie zamówić Ponadto po ostatnich bólach dupy zabrałem się za przeróbkę kanapy na wersję komfort oraz dałem 3 plastiki do oklejenia bo były nieestetyczne [emoji23] Wysłane z mojego moto x4 przy użyciu Tapatalka
  13. 1 point
    Niech wpłacają i nie przyjeżdżają Czysty biznes
  14. 1 point
    Widzisz... był klient ale go @Jarek przepłoszył Ale to dobrze, taki płochliwy, to na pewno awanturujący się był :P
  15. 1 point
    W ogóle nie czujesz ducha przygody
  16. 1 point
    A na to są odpowiednie leki Z doświadczenia Ci powiem, że nawet niedrogie
  17. 1 point
    Tak czytam i wychodzi mi że (wg was) nie potrzebuję dłuższego, mam tylko utwardzić... Ale czy to na pewno komplement jest?
  18. 1 point
    Jak nigdy przedtem, już uczę się nastawów żeby wykorzystać 100% możliwości tej zawiechy . Jak już się zorientowałeś hard enduro to moje drugie imię i oprócz dokonań liczy się też szacun na dzielni. Jak ja wyglądałem z tym zwykłym Dakarowym zawieszeniem? Jak amator.
  19. 1 point
    Od 2015 roku cisza w eterze, tak nie może być! Za wzór postawiłem sobie ten motór z advrider.com mój na dzisiaj wygląda tak: To co już mam to przednie oświetlenie, dziób, osłona łańcucha, przeróbki geometrii (dodatkowe rolki łańcucha) pod wyższe zawieszenie, wizualne przeróbki tj. np nakładka na błotnik + oświetlenie tylne, które akurat prezentowany egzemplarz ma w wersji firmowej. To czego nie mam to amortyzator Ohlins (na razie poza moim zasięgiem, kosztuje połowę ceny całego motocykla), zębatki Supersprox - może kupię przy najbliższej okazji wymiany napędu - niedawno założyłem nowy, szyba/osłona od Dakara - akurat nie jestem pewien czy chcę mieć ten element, moja szyba jest chyba bardziej funkcjonalna , przerobiony wydech - tu też nie jestem przekonany, na rynku występuje tylko jedna fajna przeróbka wydechów f650gs - Remus, niestety nie jest dostępna w Polsce i również strasznie droga, wszelkie pojedyncze puszki odpadają, stockowy podwójny wydech po prostu fajnie wygląda. To czym chciałbym się zająć: Wymiana przedniego zawieszenia na regulowane KYB (z Yamahy 450), które właśnie zakupiłem: Z zawieszeniem będę miał to ułatwienie, że ma już przerobioną ośkę do oryginalnej piasty BMW oraz dostosowaną sztycę i półki (tak twierdzi sprzedawca , który kupił to zawieszenie do swojego Dakara lecz nie zdążył założyć bo pożyczył motocykl koledze, a ten go rozbił ) Niestety nie zdążył zabrać się za przeróbkę mocowania zacisku oraz stacyjki. Na adaptory zacisku zdecydowałem się na firmę Ratel z Australii, po wymianie maili z właścicielem tej firmy Craigiem wykonają na zamówienie specjalne części (mają duże doświadczenie bo przerabiali dużo tego typu projektów z BMW F650GS, sam właściciel firmy jeździ właśnie tak przerobionym modelem GSa). Chodzi o to żeby z czegoś takiego: Zrobić coś takiego: Pozostaje jeszcze kwestia zamontowania oryginalnego błotnika, to ma też wykonać Ratel Oczywiście będę informował na bieżąco o rozwoju tego jakże ciekawego i w gruncie rzeczy niepotrzebnego projektu
  20. 1 point
  21. 1 point
    I pamiętaj, że człowiek to zrobił to i człowiek rozebrać może Ew zdjęcia rób, żebyś wiedział co gdzie było przy składaniu.
  22. 1 point
    O kurde... właśnie nabyłem 2 domeny ... Ja to mam pecha
  23. 1 point
    Baba z twinem, koniom lżej. Czy jakoś tak to było
  24. 1 point
    To spokojnie. Cokolwiek postawisz obok swojego motka będzie ładne
  25. 1 point
    CBX 1000 widziałem raz na żywo, może kiedyś


×