Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.06.2019 in all areas

  1. 2 points
    Po rozmowie z mężem Katriny oraz jej opisie całej sytuacji na Instagramie dowiedziałem się dokładnie w jaki sposób skradzione zostały jej dokumenty. Obrobili dziewczynę podczas snu w namiocie. Wcześniej w pobliskiej restauracji jadła kolację i tam zapewniano ją, że pobliskie miejsce, na którym chciała postawić namiot aby przenocować jest bezpieczne. Uwierzyła. Najprawdopodobniej już w restauracji zostało coś jej dosypanie podczas posiłku. W nocy była burza a pobliski szum fal spowodowały to, że nic niepodejrzewająca dziewczyna zasnęła snem kamiennym. Dopiero rano zorientowała się, że w namiot został otwarty tak na 15 cm i brakowało kurtki. Z kurtki nie zostały skradzione meksykańskie pieniądze a jedynie dokumenty. Nawet power bank do komórki został wyrzucony nieopodal. Wezwana policja wzruszyła ramionami mówiąc, że mają ważniejsze sprawy jak zabójstwa i narkotyki. Później przyjechał gość z policji turystycznej i przeszukał pobliski teren na quadzie. W ambasadzie białoruskiej w Argentynie, bo w Meksyku nie ma takowej szykowano już jej dokumenty powrotowe, i to byłby koniec jej podróży. Motocykl musiałby zostać i pewnie uległby konfiskacie, dlatego, że minąłby czas jego przebywania w tym kraju. Ambasador poinformował ją, że cały czas istnieje szansa zwrotu dokumentów dopóki ona przebywa na miejscu, że prawdopodobnie będą chcieli jej je "odsprzedać". Ogłoszenia o skradzionych dokumentach szły w miejscowym radio co 15 minut. Puszczono hasło w obieg w miejscowym złodziejskim półświatku o chęć ich wykupienia i nie informowaniu policji, kto i co i za ile. No i w piątek (jakoby) zgłosił się złodziej do szefa pobliskiej restauracji, właśnie tej, w której jadła kolację, że odda dokumenty za 5000 pesos (ok 260$). Widać, że dla Kati była to wcale nie mała kwota i zgodzić się nie chciała ale jej meksykańscy pomocnicy wynegocjowali cenę zwrotu na 3000 pesos (ok 160$). Pieniądze zostały przekazane w restauracji i 15 minut należało poczekać w samochodzie. Po 15 minutach wszystkie dokumenty znalazły się na stołku w restauracji, skąd wziął je jej pomocnik. Ot i taki to Meksyk.
  2. 2 points
    Daj może namiary na tę stację diagnostyczną .... Samochody też robią?
  3. 1 point
    Jeszcze nie sprzedane??? Niemożliwe
  4. 1 point
    Chyba za szybko chce zobaczyć efekt końcowy i nie zwracam aż tak uwagi na takie detale. Hmm wymienić pewnie można ale teraz to chyba zostaje tylko frezarka abo to usunąć. Dzięki, pomyślimy...
  5. 1 point
    Zapadła decyzja że odnawiam i rejestruje. Udało się zrobić przegląd, zarejestrować i ubezpieczyć praktycznie od ręki. Skoro formalności mam za sobą to czas brać się za mechanikę. A będzie co robić... Komarek przestał 18 lat i przeszedł mniej lub bardziej fachowe naprawy. Łańcuch rozpadł się na dzień dobry podobnie jak instalacja. Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka Po dwóch popołudniach komarek rozpadł się na części. Od razu zawiozłem silnik do szkiełkowania i ramę aby oczyścić co kryją tajemnicze spawy. Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka Części wstępnie zweryfikowane, zrobiona główna lista zakupów i poszły pierwsze zamówienia. Co ciekawe większość części jest ciągle w produkcji i można kupić nawet naj mniejsze detale jako nowe, są też zapasy z częściami oryginalnymi. Wysłane z mojego S61 przy użyciu Tapatalka
  6. 1 point
    Weź nagraj, będę puszczał sobie jak kołysankę do snu
  7. 1 point
    ZBIÓR WAŻNYCH INFORMACJI SERWISOWYCH TAKICH JAK SPOSOBY DEMONTAŻU, MONTAŻU, MOMENTY ŚRUB, KLEJE ITP ITD ETC dopisywał, redagował i uzupełniał będę tu ja na podstawie sugestii i podsyłanych materiałow na PW głownie od Jarka, ale też od każdego z Was ;) ------------------------------------------------------------------------ Sprzęgło i regulacja dźwigienki - F i GS http://faq.f650.com/...justmentFAQ.htm ------------------------------------------------------------------------ Wahacz: Do wahacza wchodzą 4 łożyska HK 2216 - ( cena w sklepie łożyskowym "Stożek" to 14,60.- ) Uszczelniacze filcowe ( z tworzywa ) można kupić na sztuki - do wahacza potrzebujemy 4 - w BMW kosztują ok. 6,50 za sztukę - zamiennikÓw ( filcowych ) raczej brak. Można użyć simeringa 22x28x4 jako zamiennika - cena za sztukę ( "Stożek") to 2,77.- ( ilość taka sama jak "filcowych"*** ) Sworznie raczej nie występują jako zamienniki -wahacz potrzebuje 2 takie sztuki ;) *** - pisząc filcowe mam na myśli tworzywo podobne do filcu - takie obecnie one są ;) To sobie jeszcze dodam: Łożyska osadzamy 4mm w głąb wahacza - raczej nie więcej - zbyt głębokie osadzenie będzie powodować łatwiejsze przedostawanie się brudu, natomiast zbyt "wysokie" utrudni montaż - jedno i drugie nie jest właściwe ;) Kiwaczka - https://www.bmwautop...oa-elem-zm-kier 1. Mocowanie łącznikÓw: Łożysko igiełkowe 18x24x16 - 2 szt. - zamiennik ( nazwa handlowa łożyska ) HK 1816 Simering - 18x24x3 - 2 szt Tulejka - raczej zamiennik niedostępny ( BMW lub warsztat ślusarski ) 2. Mocowanie amortyzatora: Łożysko igiełkowe 18x24x16 - 1 szt. - zamiennik ( nazwa handlowa łożyska ) HK 1816 Simering - 18x24x3 - 2 szt Tulejka - raczej zamiennik niedostępny ( BMW lub warsztat ślusarski ) 3. Mocowanie do ramy: Łożysko igiełkowe 22x28x16 - 2 szt. - zamiennik ( nazwa handlowa łożyska ) HK 2216 Simering - 22x28x4 - 2 szt Tulejka - raczej zamiennik niedostępny ( BMW lub warsztat ślusarski ) 4. Łączniki https://www.bmwautop...ec-z-mocowaniem : Łożysko igiełkowe 18x24x12- 2 szt. - zamiennik ( nazwa handlowa łożyska ) HK 1812 Simering - 18x24x3 - 4 szt Tulejki - 2 szt - raczej zamiennik niedostępny ( BMW lub warsztat ślusarski ) Amortyzator F650 - gÓrna śruba/nakrętka: 50Nm - dolna śruba: 30Nm GS/Dakar - gÓrna śruba/nakrętka: 58Nm + 45 stopni (zalecana nowa śruba i nakrętka) - dolna śruba: 47Nm CS - gÓrna śruba/nakrętka: 58Nm + 45 stopni (zalecana nowa śruba i nakrętka) - dolna śruba: 41Nm Łączniki/dźwignie (kiwaczka) F650 - kiwaczka do łącznikÓw: 80Nm - kiwaczka do ramy: 50Nm - łączniki do wahacza: 50Nm GS/Dakar - kiwaczka do łącznikÓw: 71Nm - kiwaczka do ramy: 58Nm + 45st. - łączniki do wahacza: 41Nm CS - kiwaczka do łącznikÓw: 41Nm - kiwaczka do ramy: 58Nm + 45st. - łączniki do wahacza: 41Nm Wahacz: 100Nm zębatka przÓd - F650 − 100 Nm F650GS - 60 Nm ( EDIT: serwisówka - Tightening torques: Central nut on mainshaft (clean thread + Loctite 243)........................ 140 Nm CS - nie dotyczy oś koła tylnego - F650 − 100 Nm F650 GS - 100 Nm CS - 160 Nm i Optimoly TA ------------------------------------------------------------------------ Łożyska w kołach F650GS: Koło tylne Łożyska: - 2 szt 6203 2RS C3 -piasta koła 17X40X12 - 2 szt 6204 2RS C3 -zabierak 20x47x14 Uszczelniacz: - 2 szt AS30X40X7 uszczelniacze z dodatkową wargą ( przeciwpyłową ) - materiał NBR Koło przód Łożyska: - 2 szt 6203 2RS C3 17X40X12 Uszczelniacz: - 1 szt. AS25X40X7 uszczelniacze z dodatkową wargą ( przeciwpyłową ) - materiał NBR * łożyska w klasie C3 niekoniecznie wymagane, mogą ewentualnie być bez tej klasy ------------------------------------------------------------------------------------------ Ilość oleju w lagach: Olej 10W F650 - 600ml F650 lowered (obniżany) - 650ml F650GS - 600ml F650GS Dakar - 550ml ------------------------------------------------------------------------------------------ 12 11 070 Montaż iskrownika elektromagnetycznego 12 11 070 Montaż koła magnesowego Uwaga: powierzchnie stożka na wale korbowym i piaście oraz nakrętka musza być czyste i odtłuszczone. * nanieś cienką warstwę Loctite 648 na stożek piasty magnesowej, * naoliw wolne koło w obudowie wolnego koła, [zdjęcie E110370] * nasuń koło magnesowe (8) na wał korbowy, wpust czÓłenkowy i rowek powinny być w jednej linii. * obrÓć koło przekładniowe rozrusznika w kierunku odwrotnym do ruchu wskazÓwek zegara, aby umozliwić wślizgnięcie się wolnego koła na kołnierz koła zębatego wolnego koła. * wyczyść [i odtłuść] gwinty na wale korbowym i w nakrętce. * nasuń podkładkę, zabezpiecz nakrętkę z pomocą Loctite 243 i dokręć [180 Nm]. ------------------------------------------------------------------------------------------


×