Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.08.2019 in all areas

  1. 4 points
    Ja, całkiem niedawno. Stałem w korku i czekałem jak dojedzie Straż i go ugasi
  2. 3 points
    Szkoda, mogłeś zapytać chociaż o spalanie...
  3. 3 points
    No faktycznie nie podpytałem ale powiem Ci że sprawiał wrażenie jakby nie do końca wszystko mu pasiło. Słyszałem że ma twarde plastiki we wnętrzu - pewnie o to chodziło. Na pewno się dobrze paliły Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
  4. 2 points
    Spalanie wyglądało na bardzo efekty(o)wne Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
  5. 2 points
    To może miałeś czas podpytać właściciela, czy jest zadowolony z auta?
  6. 2 points
    Ja jej nie mogę dogonić, niezależnie czym jedzie To fakt powszechnie znany - dlatego jeżdżę przodem, żebyśmy się nie pogubili
  7. 1 point
    Mimo wszystko trzymam się z daleka od brytyjskich dwuśladów. Znam kilku użytkowników lub byłych użytkowników freelanderów, range rowerów i disco 4, 5 i drugi raz do tej rzeki nie wejdą. Chyba że auto w leasingu na kilka lat a.potem niech się martwi kolejny właściciel. Pod nosem mam dealera Roverow i Jagów... co chwilę widzę na lawecie jakieś zarejestrowane auto sprawiające wrażenie nowego i na pewno nie będące uczestnikiem jakiejś kolizji taptarapta
  8. 1 point
    Tak, na Opolskiej, przy skrzyżowaniu z Pradnicką. Akurat zapalił się 3 auta przede mną. Chłop wyskoczył z gaśnicą, jeszcze kilku innych ale nie było szans. Mówił że coś mu się zaczęło dymić spod deski rozdzielczej i tyle co się zatrzymał, wyszedł ale już nic się nie dało zrobić. I też tak od słowa do słowa wyszło że co chwilę miał jakieś awarię elektryki
  9. 1 point
    Jakaś Rosja też się kroi...
  10. 1 point
    Artek, przyznaj się , nikomu nie powiem......Monia wskakuje na swoje letkie enduro i już Jej dogonić nie możesz na 800-ce???
  11. 1 point
  12. 1 point
  13. 1 point
    Gamardzoba! Wróciłem z Gruzji. Piotreo napisał właściwie wszystko, nawet ma takie same zdjecia, krótko , dodam, że najlepszy zasieg ma sieć Magti, czacza nie wybacza, jak chcesz wstać rano nie pij, na Omalo tez złamałem klamkę ale mialem zapasową (warto mieć), namiot jednoosobowy tez warto wziąść, zwłaszcza, że padł Ci moto na 2900mnp i zbliza sie noc, albo łapać Gruzina, który akurat jedzie w dół, pakować sie na miekko, max 15kg (da sie), zajrzeć czasem do filtra powietrza i "wyczepać", wziasc zapasowe dętki(tamtejsze są mega drogie z uwagi na to, że motocyklista to atrakcja sama w sobie i zdjecie z Tobą chce miec prawie kazde tamtejsze dziecko), drogi kręte jak spagetti, (stelvio to jak lego duplo), gruzja nie jest wyasfaltowana, mielismy kilka kapci nawet druciory w oponie, jak ktos mysli że bedzie jezdził tylko po asfalcie myli sie, ruchu ulicznego mozna mieć dosc po godzinie, potem juz tylko sie modlisz aby zjechać w teren, pamiętać ze gruzini nie używają lusterek a wiekszy ma wiecej do powiedzenia na drodze, linie i znaki są tylko zalecane, albo Ty wyprzedzasz albo jestes wyprzedzany, na rondach do dzis nie wiem jak tam jeżdzą,na autostradzie dwupasmowej wyprzedzają sie nawet na poboczu na ktorym jakas babcina handluje akurat miodem czy serem, rowerzystów brak, skuterów mało, krowy świnki,konie psy najczesciej begają po ulicach i są w tunelach!! w dodatku czarne, wszystko co nie jest przykrecone do motocykla odpadnie, zgubiłem na dziurach nawet gacie od deszczówki, w Kutaisi warto isc na targ w Polsce juz takich nie ma, po wsiach czasem handlują benzyną jakby co sprzedadzą z baniaka, spać można wszedzie z noclegiem nie ma problemu, gruzini chetnie pomagają, wznoszą toasty od serca i goszczą po królewsku, piękny kraj, fajni ludzie zawsze pozdrawiają jak jedziesz ,wracam za rok na bank. I te widoki, zielony kaukaz, złote udabno, biały kazbeg i spokojne morze... Szkoda, ze Piotreo rozwalił ręke, droga z Aspindzy przez Kuhlo (2052npm) do Batumi jest cudna ... off. Od tego roku w Gruzji obowiazkowe jest OC wiec trzeba sie wyposażyć wnie, np w banku mozna kupic, na tpl.ge itp, chyba kosztowało 30GEL na 15 dni, ale mandat to juz 100GEL za brak...
  14. 1 point
    No to robota zakończona, wiem że odkąd motocykl trafił w ręce dobrych mechaników, na początku Jarka a teraz Aliena wątek stracił mocno na dramatyźmie i nie jest już tak ciekawy ale ja tak wolę . Obecną przeróbkę wykonywał warsztat Aliena Auto-zen https://auto-zen.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral , który z całego serca mogę polecić. Zmiany nie okazały się aż tak łatwe jak jest opisane np. w wątkach na ADVrider ale Alien dał radę. Oprócz przycięcia plastiku trzeba było dorobić stacyjkę i podkładki do adaptorów bo nie do końca pasowały. Oczywiście nowe łożysko główki ramy i uszczelnienie w półkach Było wiadomo, że ze stacyjką trzeba będzie coś wykombinować, w ruch poszła tokarka I wyszło coś takiego, mi się podoba Trzeba też było zmienić śrubki od tarczy bo wszystko wchodzi na styk Foty tego co zostało zmienione Full regulejszyn Hiper deep offroadowa osłona zębatki ratel Adaptory zacisku i czujnika ABS też Ratel Alien przywiózł mi dzisiaj moto i oczywiście od razu pojechałem sprawdzić na extra hiper hard deep off Tak prezentuje się po przeróbce Jeszcze raz srogi komin I kilka fot z przejażdżki ale Dakarowy Powiem tak, traktowałem tę przeróbkę jak kaprys. Myślałem, że taki lamus jak ja nie zauważy specjalnej różnicy ale teraz wiem, że zawieszenie fabryczne gs-a to straszne gówno, po prostu nie da się tego porównać. Na łysych anakach zapierdzielałem bez żadnych obaw po szutrach, po piachu, nie ma żadnych problemów z nawrotami. Pewnie buchniecie śmiechem i powiecie, że to zwykłe bałwochwalstwo i dobry kierownik pojedzie na wszystkim, ja na szczęście dobry nie jestem i ta zmiana spowoduje moje lepsze samopoczucie poza asfaltami


×