Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.08.2019 in all areas

  1. 3 points
    Czyli następny męczennik cierpiący za miliony na forum BMW?
  2. 2 points
    ...dobry muzyk to i na grzebieniu zagra ...oj tam oj tam, kolega tutaj zgrabnie udowadnia ile frajdy może sprawić tzw . personalizacja motka - moim skromnym zdaniem z u c h ten Vengosh10
  3. 1 point
    Hak by się przydał [emoji16] Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  4. 1 point
    Dla mnie więcej nie potrzeba
  5. 1 point
    Cześć. Może w końcu ktoś pożądany z Wrocławia się trafił
  6. 1 point
    Te opony doskonale podkreślają charakter nowego zawieszenia.
  7. 1 point
    No to robota zakończona, wiem że odkąd motocykl trafił w ręce dobrych mechaników, na początku Jarka a teraz Aliena wątek stracił mocno na dramatyźmie i nie jest już tak ciekawy ale ja tak wolę . Obecną przeróbkę wykonywał warsztat Aliena Auto-zen https://auto-zen.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral , który z całego serca mogę polecić. Zmiany nie okazały się aż tak łatwe jak jest opisane np. w wątkach na ADVrider ale Alien dał radę. Oprócz przycięcia plastiku trzeba było dorobić stacyjkę i podkładki do adaptorów bo nie do końca pasowały. Oczywiście nowe łożysko główki ramy i uszczelnienie w półkach Było wiadomo, że ze stacyjką trzeba będzie coś wykombinować, w ruch poszła tokarka I wyszło coś takiego, mi się podoba Trzeba też było zmienić śrubki od tarczy bo wszystko wchodzi na styk Foty tego co zostało zmienione Full regulejszyn Hiper deep offroadowa osłona zębatki ratel Adaptory zacisku i czujnika ABS też Ratel Alien przywiózł mi dzisiaj moto i oczywiście od razu pojechałem sprawdzić na extra hiper hard deep off Tak prezentuje się po przeróbce Jeszcze raz srogi komin I kilka fot z przejażdżki ale Dakarowy Powiem tak, traktowałem tę przeróbkę jak kaprys. Myślałem, że taki lamus jak ja nie zauważy specjalnej różnicy ale teraz wiem, że zawieszenie fabryczne gs-a to straszne gówno, po prostu nie da się tego porównać. Na łysych anakach zapierdzielałem bez żadnych obaw po szutrach, po piachu, nie ma żadnych problemów z nawrotami. Pewnie buchniecie śmiechem i powiecie, że to zwykłe bałwochwalstwo i dobry kierownik pojedzie na wszystkim, ja na szczęście dobry nie jestem i ta zmiana spowoduje moje lepsze samopoczucie poza asfaltami
  8. 1 point
    Ktoś miał wizję a wyszło jak zwykle . Mój F700GS miał półtora roku , wisiało na nim pełno gratów a przebiegu miał 3700 . Tak że ... . A , wymieniłem przednie koło bo miało podgięty rant z jednej strony i nie nadawało się /moim zdaniem/ do sensownej naprawy aczkolwiek nie biło i było wyważone prawidłowo . Pewnie ten serwis w Krakowie by je naprawił i tłukło by się jak cholera . Jest ślad po buciorze na lewej pokrywie czyli pan używał poważnego obuwia co może potwierdzać używanie w zgodzie z przeznaczeniem . Ilość kurzu pod spodem /usuniętego rzecz jasna / potwierdza miłość do szutrów .
  9. 1 point


×