Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.09.2019 in all areas

  1. 3 points
    Po zrobieniu traski do domu , stwierdzam że nie oddam. Słuchajcie, przesiadka z Singla na Twina, to po prostu kosmos. Nie zdawałem sobie sprawy, ponieważ nigdy nie dosiadałem tej jednostki dwucylindrowej. Więc tak naprawdę - kupowałem w ciemno, czego nie żałuję.
  2. 2 points
  3. 2 points
    Szczególne podziękowania dla DYROTONa, za ciepłe przyjęcie w swoim domostwie i podziękowania dla wszystkich , którzy wyrazili swoje opinie. Szkoda że tak późno się zdecydowałem na zakup, bo pewnie w tym sezonie już się nie spotkamy. Czy jestem w błędzie???
  4. 2 points
    Dyro Ty to lepiej tydzień poczekaj, bo może kordi zechce oddać... :-)
  5. 1 point
    Mówią, że BMW i kierunkowskazy nie idą w parze - być może dlatego padł mi przerywacz, a wymieniony na nowy (elektroniczny chińczyk za 12 PLN) działał po wymianie do momentu złożenia wszystkich plastików, odpalenia moto i pierwszego zakrętu. Może to piątek trzynastego (tak, przy okazji przewróciłem maszynę w garażu i urwałem lusterko). A może to kwestia bycia burakiem... Miło dołączyć mi do grona motocyklistów, Państwa GSowców. Dobranoc i dzień dobry buraq.
  6. 1 point
    Pawel, to jak to jest? 2-4 czy 4-6 pazdziernika?
  7. 1 point
    Jesteś 2 -4 Pazdziernika 3h 32 min https://goo.gl/maps/dfkSZBJLdWUM3q8K6
  8. 1 point
    A niech oddaje!!! Smutki mi przejdą i wszystko wróci do normy!
  9. 1 point
    No trochę się chłopak bronił tej 650 tki ale jednak uległ! Z małymi trudnościami i po dłuuuuuugich namowach sprzedałem! Kordi stał się szczęśliwym posiadaczem mojego Twina. Moto też się broniło bo przy uruchomieniu padł do zera akumulator a była niedziela ale koniec końców zmieniło właściciela. Kordi dziękuję i bezawaryjnej jazdy Ci życzę!!! Powiem Wam że gdy sprzedasz swój motor (umiłowany) ot tak bez zapowiedzi w rodzinie i z dnia na dzień zaczynają dziać się różne dziwne rzeczy. A to teść pyta się co u Ciebie a to żona nagle pyta się czy wszystko w porządku a to kumple wietrzą depresję lub załamanie nerwowe. Jacy oni są teraz mili? Przecież ja tylko chciałem zmienić motocykl. Po otarciu łez już chodzą mi jakieś szalone pomysły co dalej ale pewnie zimę przeczekam... Szerokości i bezpiecznych powrotów dla Was wszystkich i do zobaczenia na trasie oczywiście bo jestem pewny że prędzej czy później to nastąpi!!!!
  10. 1 point
    Witam po przerwie i informuję szanowne grono, że motocykl dzisiaj kupiłem. Ba nawet dojechałem nim do domu, bo jest forumowy. Ktoś chce zgadywać czyj?
  11. 1 point
    Jutro. Dzisiaj muszę się ogarnąć po weekendzie, poza tym chcę mu zrobić detailing w postaci umycia ;-)
  12. 1 point
    No, to nie polecam używanych Forków z salonu Toyota w Ełku. Niech się wstydzą, dziady jedne. PS Za to inny Forek zyskał nowego właściciela w osobie mej. Hej! :-)
  13. 1 point
    Do Bydgoszczy będę jeździł, a tu nie będę kupował . Witam z kuj.pom.
  14. 1 point
    "UNIKAJ TANICH PODRÓBEK I PROBLEMÓW Z TYM ZWIĄZANYCH" ... "SPRAWDZONY ZAMIENNIK STOSOWANY PRZEZ WŁOSKIE SERWISY MOTOCYKLOWE "
  15. 1 point
    Kręcenie licznika - jak poznać w motocyklu? - ze Ścigacz.pl: http://www.scigacz.p...yklu,17072.html Cyt. za artykułem: Co ile wytrzymuje? - akumulator – od 5 do 7 lat (przy prawidłowym użytkowaniu) - tarcze hamulcowe – 60 do 80 tyś km (średnio) - uszczelniacze widelca – 25 do 30 tyś km (zakładając że widelec jest w dobrym stanie) - łańcuch napędowy – od 20 do 30 tyś km (scottoiler wydłuża przebieg powyżej 40 tyś km) - klocki hamulcowe – od 10 do 20 tyś km (zależnie od stylu jazdy) - łożyska w kołach – od 50 tyś km do wieczności (zależnie od jakości dróg) - łożyska główki ramy – od 15 do 30 tyś km (zależnie od jakości dróg i stylu jazdy) - przeguby kulowe przy dźwigniach – około 30 tyś km - tarcze sprzęgła – od 30 do 50 tyś km - opony – od 5 do 20 tyś km (zależnie od typu opon i stylu jazdy) - tylna jednostka resorująco amortyzująca – około 50 tyś km - układ dźwigni w tylnym zawieszeniu – około 50 tyś km - silnik czterocylindrowy – powyżej 150 tyś km - silnik dwucylindrowy – 100-150 tyś km (zależnie od pojemności) - silnik jednocylindrowy – do 100 tyś km (zależnie od pojemności i trybu użytkowania)


×