Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04.11.2019 in all areas

  1. 3 points
    To tam też garują?
  2. 2 points
    Na zbiorowe polowanie będziesz miał jak znalazł
  3. 2 points
    Wczoraj powróciłem i tak patrzę, co tu się odpie.....ło przez te 2 tygodnie
  4. 1 point
    Szyba chyba leżała od nowości na dnie Bałtyku - a tak na serio fajnie wygląda
  5. 1 point
    I tu mamy problem homologacyjno - jakiśtam . Trochę o tym poczytałem i wynika z tego tylko jedna konkluzja , mianowicie że to nielegalne jest na dzisiaj i w przypadku eksplozji mamy problem którego nie pokryje OC/NW/AC ... cytuję: W celu potwierdzenia stanu prawnego gazowych jednośladów na polskim rynku zwróciliśmy się z zapytaniem do Ministerstwa Infrastruktury. Obowiązujące w Polsce przepisy dotyczące homologacji typu pojazdu dla motorowerów i motocykli są określone rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 lipca 2005 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych mających dwa lub trzy koła, niektórych pojazdów mających cztery koła oraz motorowerów (Dz. U. z 2005 r. Nr 162, poz. 1360 z późn. zm.). Rozporządzenie to jest wynikiem implementacji w polskim prawie dyrektywy 2002/24/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 marca 2002 r. w sprawie homologacji typu dwu- lub trzykołowych pojazdów mechanicznych i uchylającej dyrektywę rady 92/61/EWG (Dz. Urz. WE L 124/1 z 09.05.2002 r.). Wymagania homologacyjne zawarte w regulaminach cząstkowych nie określają procedur badań homologacyjnych dla zbiorników paliw gazowych oraz instalacji przystosowujących motocykle/motorowery do zasilania gazem, co skutkuje brakiem możliwości udzielania homologacji typu pojazdu na zgodność z dyrektywą 2002/24/WE. W związku z tym dopuszczenie do obrotu handlowego motocykli przystosowanych do zasilania gazem jest możliwe wyłącznie w oparciu o przepisy krajowe poszczególnych państw członkowskich UE. Odpowiedź Ministerstwa Infrastruktury nie zamyka możliwości wprowadzenia na rynek gazowych jednośladów ponieważ dotychczas jednak żaden z producentów motocykli przystosowanych do zasilania gazem nie występował do Ministra z wnioskiem o dopuszczenie do obrotu handlowego na terytorium RP takich pojazdów. Z tego powodu nie ma w tym zakresie krajowych regulacji prawnych. Złożenie pierwszego wniosku w takiej sprawie może stanowić podstawę do podjęcia analiz dla wypracowania alternatywnych wymagań oraz metod badań dla motocykli, w zakresie nieobjętym przepisami UE. Opracowane wymagania mogą być wykorzystane do wprowadzenia w odniesieniu do ww. pojazdów krajowych wymagań homologacyjnych regulujących dopuszczenie napędzanych gazem jednośladów do obrotu handlowego na terytorium RP, tj. procedur homologacji typu pojazdu w ramach małej serii. Jak widać furtka w Ministerstwie Infrastruktury pozostaje otwarta, oczekując na podmiot chcący zająć się sprzedażą motocykli zasilanych gazem na polskim rynku. Przejście całej procedury może być dość trudne i czasochłonne, jednak zgodnie z deklaracją resortu nie niemożliwe do zrealizowania.
  6. 1 point
    Vin rzecz nabita Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  7. 1 point
    Dokładnie . Ich interesują hamulce , oświetlenie , amortyzatory /czy tył jeszcze trzyma i przód nie cieknie/ oświetlenie i numer VIN + tabliczka znamionowa .
  8. 1 point
    Nom, jako ruchomy cel Run Jezier, run !!!
  9. 1 point
    Będę w niej jeździł po drewno do nieswojego lasu [emoji6], tylko przedtem odczepię te oczojebne pagony. [emoji1787] Ride, eat, sleep, repeat!
  10. 1 point
    Diagnosta nie musi wszystkiego wiedzieć...
  11. 1 point
    Ale nas jest więcej i my wiemy lepiej demokracja
  12. 1 point
    Przyjaciele przez duże CH...
  13. 1 point
    Tero taka moda że jak się znudzi to się kolor zmienia, prawda @l33dek ? Jak by kto chciał ze swojego singla zrobić dakara i to po lifcie zrobić to jest dawca https://www.olx.pl/oferta/bmw-f-650-gs-dakar-czesci-kufry-lagi-silnik-modul-kolo-CID5-IDzNJU7.html#53c8fddb9d


×