Ej, 15 sekunda i już takim ryjem straszyć... Tego nie robi się kotu!
No ale potem... Pięknie, z jednej strony ogromne zazdro, z drugiej: strasznie, nie byłoby mnie na tyle.
Przejedź się i twinem(700?), i 800 - te dwa motki mają trochę różną pozycję za kierownicą, poza kwestią dopasienia. Mnie np 800 w ogóle nie siadła, a na twinie poczułem się dużo lepiej.
Cześć. Varadero to mastodont, odpuść sobie na początek. Kup 650 twin jak ci nie podpasuje, za rok sprzedaż z niewielką stratą i kupisz coś większego. Ewentualnie zawsze możesz kupić DL - polecam. Ride, eat, sleep, repeat!
Witaj Faktycznie różnica mas niewielka ale 800 lepiej dopasiony i w mojej ocenie ładniejszy.Obniżyć można i problem wzrostu znika.A jak stracisz już wszelką nadzieję zawsze pozostaje DL
Hahaha panowie, ale ja sam chcialem od lat kupic DL’a a skonczylo sie na BMW a jako ze nabylem od Radeckiego f650 funduro to pogrzebac zawsze mozna. Na razie tylko wizualnie bo czasu nie mam przez dzieciaki ale jakies drobne efekty sa Przy okazji czyszczenia plastikow demontowalem bak. A ze cos w nim ltalo to rozebralem. Okazalo sie ze odpadla rurka z filtrem od rezerwy w kraniku. Naprawione, zmontowane. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk