Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04.02.2020 in all areas

  1. 4 points
    Jest EPA. No, Artur to generalnie często wygląda tak, jak ja się czuję.
  2. 3 points
    Ja zrobiłem swoje, a teraz Artur, Marek i Waldek zrobią relację i z niej właśnie dowiecie się rzeczy, które się w pale nie mieszczą...
  3. 2 points
    Ej, 15 sekunda i już takim ryjem straszyć... Tego nie robi się kotu! No ale potem... Pięknie, z jednej strony ogromne zazdro, z drugiej: strasznie, nie byłoby mnie na tyle.
  4. 1 point
  5. 1 point
  6. 1 point
    Przejedź się i twinem(700?), i 800 - te dwa motki mają trochę różną pozycję za kierownicą, poza kwestią dopasienia. Mnie np 800 w ogóle nie siadła, a na twinie poczułem się dużo lepiej.
  7. 1 point
    Jak zwykle PKP, zazdraszczam
  8. 1 point
    Cześć. Varadero to mastodont, odpuść sobie na początek. Kup 650 twin jak ci nie podpasuje, za rok sprzedaż z niewielką stratą i kupisz coś większego. Ewentualnie zawsze możesz kupić DL - polecam. Ride, eat, sleep, repeat!
  9. 1 point
  10. 1 point
    Witaj ! Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka
  11. 1 point
    Witaj Faktycznie różnica mas niewielka ale 800 lepiej dopasiony i w mojej ocenie ładniejszy.Obniżyć można i problem wzrostu znika.A jak stracisz już wszelką nadzieję zawsze pozostaje DL
  12. 1 point
    Obecnie moto po wymianie plynow, polerkach i drobnych zabiegach prezetuje sie nastepujaco Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. 1 point
    Hahaha panowie, ale ja sam chcialem od lat kupic DL’a a skonczylo sie na BMW a jako ze nabylem od Radeckiego f650 funduro to pogrzebac zawsze mozna. Na razie tylko wizualnie bo czasu nie mam przez dzieciaki ale jakies drobne efekty sa Przy okazji czyszczenia plastikow demontowalem bak. A ze cos w nim ltalo to rozebralem. Okazalo sie ze odpadla rurka z filtrem od rezerwy w kraniku. Naprawione, zmontowane. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


×