Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04.05.2021 in all areas

  1. 4 points
    No to jesteśmy, dojechaliśmy, dalej nie jedziemy. Ponieważ mamy ograniczony czas na wycieczkę, postanawiamy odpuścić zaliczanie „najdalszych punktów”, które bardzo często są wydmuszkami, tak było z Dunnet Head w Szkocji, dojeżdżasz i nie widać różnicy, ot kolejna wymyślona przez człowieka „granica” istniejąca wyłącznie w głowie i na mapie. Dojechalibyśmy dalej ale zamieniliśmy to na trzy dni eksploracji Lofotów, czy warto? To już każdego indywidualne wybory. Pogoda nie rozpieszcza, są przebłyski. Chmury mają swój klimat, jednakże w słońcu to miejsce nabiera niesamowitych barw. Ruszamy, plan na dziś: Bogowie nam jednak sprzyjają, jak pada to w oddali, cała trasa „na sucho”
  2. 2 points
    Prawie 2 lata od wycieczki i rok od ostatniego postu, no ale my tu oceniamy mężczyzn po tym jak kończą. To jedziemy, mamy nowy dzień, wstajemy z barłogu, za oknem szaro, zimno ale nie pada, ćwiczymy cieszenie się z małych rzeczy. Szybkie śniadanko z kawą i w drogę Cały czas nie pada, ale jest potwornie zimno (5 stopni), co jest dodatkowo potęgowane porywistym wiatrem, jesteśmy coraz bardziej na północy, więc z infrastrukturą kiepsko. Ratunkiem są przydrożne chatki, w którym można się trochę rozgrzać i rozprostować kości. Oczywiście w środku jesteśmy zdani na to co mamy ze sobą, w Norwegii termos z gorącą herbatą robił robotę. Mimo chłodu, wiatru i braku słońca, jest cudnie, widoki mają swój klimat, przypominają o tęsknocie za czymś utraconym… Jedziemy dalej, tunel za tunelem, aż jeden z nich wita nas ochoczo mrugającymi czerwonymi światłami, które zdają się mówić „nie wjeżdżać”! Podjeżdża do nas dwóch lokalesów i sprawdzają w swoich aplikacjach, że trzeba czekać, pomoc w drodze. No to czekamy, a że zaczęło padać to w tunelu: Przyczyną było oderwane koło w przyczepce, która utknęła tarasując przejazd. Wszystkie tunele są monitorowane i automatycznie wyłapują takie sytuacje, wzywają pomoc i informując o niebezpieczeństwie, nie było ono wyimaginowane, tunel szedł w dół i skręcał w lewo, nie było jak bezpiecznie wyminąć zawalidrogi, do najbliższego miasta kawałek, całość zamieszania trwała ponad godzinę. Jakiś prom nam uciekł, ale złapaliśmy następny. Ostatni na dziś a właściwie na dłuższy czas Z promu rzut beretem do naszej nowej bazy, która będzie naszym punktem wypadowym na Lofockie wycieczki Dni tu długie, można łazić do nocy, więc wybraliśmy się na krótkie zwiedzanie Dawać dalej?
  3. 1 point
    Duży temat. Widziałem co potrafią zrobić na 1200, na 800 i na 250 ... Jednemu się nudzi małe, a innemu duże. Każdy musi znaleźć swoje ... i musi zrobić to sam, żeby mieć fan. Różne drogi, w tym błędy, chybione inwestycje zakupowe ... są tylko środkiem do celu. Niech znajdzie to co mu sprawi najwięcej frajdy ... jemu nie nam
  4. 1 point
    Masz rację, jednak u młodzieży jest coś takiego jak brak hamulców, u ludzi w "naszym wieku" uważam że już nie [emoji39] Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  5. 1 point
    Tak, Daniel już wspominał o tym modelu ...ale ...........operacja trwa , zobaczymy czy "karta pacjenta" zyska nowy wpis
  6. 1 point
    Wreszcie ktoś wyda więcej pieniędzy na jednocylindrowe używane 20 letnie f650gs niż ja.


×