Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.05.2021 in all areas

  1. 6 points
    Szyba czarna wiec po oczach ciężko rozpoznać
  2. 3 points
    co w tej usłudze jest zawarte? Rentgen spawów główki ramy i zdejmowanie głowicy? A może gwarancja że jak gość powie, że ok, to przez rok z ewentualnymi problemami do niego i jego kieszeni?
  3. 3 points
    to akurat dobrodziejstwo obecnych czasów ...ukochana zmywarka, pralka ....wszystko ogarnięte i taka cisza w chacie ...., no i o moto nie zazdrosne
  4. 2 points
    Jakby było tak bezproblemowo jak piszesz to bym nie rzeźbił tego ponad rok. Koło od wr czy yzf w tak ciężkim motocyklu jak terra, z tarczą i hamulcem dopasowanymi do modeli yamahy to przysłowiowe pchanie się w gips. A dopasowanie zawiechy od wr z przeróbką hamulców pasujących do huski kosztuje znacznie więcej niż 1300, wierz mi. Wysłane z mojego motorola one zoom przy użyciu Tapatalka
  5. 2 points
    Singiel od samego dołu ... ? Chyba coś rozumiemy inaczej ... Kup DL'a
  6. 1 point
    Jak Artuś sprawdzi to nie ma ch.. we wsi Skontaktuj się z nim, weź adres do przesyłki tylką dobrze zabezpiecz żeby się nie potłukło w transporcie
  7. 1 point
    No to najpierw zadzwoń, zobacz czy gadka się klei, uprzedź że masz daleko i że kogoś wynajmujesz żeby obejrzał co by skłonić sprzedającego do szczerości. Potem daj znać czy faktycznie jesteś zainteresowany i podjechać.
  8. 1 point
    Bierz w ciemno Mogę Ci to obejrzeć w piątek/ sobotę, dobra ruda wystarczy. Ale nie umiem do tyłu. No i mogę tylko powiedzieć co widzę a nie co będzie za miesiąc..
  9. 1 point
    podobno gośc będzie jeździł tym motocyklem do tyłu aż licznik nie cofnie sie poniżej 40kkm
  10. 1 point
    Cuda się zdarzają, szczególnie w Wydziałach Komunikacji przy rejestracji Z przed monitora sprzętu nie kupisz, trzeba ruszyć tyłek, oglądać, sprawdzać i brać
  11. 1 point
    Noo, młody, tani i po czip tuningu - 10 km więcej niż fabryka O tego brytola to spytać czy zarejestrowany, a jeśli nie to czy sprowadzony w tym roku i opłacone należności celno-skarbowe. Jeśli nie to.. Trzeba go wywieźć z powrotem i jeszcze raz przywieźć legalnie zapytaj też o angielski numer rejestracyjny.
  12. 1 point
    No domyślam się, że raczej admin by nie zdradził swojej ukochanej marki (bawarki)
  13. 1 point
    Bo to są spodnie z gs'u Nikt na świecie nie ma takich spodni jak jaCałe fioletowe szerokie lalala
  14. 1 point
    Moim zdaniem GS jest nieporównywalnie lepszą opcją. Gabaryt w praktyce ten sam i zawsze na początek ( na początek bo taki chłop nie potrzebuje obniżanego, żeby nie wyglądał jak na kocie ) sprawić sobie obniżaną kanapę czy obniżyć na kościach, lagach ... Co do mocy: przywrócenie pełnej mocy w tym motocyklu ( zresztą w CS'ie tak samo to bajka ... no dwie śrubki i po sprawie. Nic nie kosztuje, nic nie trzeba kupować ... CS ma tą zaletę, że Xel ma rury lag do zbycia
  15. 1 point
    W takim razie myślę że poszukałbym F650GS z ograniczoną mocą do 35 kW Albo ew. G650GS (chociaż on już nie ma Rotaxa niestety)
  16. 1 point
    Lusterka vicma i piękny nowy błotnik [emoji123] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  17. 1 point
    No i są męskie koła [emoji41] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  18. 0 points
    Prawda! X czasu temu zasiadłem w piękne letnie popołudnie wieczorową porą z żoną na tarasie. Jakieś świeczki i kilka dobroci z palemką na stole. Bardzo romantycznie ... Idące drogą dzieciaki spojrzały i słychać: po co oni siedzą po ciemku na zewnątrz a nie idą sobie do środka ...


×