Showing content with the highest reputation on 02.12.2021 in all areas

W Sączu Nowym śpiewają z radości [emoji2] z telefonu
    A co na to wróżbita Maciej i szeptuchy? [emoji1787][emoji1787][emoji1787] taptarapta
    W dupie mam ten bilecik, forma mnie irytuje
    Czegoś tutaj nie rozumiem w kiblu chyba brak takich informacji
    "nie wytrzeźwiała od soboty, balet trwa już cztery dni"
    Zazdroszczę życia na wschodzie - dziś jest Wednesday
    A, i zapomniałem dodać jeszcze jedno zajefajne miejsce, które odwiedziliśmy. Železná Ruda w Czechach, hotel Bohemia pod górą Špičák ale najlepsza była pobliska knajpka Blazenka Špičák z niezapomnianą atmosferą, fajną obsługą, dobrym piwem, knedlami, kwaśnicą, no i super włoską muzyką! Ahoj!
    Moje jedyne zdjęcie z Livigno Passo dello Stelvio od strony Bormio Włochy, Graun im Vinschgau i zatopiona wieś Curon oraz wystająca dzwonica XIV wiecznego kościoła św. Katarzyny ponad powierzchnię sztucznego jezioro Resia. Curon to także włoski dreszczowiec dla grzecznych dziewczynek, który można obejrzeć na Netflixie. Jakoby straszy tam w dzwonnicy I na deser najciekawsze zdjęcie wjadu na Großglockner Hochalpenstraße... Do następnego!
    Przepiekną wijącą się drogą wjeżdzamy z powrotem do Włoch i zatrzymujemy się na dobry, a przede wszystkim syty obiad w schronisku Stuetta. U...! jaka czarnooka kelneraczka nas obsługiwała...! Dyskusja nasza po zachwytami nad walorami pewnej Niemki i tej Włoszki toczyła się głównie na temat wjazdu w tunele i tamowania drogi przez Kampery. Zdjęcie zapożyczone z netu. Chyba właśnie przed tym tunelem stanął potężny kamper, właczył światła awaryjne i róbta wsie pozostałe, co chceta, ja dalej pass. A to młodziutka Włoszka na swej CB 500 z kamerką Go Pro zawieszoną na piersiach i właśnie ustawia nawigację. Jezioro Montespluga I ponownie Szwajcaria tym razem Albulapass albo Pass da l'Alvra położona na wyskości 2315 m n. p. m. Niestety aby zdążyć na zakupy w wolnocłowym Livigno (gdzie jak się okazało jedynie ja je zrobiełm, bo Piotrek i Jacek woleli wtrążolić pizzę) nie posłuchaliśmy Pawła, przez co bijemy się pięścią w piersi nasze, i omineliśmy Davos. Pawełku co się odwlecze to nie uciecze. I chociaż Padre przestrzegał nas, że w kraju Helwetów o rumakowaniu można zapomnieć, a i o wyłaczeniu mobinego internetu też nas przestrzegał, to taki jeden z nas się zapomniał, co zostało mu przypomniane SMSem z Polski o wzroście jego rachunku na kwotę 250 złotych. Miasteczko Madulain i mała przerwa w drodze do Livigno.
    Passo del Gavia jest położona na wyskości 2621 m n.p.m Pomnik wzniesiony ku chwale poległych żołnierzy włoskich w I WŚ w walce o te ziemie z Austro-Węgrami. ...i dwie Husqvarny Vitpilen 701 Szwajcaria, Passo dello Spluga (Splügenpass) 2113 m n.p.m. Jezioro Bianco.
    Droga SS238 a w oddali widać miasto Bolzano. Kemping w Naturno czyli coś przyjemnego. ... i zaczyna się Passo dello Stelvio. Mógłbym tam i innymi podobnymi drogami jeździć bez końca. Zdjęcia robione telefonem, byłby po stokroć lepsze ale niestety po tym jak załatwiłem w lipcu fajny obiektyw w mojej cyfrówce nie bardzo chce mi się ją ciągać na dalekie wyjazdy motocyklowe.
    Wróciłem do Włoch po 27 latach... Bellisima Italia! Pragnieniem moim jest aby zostawić w PL wszystko w cholerę i tam wyjechać na emeryturę. W tej knajpce miały być tanie kurczaki, tak nas pokierował @Pawel i solennie o tym zapewniał . Nie było żadnych kuraków za to były mini pierożki, 5 sztuk za 15 €, że i małym piwku bezalkoholowym cichutko napomknę. Pani mówiła, że ma szwagierkę Polkę ale sama po polsku niestey nie parla. Camping w Cortina d’Ampezzo. O kutfa jak było wieczorem i rankiem rześko. Do snu przygrywała nam pieprzona górska rzeka. Działo to przypomina o długoletniej batali w Wielkiej Wojnie (I WŚ) o Południowy Tyroll pomiędzy Włochami a Austriakami. W poliżu znajduje się sławna droga Via Ferrata. Dolimity. ...i często jak to we Włoszech bywa znalał się czas na caffè.
    Co ma wisieć nie utonie. Niech Ci będzie,namówiłeś mnie. Zaczęło się w Austrii. Celownik... upolowałbym kozła na szczycie gdyby nie te cumulusy...