Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.03.2023 in all areas

  1. 6 points
    Miałem podobne dylematy dwa lata temu. Już to chyba gdzieś opisywałem. Jeździłem 850ADV i silnik zupełnie mi nie podszedł, jak po 2 godzinach jazdy próbnej wróciłem na moja 800-te byłem przeszczęśliwy ze odbyłem jazdę próbna zanim dokonałem zamiany, i jeździłem jeszcze z rok 800:) Poszedłem potem do Ktm, dostałem 790 w wersji R z zawiasem tak zestrojonym że beton, i na oponie Karoo 3 no to wogóle masakra jakaś, traktor straszny, do orania pewnie i dobry ale zaś nie ta opona, a do szeroko podjętej turystyki nie za bardzo, przynajmniej nie wersja R. Triumpha niestety ( albo stety dla mnie ) nie było pod ręka, w sensie w Krakowie. No to poszedłem jeszcze do hondy, żeby się przekonać że nie jest taka zajebista jak się wszyscy nakręcają i ze wrócę finalnie po 850 … i co ? po kilku minutach już wiedziałem ze chcę ją mieć, dalsza jazda była tylko przyjemnością, szkoda było wracać skoro mam godzinę, wiec trzeba się nacieszyć, zanim będę miał swoją. Tak wiec według mnie musisz poszukać gdzie kto już jeździ albo chwile poczekać aż w pełni ruszy demówmowy sezon i popróbować, skoro mamy takie czasy dobrodziejstwa trzeba korzystać. Btw. Końcem ubiegłego roku mialem możliwość przetestować Tuarega 660, wrażenia podobne jak w hondzie, po 5 minutach czułem się jak bym jeździł nim od dawna… bardzo pozytywny motocykl choć różny od hondy, wiec też polecam spróbować. Powodzenia Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. 3 points
    Stelaż wrócił z malowania to założyłem Powoli zaczyna to wyglądać Wysłane z pełną mocą za pomocą Tapatalk
  3. 1 point
    Szukałbym sertao za tą kasę Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka
  4. 1 point
    No i ma magiczny przebieg 36kk jak każdy w tym wieku, ledwie dotarty motocykl ale ciutkę za mocno, co widać po tłumikach. Io parlo un po'.
  5. 1 point
    Wszystko w porządku Sławku?
  6. 1 point
    Zamiotłeś system. Takiego przywitania to najstarsi górale nie pamiętają. Gdzie Jarek się ja pytam? Zatem: Witaj MQ!
  7. 1 point
    Jak się nie mylę to na naszym forum jest zarejestrowany, bądź nie, już nie pamiętam, gość który był na zlocie w Siennej na 850, to kumpel @kordi musiałbyś się z nim skontaktować albo z @Piotrek, którego Karina ma 750, to w zasadzie ten sam silnik.
  8. 1 point
    Dobra ale na waszą nie odpowiedzialność: Tak na dobrą sprawę to moja moto przygoda zaczeła się w zeszłym roku za sprawą dwóch kumpli. Jednego znałem z woodstocków , a drugi miał 125kę. Później pojawił się inny gitarowy kolega który pomógł mi trochę ze stojącym w garażu zaniedbanym do reszty krosem niebagatelnej pojemności 124cm3. Znajomy chciał mnie zajarać choperami i troche zacząłem sie ogarniać o co w tym wszystkim chodzi. Ogólnie wyszło tak że nie warto zaczynać od dużych pojemności, więc klasycznie miał być shadow 750 z 85' w sumie spoko maszyna, nie wyglądał źle, nawet niektóre zrobione zachęcały do spakowania plecaka i wjo, ale potem zacząłem szukać w nowszych aż tu nagle zupełnie nie spodziewanie pojawia sie shadowka ace 750 z 98, nowsza, ładniejsza, już cruiserowe klimaty i wtedy pierwsze dylematy, ta stara więcej koni ,ta nowsza ładniejsza. Pojawia się pytanie gdzie ja w ogóle chce jeździć? Odpowiedź przychodzi jak by natychmiastowo, że na asfalt koło na góry nogi. Gdzieś między tym wszystkim jest ichty boots i jednak myśl że nie wszędzie dojadę z niskim zawieszeniem. Nie wiedzieć jak? Na yt trafiam na gościa od żółtego dziobaka I historia zaczyna się układać w całość. Gska wydaje się wyposrodkowaniem mojej wiedzy I umiejętności ale tak że daje ogromne możliwości swiato poznawcze. Plany.. Plany są takie że by ją wreszcie kupić I zacząć jeździć, doposażyć, spakować I ruszyć przed siebie. Czas I finanse powiedzmy ogarnięte. Ideałem byłby dla mnie Dakar po lifcie z tym fajnym bajerem automatycznie Smarujacym łańcuch. Witam wszystkich obecnych tu miłośników szeroko rozumianej wolności jaka dają nam te maszyny.
  9. 1 point
    Na dzisiaj chyba Transalpa bym nabył - ale to moje prywatne zdanie . Jeździłem 850 zwykłą i nie mam zupełnie przekonania do tego modelu . Wyskoczyli z cennikiem jak za złoto albo brylanty i to się w ogóle nie sprzedawało . Zmian do dzisiaj poza kolorystyką chyba żadnych istotnych nie ma a moto ma już pięć lat . To historia w motoryzacji , przy wadze 250 kilo na mokro szału nie ma . Ja nie wiem czy to będzie miało następcę ale jak drugi rok sprzedają F900XR czy F900R to albo "dopracowują" temat albo tracą ochotę na ten segment . Konkurencja wali drzwiami i oknami . Yamahy nie dosiadłem ponieważ nie dosięgam
  10. 1 point
    Powitać z Wrocka
  11. 1 point
    Przynajmniej zdjęcia potrafi od razu wstawiać [emoji1] wystarczy [emoji846] Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka
  12. 1 point
    A coś więcej o sobie? Kilka zdań, jakiś życiorys, plany na przyszłość, plany na swój wkład w forum, jakieś zdjęcie, coś? Siema
  13. 1 point
    Zastanów się co robisz.. taki zamaskowany i uzbrojony.. wcielą Ci go do armii.. zobaczysz.. [emoji28] Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka
  14. 1 point
    Zawsze podziwiam ludzi, którzy mają taki pomysł, zaczynają i realizują. Ja jestem wystarczająco stary, żeby wiedzieć tyle, że nie powinienem takiego czegoś nawet zaczynać Dajesz! Dobrze idzie!


×