Skocz do zawartości

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.04.2023 in all areas

  1. 2 points
  2. 1 point
    A nie pomyślałeś aby do nowych kierunkowskazów wstawić stare żarówki?
  3. 1 point
    Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Gość na Facebooku doradził mi by podłączyć jeszcze jedną żarówkę bo podobno w taki sposób, jak w tym przypadku, zachowuje się przerywacz gdy jest za słabo obciążony. Podłączyłem i faktycznie... Po tej stronie, po której podpinam do kierunkowskazu jeszcze jedną żarówkę (stary, złamany, kierunkowskaz), wszystko działa ok. Kierunkowskazy MIGAJĄ! Juhuuuuu! Ale po drugiej stronie motocykla nadal tylko świecą... Wiem że to rodzi masę śmiesznych pomysłów na rozwiązania. Dodać trzeci kierunkowskaz po jednej i po drugiej stronie itp... Ale czy macie jakieś poważne pomysły, co jest grane i jak to naprawić? Zmienić żarówki na "mocniejsze"? Teraz wszystkie żarówki to CKLUX R10W 12V 319 Wymienić na 20W? Znajdę takie, które będą pasowały? Nie popalę instalacji?
  4. 1 point
    Nie miałem z tym problemu więc nigdy tego nie musiałem lokalizować ale najwięcej info znajdziesz na angielskojęzycznych portalach i stamtąd pochodzi poniższa informacja. Zdemontuj panele boczne i górną pokrywę, a następnie wyjmij akumulator. Zdemontuj osłonę przy akumulatorze i powinieneś znaleźć 3 przekaźniki, 2 żółte, jeden czarny i zapewne ten czarny, jest przerywaczem kierunkowskazów w lewo / w prawo, a jeden z żółtych jest dla świateł awaryjnych. O masz tu są nawet zdjęcia lokalizacji i samego przerywacza na portalu hiszpańskojęzycznym. Czuwaj.
  5. 1 point
    Straszne się tu chamstwo zjeżdża z całego świata i więcej tu Polaków niż w Krakowie aktualnie
  6. 1 point
    Za moich czasów, czyli jakieś pół wieku później, próbowałem takiego działania na Bałkanach. Wiesz jak chujowo się wysprzęgla i jednocześnie sygnalizuje zamiar skrętu w lewo? Ja nie wiem, bo nie byłem w stanie... W sumie przyspieszać przy skręcie w prawo też trochę ciężko. Wytapatalkowane z magicznego pudełka.
  7. 1 point
    Ja nawet natrafiłem go po sąsiedzku i usiadłem patrząc na razie na jakość materiał wyglada całkiem dobrze. Ceny nie widziałem, na razie też fura nie odpala bo przyszło moto a nie przysłali kompa co by tam coś odblokować … ale ja się odblokuje i zarejestruje to będziemy testować Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. 1 point
    Zorganizuj zlot to przyjedziemy do ciebie [emoji12] ride eat sleep repeat
  9. 1 point
    No i zawziąłem sie i zmęczyłem na szybko elektrykę co by w weekend już pojeździć [emoji106] Co tu mogło pójść nie tak [emoji41] I wyjechałem [emoji3] Sorry za zdjęcie szerokokątne ale telefon się zdupil już prawie całkiem - wyszło rozciągnięte Wysłane z pełną mocą za pomocą Tapatalk
  10. 1 point
  11. 1 point
  12. 1 point
    Przecież to w życiu kurzu i błota nie zobaczy
  13. 1 point
    Masz migomat? K..wa, a mi nie miał kto ramy w Kia pokleić.
  14. 1 point
    ... to następnym razem powiedz mu żeby poszedł zobaczyć czy mu z wyprzęglika nie cieknie A co do sprzętu i roboty - prezentuje się "jak by nowocześniej" od domatora a już po przeróbce wogółe petarda, szkoda tylko że trzeba tyle roboty w to włożyć. Artur kawał dobrej roboty odwaliłeś. Fakt honda mogła by coś w tym segmencie zrobić, coś mniej "elektoronicznicznego" od Afryki ale większego niż crf 300.


×