Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 25.02.2018 in all areas

  1. 5 likes
    Jeśli jest was trzech i transport ma być szybki - to chyba wybrałbym opcję busa oplandeczonego. 3 osoby jadą, motki mieszczą się swobodnie, miejsca na bagaż też nie braknie, prędkość jazdy taka sama jak osobówką z przyczepą. Ideałem byłaby podwójna kabina z 3-metrową paką, ale zwykła 3 osobowa kabina też porobi - zwykle mają sypialnię na dachu i jeden może całą drogę wygodnie spać/ leżeć złażąc tylko na granice. To auta do 3,5 tony, prywatnie jadąc jedziesz na granicach z osobówkami. P.S. 3 dni jazdy do Czarnogóry to przecież 3 dni przygody - wystarczy tylko odpowiednio poprowadzić trasę. No ale ja się nie znam, mi do szczęścia wystarczy trochę szutru i wieczorny biwak przy ognisku nad jakimś strumykiem - nieważne w jakim kraju
  2. 4 likes
    Ale wygląd, za przeproszeniem, lekko wieśniacki jest. Komponuje mi się z logo BMW jak łysy kark. Sorry ale takie mam skojarzenie. ;-)
  3. 2 likes
    Witam po dłuższej przerwie jak na razie nic szczególnego się nie dzieję . Jak piałem wcześniej rama pojechała do Myślenic ,na małe spa ( piaskowanie malowanie ) Lagi zostały rozebrane całkowicie w celu wypiaskowania i polakierowania. po odebraniu zostaną założone nowe uszczelniacze itp . Zamieszczam zdjęcia dorobionej flanszy pod nową sztycę od Yamaszki. Tak się prezentuje na sztycy . Idealnie pasuje do ramy tak jak w oryginalych lagach to wyglądało
  4. 2 likes
    Ja nie kwestionuję zmiany koloru jako takiej - w garażu mam jeden przemieniony motek nawet. Zresztą... mój 1200 miał zmienione te dwa plastiki z czerwonych na żółte. Ale osobiście nie wywaliłbym na nowe plastiki więcej niż kosztuje lakierowanie/ oklejanie. Tyle że ja wyznaję zasadę, że motek mam dla siebie - a nie dla przyszłego właściciela
  5. 1 like
    Albo dwa Moto na przyczepę, a czecim na zmianę zasuwać za przyczepką.
  6. 1 like
    Jest sposób, trzeba wyjechać dwa dni wcześniej. Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka
  7. 1 like
    Dla nieobeznanych w temacie CBF to skrót od "coś bardzo fajnego" :-)
  8. 1 like
    Odbiegamy od tematu, ale... napiszę dla jasności. W PL się przyjęło że homologację (a co za tym idzie masy wszelakie robi się dla... gołej ramy. Dopiero po homologacji auto jedzie na zabudowę i tym magicznym sposobem ma w papierach nierealną ładowność (chyba żeby do ładowności wliczać masę np. kontenera ) Ważyłem swojego busa (w papierach mam ładowność 1450 kg) i... realnie żeby nie przekroczyć 3,5 t. DMC mogę zabrać ok. 1200 kg. Kontener nie musi być cięższy niż zabudowa z plandeką (może być nawet lżejszy, jeśli wszystko z alu), ale już winda - to znaczne obniżenie realnej ładowności. Z drogiej strony rynek transportowy wymaga żeby dzisiejsze "busy" miały 1,5 t. ładowności, brały 10 palet i miały windy - takie zabudowy mogą wziąć realnej wagi 600-700 kg żeby nie przekroczyć 3,5 t. DMC. Ot, takie nasze paradoksy.