Qbik

Użytkownik
  • Zawartość

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O Qbik

  • Tytuł
    Advanced Member
  • Urodziny 13.06.1980

Kontakt

  • Skype
    qbikowski

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Wawa
  • Motocykl
    F650 ST
  1. co do odpływu pod wlewem to czyściłem go na początku sezonu, na szczęście spuszczenie z gaźników "wodnego paliwa" pomaga
  2. Wyjeżdżając nie zamknąłem kranika, a były spore upały wiec woda sie wytraciła, na szczęście nie było jej za duzo ;) na razie przejechałem juz prawie 100 km i póki co ok, ale Spr, dzieki za pomoc
  3. Jarek dzięki pisząc byłem przy motorze :) tylko z prawej strony stad pytanie ;) Śrubki znalazłem odkręciłem, i spuściłem trochę wody, która tam się wytraciła z paliwa :/ Motor odpalił także dzięki za pomoc Ps. Co do odkręcania, to dzięki za info bo chciałem wciskać 8)
  4. Słyszałem o tej magicznej srubce, a da sie do niej dostać bez rozbierania motoru?? Do gaźnika mam słaby dostep :/
  5. Paliwo jest 3/4 baku, aku naladowalem i jest 100% Jak wlałem kilka kropli pod świece to zaczal sie krztusić wiec ewidentne paliwo do swiecy nie dociera. Bujac bujalem ;) Moze jakoś woda sie do gaźnika dostała (z benzyny czy coś) mozna jakoś spuścić z faznikow to co tam jest??
  6. Nie było mnie 3 tygodnie, motor stał pod chmurką, przy próbie odpalenia rozładowałem akumulator ale zero reakcji, Wykręciłem jedną ze świec i jest sucha, wniosek - nie dociera do niej paliwo. Sprawdziłem kranik i przewód paliwo leje się jak wściekłe Jakiś pomysł co mam spr lub zrobić, żeby odpalił?? Pogoda w sam raz na motor, a ja muszę się autem tłuc :(
  7. haha tia, śmiejcie się, ale jak już jest na niego miejsce to czemu nie mieć godziny pod ręką ;)
  8. Jak w temacie, niestety umarło mu się. Może ktoś zna jakiś sklep lub punkt gdzie można kupić (nie musi być nowy)
  9. ok z tym radiem to trochę przesadziłem, chodzi mi o taki zestaw, który w razie potrzeby dam radę sparować z innym zestawem, to że głownie sam smigam to nie znaczy, że czasem na jakiś wypad się nie udam ;) Na tą chwilę najważniejsze żeby w miarę dobrze z telefonem współpracował Mam kask HJC FG-15 Jak już kupię to pewnie szybko nie będę kupował kolejnego
  10. ok odświeżę wątek, planuje sprawić sobie interkom \ słuchawkę BT Głównie jeżdżę sam więc głównie jako BT do telefonu i nawigacji + radio zastanawiałem się głównie nad scala rider ten model G4 wygląda ciekawie http://www.scalarider.pl/p/produkt,310,6806.html jest i G9 http://www.scalarider.pl/p/produkt,310,6985.html ale z tego co wyczytałem to różnicą jest możliwość szybkiego parowania z innym G9 + ustawianie priorytetów połączeń itp no i jest jeszcze solo http://www.scalarider.pl/p/produkt,310,6244.html jak dla mnie najlpiej wypada G4 czy ktoś już ma taką słuchawkę? jak się spisuje?
  11. Chodzi CI o gumki amortyzujące (4 szt) czy mocowanie kufra (2 szt). U mnie w płycie do MonoLock te do mocowania są chyba częścią płyty za chwilę sprawdzę i dam znać jak coś
  12. haha o tym nie pomyślałem ;) ok zrobiłem inaczej znalazłem w garażu puszkę z olejem silikonowym do smarowania m.in. zamków, opsikałem z każdej strony, a później starą szprychą delikatnie oklepaną młotkiem podłubałem i na szczęście trafiłem w jakąś zapadkę blokada się cofnęła i zamek zaczął normalnie działać :) póki co jest ok dodatkowo wyczyściłem nasmarowałem i zamontowałem 8)
  13. tego nie mogę wykluczyć, ale po rozebraniu zamek cały czas jest zablokowany - bolec do blokady kierownicy jest cały czas na zewnątrz, w stronę pozycji działa i bolec trochę bardziej się wysuwa. w tej chwili czy zrobił to ktoś specjalnie czy samo z siebie nie ma znaczenia, grunt żeby zadziałało czy jak wrzucę cały zamek do ropy to coś może pomóc? bo chyba nie zaszkodzi
  14. Tzn? Jak dojechalem, dawno nie uzywana blokada na tarcze trafila w swoje docelowe miejsce
  15. Dzisiaj spotkała mnie niespodzianka pojechałem do sklepu zablokowałem kierownicę i na zakupy. Po powrocie wkładam kluczyk do stacyjki i że tak powiem du... blada kluczyk przekręca się w lewo (pozycja) ale w prawo nic, cały czas kierownica zablokowana. Przy przekręcaniu wciskałem kluczyk ruszałem kierownicą i nic (walczyłem tak ponad 30 min, najlepsze, że ludzie przechodzili obok i nawet ich nie interesowało, że coś przy motorze grzebię) Żeby wrócić do domu odkręciłem stacyjkę i odpaliłem bez kluczyka Teraz pojawia się tylko pytanie jak oczyścić zamek od stacyjki coby bolec od blokady się chował i działał normalnie, da się go jakoś rozebrać żeby zobaczyć co tam się poblokowało? Jakoś nie uśmiecha mi się wymienianie stacyjki bo wtedy będę musiał z 2 kluczykami śmigać :(