Qbik

Użytkownik
  • Zawartość

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O Qbik

  • Tytuł
    Advanced Member
  • Urodziny 13.06.1980

Kontakt

  • Skype
    qbikowski

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Wawa
  • Motocykl
    F650 ST
  1. co do odpływu pod wlewem to czyściłem go na początku sezonu, na szczęście spuszczenie z gaźników "wodnego paliwa" pomaga
  2. Wyjeżdżając nie zamknąłem kranika, a były spore upały wiec woda sie wytraciła, na szczęście nie było jej za duzo ;) na razie przejechałem juz prawie 100 km i póki co ok, ale Spr, dzieki za pomoc
  3. Jarek dzięki pisząc byłem przy motorze :) tylko z prawej strony stad pytanie ;) Śrubki znalazłem odkręciłem, i spuściłem trochę wody, która tam się wytraciła z paliwa :/ Motor odpalił także dzięki za pomoc Ps. Co do odkręcania, to dzięki za info bo chciałem wciskać 8)
  4. Słyszałem o tej magicznej srubce, a da sie do niej dostać bez rozbierania motoru?? Do gaźnika mam słaby dostep :/
  5. Paliwo jest 3/4 baku, aku naladowalem i jest 100% Jak wlałem kilka kropli pod świece to zaczal sie krztusić wiec ewidentne paliwo do swiecy nie dociera. Bujac bujalem ;) Moze jakoś woda sie do gaźnika dostała (z benzyny czy coś) mozna jakoś spuścić z faznikow to co tam jest??
  6. Nie było mnie 3 tygodnie, motor stał pod chmurką, przy próbie odpalenia rozładowałem akumulator ale zero reakcji, Wykręciłem jedną ze świec i jest sucha, wniosek - nie dociera do niej paliwo. Sprawdziłem kranik i przewód paliwo leje się jak wściekłe Jakiś pomysł co mam spr lub zrobić, żeby odpalił?? Pogoda w sam raz na motor, a ja muszę się autem tłuc :(
  7. haha tia, śmiejcie się, ale jak już jest na niego miejsce to czemu nie mieć godziny pod ręką ;)
  8. Jak w temacie, niestety umarło mu się. Może ktoś zna jakiś sklep lub punkt gdzie można kupić (nie musi być nowy)
  9. ok z tym radiem to trochę przesadziłem, chodzi mi o taki zestaw, który w razie potrzeby dam radę sparować z innym zestawem, to że głownie sam smigam to nie znaczy, że czasem na jakiś wypad się nie udam ;) Na tą chwilę najważniejsze żeby w miarę dobrze z telefonem współpracował Mam kask HJC FG-15 Jak już kupię to pewnie szybko nie będę kupował kolejnego
  10. ok odświeżę wątek, planuje sprawić sobie interkom \ słuchawkę BT Głównie jeżdżę sam więc głównie jako BT do telefonu i nawigacji + radio zastanawiałem się głównie nad scala rider ten model G4 wygląda ciekawie http://www.scalarider.pl/p/produkt,310,6806.html jest i G9 http://www.scalarider.pl/p/produkt,310,6985.html ale z tego co wyczytałem to różnicą jest możliwość szybkiego parowania z innym G9 + ustawianie priorytetów połączeń itp no i jest jeszcze solo http://www.scalarider.pl/p/produkt,310,6244.html jak dla mnie najlpiej wypada G4 czy ktoś już ma taką słuchawkę? jak się spisuje?
  11. Chodzi CI o gumki amortyzujące (4 szt) czy mocowanie kufra (2 szt). U mnie w płycie do MonoLock te do mocowania są chyba częścią płyty za chwilę sprawdzę i dam znać jak coś
  12. ok odkopie temat bo i wiosną wreszcie przyszła (ta za oknem nie kalendarzowa) może ktoś mi sprawdzić jedną rzecz od tego microswitcha do ustawiania godziny odchodzą dwa kabelki jeden do zegarka, a drugi no właśnie, czy ma u was zasilanie przy włączonym zapłonie? U mnie brak więc może tu jest problem, jeśli tak to obojętne skąd mam podpiąć byle po stacyjce czy z jakiegoś konkretnego miejsca?? Edit no i niestety okazało się, że po zimie zegarek odszedł w jakieś inne miejsce i przestał w ogóle działać :( czeka mnie więc wymiana
  13. tak właśnie myślałem :( a możesz sprawdzić czy na którymś przewodzie do przełącznika jest napięcie po stacyjce? bo u mnie brak i zastanawiałem się czy to nie kwestia tego, że gdzieś ucieka ;)
  14. hmm sprawdzałem z zapłonem i nie chciało, za chwilę sprawdzę na odpalonym ok sprawdziłem i zero reakcji w moim przypadku nie ma znaczenia czy z zapłonem, czy na odpalonym - nie mogę przestawić godziny