Skocz do zawartości

Marcin N

Użytkownik
  • Zawartość

    7 600
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    114

Posty dodane przez Marcin N


  1. No właśnie doznaliśmy lekkiego szoku po przymiarce Ani do trampka.

    Ja stałem pełnymi stopami

    Sam jeżdżę T7 i choć do roslych nie należę ogarniam swobodnie, a Ania nie ma szans nawet koniuszkami palców sięgnąć ziemi

    Raczej brakuje jej kilku dobrych cm do ziemi.

    W T7 nie wyczulem tego wysokiego środka ciężkosci, ale też przesiadlem się z ciężkiego Tigera, więc mogę mieć spaczony poglad. T7 urzekła lekkoscią i zwinnością ale to zaleta lekkiego przodu. Tuareg fakt jedzie jeszcze lepiej nie tracąc nic z zalet T7.

    e7b1f9576377fd93d2ff7ab5320d59ad.jpga890cdc9ea32d6564bc0c4f20052be8b.jpg

     

    taptarapta

     

     

     

     

    • Like 2

  2. Strój przetestowany.

    Trochę ponad godzina, ok. 50km, temp. 6°C

    Spodnie Dainese Dolomiti - ciepłe, fajnie leżą, wygodne. Brak kieszeni cargo rekompensują nisko umiejscowione standardowe kieszenie, więc nie ma problemu żeby schować telefon.

    Kurtka Dainese Splugen - wreszcie wiatr nie hula mi po szyi, ale Revit był chyba jednak cieplejszy.

    Co bym poprawił:

    Podpinka p-deszczowa powinna mieć swój zamek do spięcia z kurtką i dół wykończony gumą. Tak ma Revit i BMW i chwalę sobie to rozwiązanie.

    Dołożyłbym jeden rzep na wysokosci piersi dla patki zakrywajacej zamek główny kurtki.

    Rękawy podpinki ocieplającej od wewnętrznej strony to dość cienki materiał stretch co pogarsza komfort termiczny

     

    taptarapta

     

     

     

     


  3. - Wypinane podpinki - tak, wiem, nie ma to jak laminat GTX, ale mnie akurat takie rozwiązanie 3L przekonuje.

    - Zamek główny z "panelem" wentylacyjnym

    - 6 kieszeni zewnętrznych

    - Kołnierz dużo wyższy niż w Revit więc po szyi mniej hulać będzie.

    - Kurtka ma służyć na jazdy od jesieni do wiosny więc kolor inny niż czarny ale też nie jasny. Fakt mogłaby być o ton, dwa jaśniejsza

    - długi zamek do spięcia z nowymi portkami

    Gdyby Ladakh miał więcej kieszeni pewnie brałbym go, zwłaszcza w tym sraczkowatym kolorze

     

    No i CCC... za większe pieniadze proponowali mi RST, RICHA, SPIDI.

    Ponoć Dainese to półka premium. Czas pokaże co znaczy premium

     

    Mam nadzieję że tej włoszczyzny nie będę przeklinać jak Alpinestars

    982f7b7bd23cb6bb021471707afe17be.jpg2f40c4f57c617764f81b87418fbb60ab.jpge373557760b0f1682fe8ab481277febc.jpg

     

    taptarapta

     

     

     

     

     

     

    • Like 1

  4. No to zakupy dokonane ze szczęśliwym zakończeniem
    Dotarla kurtka Dainese Splugen, rozmiar 50 dobrze leży, cena zajebista.
    Kurtka przekonywala mnie wieksza ilością kieszeni w stosunku do Ladakh i fajnym patentem na jej przewiewność. Na miejscu była nie do przymierzenia.
    Zaryzykowałem zakup w sklepie www.svebu.de, bo byla za 349EUR, gdzie indziej minimum 400, cena regularna 549.
    Sklep ma dość mierne opinie w necie, ale platność paypalem trochę mnie uspokajała.
    Fakt, po zakupie kontakt ze sklepem taki sobie, co kilka dni przysyłali maile, że weryfikują, że sprawdzają, potwierdzają, czekają na płatność, w końcu że wysyłają.
    Mieli przysłać numer przesylki, ale nie przysłali. Dzisiaj po 2 tygodniach od zakupu kurier przywiozł paczkę

    taptarapta

    • Like 2
×