Skocz do zawartości

piotrek11998866

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez piotrek11998866


  1. A ja mam jeszcze pytanie - wiem, że zostanę "napiętnowany", ale poszukując motocykla brałem także pod uwagę aprilię pegaso i tam seryjnie była kontrolka rezerwy, czy nie można by zastosować jakiś częsci (a jest ich sporo na allegro) i zaadaptować do BMW? wstawienie kontrolki/wskaźnika to nie problem, jakieś podstawy elektryki/elektroniki mam:) gorzej ze szczegółową budową właśnie tych motocykli. Korci mnie zagłębić się w temat, aby posprawdzać nawet dla frajdy, czy jest możliwe usprawnienie tego motocykla:)


  2. Dziękuję za odpowiedzi, w wolnej chwilii może faktycznie coś pokombinuję, co do spalania to jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, dzis zrobilem trase 350 km i spalanie wyszlo 4,3l/100km, fakt, że jestem początkującym i jeżdzę spokojnie (90-110 km/h), do tego utrzymywałem w miarę stałą prędkość. Jeśli coś wymyślę - w sensie spróbuje rozwinąć podsunięte pomysły oczywiśie się pochwalę ;)


  3. Witam, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem F650 ;) Jak na razie spalanie oscyluje 4,5-4,8, więc spoko, ale drażni mnie jedna rzecz - w tym modelu nie ma ani wskaźnika poziomu paliwa ani kontrolki rezerwy, troszkę irytujące jest przełączanie recznie na rezerwę, orientując sie kiedy zatankowac tylko po ilości przejechanych km lub po przygaśnięciu silnika i przełaczeniu na rezerwę (2l, przy spalaniu 4,8 starcza na 42 km, czyli niewiele na autostradzie, gdzie stacje często odległe są o 50 i więcej km - przynajmniej w Niemczech). Przechodząc do sedna - czy ktoś kombinował z jakimś patentem na to w tym motocyklu - czyli może montaż jakiegoś pływaka z innego moto i wskaźnik lub podobne rozwiązanie? Ktoś ma może jakiś pomysł?? Z góry dzieki za odzew


  4. Ten z Gorlic to nic specjalnego, nie byłem obejrzeć (daleko, do tego brak czasu), ale telefonicznie juz mi się nie spodobał, przednie zawieszenie wymienione na to z Pegaso (up side down), sprzedający miał dosłać więcej zdjęć, jednak nic nie otrzymałem, jeśli masz niedaleko proponuje podjechać i zobaczyć, możliwe że sprzedający bedzie miał do Ciebie lepsze podejście


  5. Jak w temacie, kupię f650 z lat 1995-2000 lub F650 CS z początku produkcji, w naprawdę dobrym stanie, zależy mi na bezproblemowej eksploatacji, a nie na jak najtańszym zakupie i zrobienia z motocykla "skarbonki". Kwota jaka mogę na zakup przeznaczyc 6-8,5 tyś zł, dlatego wątpie w znalezienie CSa, ale gdyby ktoś jednak posiadał do sprzedania, proszę o info, pozdrawiam


  6. Witam, Koledzy a co sądzicie o tych dwóch ogłoszeniach -

    http://otomoto.pl/bmw-gs-f650-gs-650-gl ... 82572.html

    http://allegro.pl/bmw-f650-f-650-gs-bdb ... 09309.html

    Bardziej podoba mi się ten czerwony z Gorlic, ale do niego mam mnostwo km (z Wrocławia...)

    I jeszcze pytanie zdecydowałem się na zakup GS z lat 1995-1999 w przedziale cenowym 6-7,5 tyś, czy da się w ogole (tak z Waszego doświadczenia) kupić moto, który będzie faktycznie w dobrym stanie? (gdyby dyskusja miała sie rowinąć proszę o przeniesienie tego wątku doodpowiedniego działu)


  7. Witam, mam na imię Piotrek i ... bardzo chcę mieć BMW f650 GS :) Bardzo mi się podobaja te motorki, po przewertowaniu wszelkich opinii i zastosowań tego moto stwierdzam, że będzie to dobry wybór. Mam prawo jazdy kat. A od 7 lat, jednak bardzo mało doświadczenia, w związku z tym będzie to mój pierwszy normalny motocykl (oprócz wszelkiej maści skuterów - od Simsona począwszy na Benelli 491 skończywszy), na razie skłaniam się ku rocznikom 1995-1997 (na takie mnie teraz stać), lub dozbieranie tych paru tyś i modele 2001-2002 z ABSem, po poczytaniu forum stwierdzam, że chętnie zakupiłbym sprzęt od forumowiczów :lol: Pozdrawiam

×