Skocz do zawartości

pnepost

Użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O pnepost

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Motocykl
    F650 GS
  1. pnepost

    Dziwne ślady na głowicy

    pierwsze zdjecie wyklucza, ze to cos cieknace z gory - to ewidentnie z laczenia elementow, moze tak wyglada - ale bylo bardziej i ktos to potem umyl i zostal tylko najwiekszy keff?
  2. pnepost

    GS650 zwykla vs. Dakar

    no wlasnie ta nowa 800tka gs wyglada...no hmm lakomie :lol: ale jakos tak wysoko jakby :lol: ale z drugiej strony - no zeby sunac moto 170 km/h (zakladajac odcinki autostradowe np. na poludniu eur) to jednak musi to byc jakis cruiser z szybka chyba no i tez fakt jest, ze to po prostu niewygodne predkosci...no na dluzsza mete oczywiscie... ...martwi ten 1 cyl, ale to moze przez kulture pracy - ktora sobie wyobrazam na podstawie jazdy Suz DR650 - tam tez jest Rotax, ale moze to nie to samo...
  3. pnepost

    GS650 zwykla vs. Dakar

    hmm tu kolega marcinn72 poruszyl wazna (dla mnie) kwestie - bo ja tez - mimo ze krew sie wciaz nie uspokoila - mam te trzydziesci kilka i nie wiem czy bede wogole chcial to wszystko topic w blocie itd. - ale chcialbym moc sobie stuknac trase do rumunii czy gruzji czy na ukraine i wtedy - tak mysle - takie cos jak f650gs sie przyda bardziej niz np. transalp czy vstrom czy podobne...no nie wiem - z drugiej strony pewnie bede robic 90% po asfalcie, no moze nie zawsze swietnym jak pod niemieckim sanatorium :lol: niby jestem zdecydowany na f650 - ale tez i wciaz kolacza mi sie mysli...nie no - ale to jednak ten 1 cylinder, to jednak te 650 ccm...a moze cos wiekszego, na dwoch, a moze cos jak vstrom... aaah oby tylko takie problemy miec w zyciu :lol:
  4. pnepost

    GS650 zwykla vs. Dakar

    Ale zaraz i tez tak glosno mysle ;)) Jak by mi tak ciezko i zle jezdzilo sie zwyklakiem - to zawsze moge se wstawic kolko 21" + laga i wymienic tylny amor? :D) I mam Dakara custom?
  5. pnepost

    GS650 zwykla vs. Dakar

    No ale jesli bije w terenie - to jak bije, oto jest pytanie ;) czy niedoswiadczony user moze to jakos ogarnac? Czy to nie tak, ze jak ktos jezdzil cale zycie na osle to czy dadza mu konia wyscigowego czy kobyle przewalona - roznicy zbytnio nie poczuje, bo i tak przez plotek skoczyc nie bedzie umial? Tak glosno mysle tylko...
  6. pnepost

    GS650 zwykla vs. Dakar

    OK, a co konkretnie w kwestii zawieszeniowej - jaka roznica w skoku itd.? Co do kola z 19 na 21" to rzeczywiscie zadna roznica, tzn. zadna zauwazalna chyba... ...czyli innymi slowy Dakar wyglada na chwyt marketingowy? Bo jesli rzeczywiscie zawiecha ma 10mm skoku wiecej (czy ile tam), kolo 21 zamiast 19 - to wlasciwie nie ma chyba takich warunkow (obiektywnie patrzac) w ktorych to jakos specjalnie "wyjdzie w pracy" - przeciez np. wystarczy, ze ktos ma +/- 10 l mniej/wiecej w baku lub wazy +/- 25kg wiecej/mniej lub jest bardziej/mniej doswiadczony czy co tam - i te roznice sie zzeruja...
  7. pnepost

    GS650 zwykla vs. Dakar

    No dobra, w kwestii zawieszeniowej - cos wiecej na ten temat? Bo z tego co widze, to wlasciwie nie ma o co dymic i zwyklak tez by robil ;) Myslalem, ze sa jakies inne ulepszeniu, typu jakies sprawy wydechow, jakies inne elementy konstrukcyjne ramy, moze inne rozwiazania chlodzenia itp.
  8. pnepost

    Czesc

    Gdynia i nie jezdze jeszcze niczym bo zamierzam kupic F650 wlasnie ;) Do kolegi klansmana - z moca moze zartowales, ale jesli on jest np. pare kg lzejszy to moze byc nieco wydajniejszy silnikowo :D
  9. pnepost

    GS650 zwykla vs. Dakar

    A pisales ze mocniejszy silnik, lepiej wywazona - hmm a moze jakies bajerki jak przewody w oplocie stalowym czy inne tego typu sa w Dakarze, a nie ma w zwyklakach? Czy jest jakas lista konkretna roznic miedzy nimi, moze ktos ma gdzies w necie jest czy cus...?
  10. pnepost

    GS650 zwykla vs. Dakar

    Hm no myslalem ze taki dzial jak "zamierzam kupic moto" jest niejako dzialem przywitalnym ;)) No ale formalnosci dopelnilem :D Tak, wiele czytalem o Dakarze - ale czy jest praktycznie bezobslugowy w stosunku do zwyklaka - no chyba az tak dobrze nie jest :D Swoja droga mam na oku dwa na angielskim ebayu z 2002 i 2004 roku. Zobaczymy. Bo wciaz tez rozwazam zwyklaki...chyba, ze ktos mnie zdecydowanie przekona :)
  11. pnepost

    Czesc

    Witam wszystkich!
  12. Czesc, Zamierzam kupic GS650, po wielomiesiecznych rozwazaniach na temat innych moto (Pegaso, XT, TransAlp itd.). Dreczy mnie jedno - wersja Dakar, z tego co slyszalem jest duzo lepsza - ale tez i wyzsza. Ja mam 175 cm wzrostu, no tak moze ze 173 cm - czy dla mnie nie bedzie lepiej decydowac sie na zwyklego GSa?
×