Skocz do zawartości

csik650

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O csik650

  • Tytuł
    Świeżak

Informacje o profilu

  • Motocykl
    BMW F650CS
  1. Dziękuje bardzo o to mi chodziło teraz już wszystko jest dla mnie jasne i migające.
  2. Witam Według wszystkich znaków na niebie i ziemii padł mi przerywacz od kierunkowskazów. Mam już drugi ale nie wiem gdzie on może się znajdować. Wie ktoś może jak do niego dotrzeć?
  3. Witam już po testach i szczęśliwym zakończeniu. Cytowana wyżej diagnoza okazała się jak najbardziej słuszna. Nie wiem konkretnie, które koło ponieważ podpompowałem i przód i tył i od razu wyjazd na trasę szybkiego ruchu rozwiał moje wątpliwości. 180km/h na zegarku a motocykl zachowywał się ok. Jeszcze raz dzięki wszystkim za podpowiedzi na przyszłość już będę wiedział. Pozdrawiam
  4. Ok. dzięki za podpowiedzi. jestem ukierunkowany na działanie i bogatszy o równeiż Wasze doświadczenia i nie zawacham się ich użyć przy namierzniu usterki. Jeszcze raz dzięki a o wynikach poinformuje chociaż teraz to nie szybko, bo widzenie z moją 650 ma dopierow weekend. Wektorowo to mi wyszło, że po broewarek muszę podążyć :D co bezzwłocznie czynię.
  5. właśnie do niego pisałem i nie wiem dlaczego mam cały czas to wiadomość w zakładce "do wysłania" nie wiem jak ją wysłać. Czy tak ma być czy coś źle uczyniłem?
  6. Masz rację wpierwej trza skontrolować i zawżdy wątki rozpisywać :D Z tym, że ja tego sam nie jestem w stanie zrobić, laickie ze mnie stworzenie. jeździć to take ale robić już średnio. Znacie może jakiś warsztacik w okolicach wcześniej wymienianych?
  7. również mam takie zdanie, że powyżej 120 to raczej nie powinno się tym modelem latać. Natomiast wyczytałem, że prędkość maksymalna to powyżej 170 km/h i się zastanawiam obecnie jak to się ma do rzeczywistości i czy przypadkiem mój moto jest niesprawny. Skoro przy 140 ma dość ze względu na wężowanie. Z tego co piszesz to wymiana łożysk główki powinna pomóc. Poczytałem poprzednie posty i nikt takiego problemu nie miał natomiast dużo wymian łożysk główki pomga na większość problemów z tego typu urokami. Od tego zacznę tylko zastanawiało mnie dlaczego obciążenie pasażerką tak pomaga.
  8. Witam Dziasiaj pojechałem pierwszy raz, bo miałem okazję tzn. pustą i szeroką i gładką drogę, szybko swoim moto F650cs. Szybko tzn. 140 i dalej padł na mnie blady starch. Mianowicie przy tej prędkości przód zaczął mi falować ale na kierownicy był absolutny spokój. Wężowanie to jest absolutnie nie do opanowania trzeba albo przyspieszyć i czasmi troszkę ustąpi ale w każdej chwili może się pojawić i czuć je prawie cały czas ale najskuteczniej zwolnić do 120 i nie ma problemu. Nie mam pojęcia cóż za ustrojstwo za to odpowiada. Zdecydowanie to przerażające. Nie ma jakiś luzów i wszystko ładnie się sprawuje do 120 km/h. Na kierownicy nic nie czuć po prostu przy 140 moto zaczyna pełzać. Moim zdaniem to coś związane z przednim kołęm. Natomiast z pasażerką jest już lepiej aczkolwiek to muszę jeszcze wyprbować kilka razy żeby się upewnić. Czy miał może ktoś z Was taki problem w swoim motocyklu? Jeżeli nie to może jakieś pomysły jak to zdiagnozować? A może jakiś warsztat w okolicy Bydgoszczy - Torunia - Poznania by mógł na to zerknąć swoim fachowym okiem.
  9. Właśnie nie dawno (jakiś tydzień temu) stałem się posiadaczem F650cs. Plastikowy to on jest ale uroku nie można mu odmówić. Fajna forma praktycznego motocykla mnie skusiła i jak na razie jestem zadowolony. Co prawda mój motocykl jest skromnie wyposażony nie ma ABS'u, ani innych udogodnień - poza grzanymi manatkami to akurat ma ale już alarmu nie ma. Rok produkcji moto 2004. Przyznam, że zawsze chciałem mieć motocykl i nareszcie może trochę za sprawą impulsu udało się po dłuższej przerwie. Strasznie się zniego cieszę. :D Witam wszystkich.
×