Skocz do zawartości

llnik

Użytkownik
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O llnik

  • Tytuł
    Aktywny
  1. W Niemczech i używki, aczkolwiek jak nowe
  2. 46 mam ale rallye 2 teraz :) jeśli chodzi o długość, to 46 też są na mnie ok, lepiej protektory układały się w rallye 3 48, ale bardziej podoba mi się sprawa ściągania spodni w rallye 2 (są plastikowe paski) od rallye 3 (rzepy) w tym roku chciałem się przejechać wokół kotliny kłodzkiej, ale jeszcze nie wiem kiedy, także może i bym przejeżdżał koło Paszkowa
  3. Kurtkę kupiłem razem z nowym moto, mam inną w związku z tym nie tej nie potrzebuję Kurtka jest nowa, nieużywana, z metkami Alpinestars ADVENTURE GORE-TEX w rozmiarze M Cała czarna z odblaskowymi paskami na plecach Idealnie pasuję na osobę ok 182 cm wzrostu i 80 kg Posiada protektory na plecach, ramionach i łokciach Posiada wypinaną, ocieplaną podpinkę Kurtka jest nieprzemakalna Cena nowej w sklepie to 2000 zł, sprzedam za pół ceny Zdjęcia kurtki tutaj: http://postimg.org/gallery/1k5f58g2/04a6d15e/ Spodnie BMW Rallye 3 w rozmiarze 48 Z niebieskimi wstawkami Z podpinką i protektorami (biodra + kolana) Jestem drugim właścicielem, poprzedni przejeździł w nich sezon, ja też sezon (ok 2 tys. km) Spodnie w bardzo dobrym stanie, bez przetarć, dziur itp. Dla mnie były idealne na długość (mam 178cm) ale nieco za duże w pasie (mam 79cm w pasie) - także w tym sezonie zmieniłem na 46 Cena spodni to 800 zł Zdjęcia spodni tutaj: http://postimg.org/gallery/974ebqj2/b3005137/ Zapraszam do odbioru/obejrzenia ciuchów we Wrocławiu Tel. 518 936 934
  4. W związku z zakupem G650GS sprzedaję CSa 2002 r. Motocykl sprowadziłem dla siebie z Anglii w zeszłym roku z przebiegiem niecałe 24 tys. mil (potwierdzone wcześniejszymi badaniami MOT) W tej chwili na liczniku jest nieco ponad 26 tys. mil W czerwcu zeszłego roku kupiłem do niego pasek napędowy BMW (za ponad 1000 zł), dzięki paskowi jest praktycznie bezobsługowy, pasek wytrzymuje spokojnie koło 40 tys. km a więc przyszły właściciel nie ma się co martwić To moje pierwsze moto, oszczędne (można spokojnie zejść do 3 litrów na trasie, w mieście nie jadł mi więcej jak 4 w lecie i 4,7 w zimie) Silnik nie pożera oleju, nie cieknie, nie miałem z nim żadnych problemów Podczas transportu zniszczono mocowanie szybki - ja jeździłem bez niej, ale ostatnio dokupiłem w BMW nówki czarne, także w tej chwili jest kompletny, oprócz tego lewy uchwyt na atrapie baku był pęknięty - został sklejony, wzmocniony metalową obejmą i pomalowałem oba na czarno, pęknięcie jest widoczne, ale nie ma szans, żeby się rozwalił. W uchwytach na atrapie baku jest miejsce na schowek BMW - znakomita sprawa na miasto, spokojnie pomieści małe zakupy, plecaczek, torbę... Motocykl wyposażony w ABS i grzane manetki (z czego lewa nie grzeje) Dodatkowo posiada płytę GIVI pod kufer centralny i kufer centralny GIVI spokojnie mieszczący nawet dwa kaski Pod koniec zeszłego roku wymieniłem akumulator - na YUASE, moto zawsze odpala za pierwszym razem Na zimę wymieniałem olej i filtry Nie miałem żadnego wypadku, żadnej parkingówki Opony posiadają jeszcze sporo bieżnika 2 komplety kluczyków (moto i schowek + kufer GIVI) Poniżej link do zdjęć motocykla i film: http://postimg.org/gallery/4gek83gq/e71ed1b4/ Cena: 8000 zł Zapraszam do obejrzenia Scarvera we Wrocławiu Kontakt tel. 518 936 934
  5. llnik

    Topcase G650 GS - proszę o konsultację

    I jak wyglada sprawa przerobki? Stoje przed podobnym problemem i chcialem dac wzor do wyciecia na laserze a pozniej do zaginarki, z tymze przydalyby sie wymiary samych "uszu" - uchwytow i jak bardzo odstaja od plyty
  6. Sprawa rozwiązana Wczoraj motocykl przypomniał, że kiedyśtam instalowałem w nim kupiony na licytacji alarm BMW. Po instalacji nie działał - a jako, że nie chciało mi się wszystkiego wyciągać, zostawiłem instalację Przy próbie bujania motocyklem zaczęły świecić się awaryjne, także pomyślałem, że ów alarm się aktywował Po wypięciu całej instalacji wszystko wróciło do normy Także temat do zamknięcia, dzięki :)
  7. Jeśli chodzi o kontrolki to tak: po przekręceniu kluczyka zapalają się: żółta rezerwa, czerwona ABS, czerwona olej, i zielona biegu neutralnego - część się wygasza (ABS na pewno, rezerwa i olej chyba też - nie pamiętam sprawdzę wieczorem) do tego przy przełączonym wyłączniku awarayjnym zapalała się kontrolka temp i po chwili gasła (teraz się nie zapala wcale) Jeśli to spalona żarówka - na co zwrócić uwagę dalej? Jeśli to nie spalona żarówka - jw. ?
  8. Żarówki nie sprawdzałem, później podjadę, zobaczę i podeślę zdjęcia, dzięki
  9. Dzięki, widzę, że piszę bzdety.... Kontrolka po prawej - temperatury, z tego co widzę? To z nią było tak, że zawsze po przekręceniu kluczyka zapalała się, gasła po 2-3 sek i można było odpalać Teraz nie świeci w ogóle, i rozrusznik też nie kręci
  10. Ok, ta czerwona w prawym górnym rogu - cewka BTW jaka jest jej poprawna nazwa? :) Zawsze było tak, że zapalała się na chwilkę po przekręceniu kluczyka i zaraz gasła i można było uruchamiać, w tej chwili w ogóle się nie zapala
  11. Cześć Scarver chyba się obraził, że został wyparty przez młodszego kolegę i dzisiaj po krótkiej porannej przejażdżce i postoju nie chciał odpalić Kontrolka od zapłonu nie świeci się, bez niej rozrusznik nie kręci Na szybko tylko sprawdziłem najpierw bezpieczniki - okazało się, że jeden 7,5W był przepalony, po wymianie nic się nie stało (kontrolka nie świeci, moto nie odpala, bezpiecznik jest cały) Odkręciłem przełącznik - wydawał się ok, zwarłem na krótko - nic, kontrolka dalej nie świeci Odpiąłem na chwilę akumulator - po ponownym wpięciu nic Aku był wymieniany po zimie Na tą chwilą zostawiłem moto pod chmurką u rodziców i szukam wiadomości na ten temat Macie może jakiś pomysł co to, albo gdzie próbować? Wieczorem odwiedzę go jeszcze z miernikiem i poszukam czy w ogóle dostaje napięcie a rozrusznik... Z góry dzięki
  12. chodzi mi o taka srebrną płytkę - dzisiaj patrzyłem jak to wygląda z drugiej strony - i trzyma się to na dwóch zawiasach i wcisku, a z drugiej strony zauważyłem że nie ma gumki od owego wcisku - dlatego też pewnie wypadło
  13. j/w z emblematem lub bez - dziadostwo odpadło w trakcie jazdy
  14. llnik

    Sprzedam BMW F800 GS 2008 doposażony

    Sprzedany, do zamknięcia :)
  15. llnik

    Sprzedam BMW F800 GS 2008 doposażony

    kolejny "Urban Legend" :)
×