-
Zawartość
883 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Całkiem przypadkowo trafiłem dzisiaj na taką zmotkę. Powiem szczerze, że ładnie się prezentuje. Tutaj owiewka przednia jest oryginał z dorabianymi elementami - wygląda jak taka droga z Touratecha.
-
Uchwyty do lamp dodatkowych - Transalp 700
tomasz0803 odpowiedział tomasz0803 ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
Dziękuję- 6 odpowiedzi
-
tomasz0803 zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Uchwyty do lamp dodatkowych - Transalp 700
tomasz0803 odpowiedział tomasz0803 ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
Dzień był zimny lecz to nie przeszkodziło mi w realizacji planu montażu wiązki i lamp. Dużo pracy było przy ściąganiu owiewek bocznych i baku paliwa. Pierwszy raz rozbierałem 700 i chciałem to zrobić bez jakichkolwiek strat. Przy jednej pracy, sprawdziłem filtr powietrza i naprawiłem wskaźnik poziomu paliwa w zbiorniku. Wiązkę udało się zainstalować bez dodatkowych przeróbek, choć wygodniej byłoby zrobić taką od podstaw i rozmieścić według własnej myśli. Lampy po zamontowaniu prezentują się następująco...- 6 odpowiedzi
-
- 8
-
-
W czasie kiedy miałem eFkę, to również zamontowałem szybę Lostera i na moje potrzeby wystarczała. Wcześniej miałem oryginalną owiewkę, którą udało mi się w fajnej cenie przy okazji sprzedać. Nie pamiętam natomiast jak szyba zachowywała się przy podmuchach wiatru i przejazdach obok ciężarówek z naczepami. Dokleiłem mały znaczek 3D bmw i wyglądała jak oryginał. Model f650 Strada była robiona równolegle do zwykłej F650, czy to był taki lift - wiecie może?
-
Koncepcja na dodatkowe oświetlenie zrodziła się podczas przeglądania różnych zdjęć Transalpa w internecie. Gmoli niestety nie posiadam i w przyszłości nie planuje ich montować. W moim projekcie wzorowałem się na konstrukcji uchwytu dostępnego u jednego ze znanych producentów akcesoriów dla motocykli. Pracę zacząłem od kartki papieru i kilku rysunków. Dalej linie przeniosłem na kawałek tworzywa sztucznego. W kolejnym kroku narysowałem projekt w programie komputerowym. W międzyczasie było jeszcze kila przymiarek. Gotowy projekt zleciłem wyciąć za pomocą lasera w stali o grubości 2mm. Końcówka prac polegała na wyprofilowaniu stali i montażu. Koszt całego przedsięwzięcia to niecałe 40 złotych + dużo satysfakcji. W czasie kiedy wykonywałem te elementy, zamówiłem docelowe oświetlenie, które ma być na nich zamontowane. W linku znajduje się album ze zdjęciami z prac: https://photos.app.goo.gl/bRQgznY8H5eFr2b96 Jeżeli ktoś chciałby gotowy projekt w formacie pdf. gotowy do wrzucenia na laser, to mogę go udostępnić - za darmo. W przyszłym tygodniu, będę montował instalację elektryczną i lampy - zdjęcia również się pojawią.
- 6 odpowiedzi
-
- 3
-
-
Polecam deflektor.
-
Osłony lag G650 X Country
tomasz0803 odpowiedział Dziadek Faworek ⇒ temat w Nasze samoróbki i modyfikacje
Ładny Trampek w tle się pojawił. -
-
Coraz częściej widzę, że motocykliści mimo wszystko montują te lampy z przedziału cenowego 40-120 złotych i śmigają po ulicach. Prawdą jest, że świecą dobrze i stosunek jakości do ceny jest akceptowalny, ale czy warto ryzykować? W poprzedniej Hondzie miałem, aż cztery lampy robocze każda po 10W, w terenie rewelacja - świeciły jak ciągnik rolniczy. Powiem więcej, nikt nigdy mnie nie zapytał o homologację, diagnosta ani policja. Dzisiaj jestem na etapie projektowania uchwytów do lamp dodatkowych do nowego motocykla i gdzieś w głowie przebija mi się ten aspekt prawny. Tutaj zdjęcie mojego byłego poczciwego Trampka.
-
Halogeny posiadają jakąś homologację? Wiadomo, że bez homologacji nie można ich prawnie, ani ze względu na bezpieczeństwo innych użytkowników ruchu używać na drodze. W terenie nikt tego nie będzie weryfikował, nurtuje mnie jednak pytanie czy samo to, że są zainstalowane w motocyklu (i w danym momencie nie świecą), może przysporzyć nam jakieś kłopoty ze strony np. policji? Jakie macie z tym związane doświadczenia?
-
Szukanie igły w stogu siana, czyli przebicie między przewodami
tomasz0803 odpowiedział Aron ⇒ temat w Elektryka ogólna, sterowanie, czujniki ...
Dawno temu, kiedy miałem jeszcze starą efkę, to równolegle naprawiałem znajomemu taki sam model, który przy maksymalnym skręcie w jedną stronę tracił zapłon i motor gasł. Pierwsze miejsce gdzie postanowiłem szukać, to przewody przy główce ramy. Dalej stacyjka i tam znalazłem powód - zerwał się przewód zasilający, który trzeba było na nowo przylutować. Przy okazji podpowiem, że odkręcając ze stacyjki kostkę elektryczną, motor można odpalić bez klucza. Jeżeli chodzi o Twoje światło, to sprawdź może po kolorze kabla jaki dochodzi do tylnej lampy. Załączanie przedniej lampy i tylnej jest wspólne. Sprawdź czy światło stopu działa prawidłowo. Gdzie bym szukał - główka ramy, pod bakiem przy zbiorniku z olejem, przełącznik świateł na kierownicy. -
Piękny Transalp! :)
-
Motor sprzedany.
-
Motocykl, o którym mowa potrafi też tak...
-
Odświeżam ofertę sprzedaży motocykla. Od tamtego czasu nabiłem jeszcze kilkadziesiąt kilometrów, reszta pozostaje bez zmian. Zmianie ulega natomiast cena, sprzedam motor w dobre ręce za 8000 tysięcy złotych. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny lub poprzez forum. W razie konieczności dostarczenia bardziej szczegółowych zdjęć, również proszę o wiadomość. Poniżej link do zdjęć motocykla: https://photos.app.goo.gl/8tBFAu1aAJBx9wCt1 Pozdrawiam Tomek!