tomasz0803

Użytkownik
  • Zawartość

    867
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

444 Excellent

O tomasz0803

  • Tytuł
    Forumowy wymiatacz
  • Urodziny 08.03.1993

Kontakt

  • Strona WWW
    http://www.ioh.pl
  • Gadu-Gadu
    5259505

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Kotlina Raciborska
  • Motocykl
    XL600V
  • Przebieg
    69+
  1. https://photos.app.goo.gl/8tBFAu1aAJBx9wCt1
  2. Sprawdził się, sprawdził - poczciwy trampek. Sprawy osobiste zdecydowały o stworzeniu tego posta.
  3. Kup Transalpa! Honda XL600V Transalp PD10 1998r. Jestem właścicielem motocykla od czerwca 2013 roku, czyli trochę ponad 4 lata. Aktualnie honda ma przejechane ponad 73000 tysiące kilometrów. Przez cały okres użytkowania bezawaryjnie mi służy. Wszystkie elementy eksploatacyjne są wymieniane na bieżąco. Motocykl jest wyposażony w: 1. Gmole z dodatkowym oświetleniem ledowym. 2. Stelaż oraz kufry boczne, montowane na system monokey. 3. Kufer centralny. 4. Gniazdo 12V. 5. Deflektor powietrza. W czasie użytkowania zostały wykonane prace: 1. Wymiana łożysk w tylnym kole. 2. Wymiana zestawu napędowego. 3. Wymiana świec zapłonowych. 4. Dwa miesiące temu został założony nowy akumulator. 5. Wymiana uszczelki pod pokrywą cylindra. 6. Wymiana zębatki ślimaka. 7. Wymiana linki prędkościomierza. 8. Poszerzenie podnóżków. 9. Wykonanie osłony tylnego amortyzatora. Na chwilę obecną do wymiany jest przednia opona, jest już mocno zużyta. Założone opony to Mischelin Sirac. Motocykl jak na swój wiek i przeznaczenie, jest dobrze zachowany. Ma kilka malutkich usterek estetycznych ale nie jest to motor nowy. W linku znajdują się zdjęcia motocykla z różnego okresu: https://photos.app.goo.gl/u4gs3hUrWEZd2XM13 Cena: 8700 zł W razie pytań, proszę o kontakt.
  4. Coraz częściej mam wrażenie, że nasze drogi i sposób w jaki poruszają się po nich kierujący pojazdami, są bardzo zbliżone do tych z za wschodniej granicy - czytaj Rosja.
  5. Dawno temu kilka razy wyczyściłem łańcuch preparatem do czyszczenia tarcz hamulcowych z BERNERA. Okazało się, że jest zbyt mocny i uszkodził trwale oringi, które z czasem wykruszyły się, a łańcuch w kilku miejscach stał się sztywny. Wtedy jedynie młotkiem można było je ruszyć. Od tamtego czasu używam zestawu do czyszczenia i smarowania z Castrola.
  6. Dwie wioski od mojej, 39 latek chciał poszaleć na Enduro i poszalał tak, że się zabił wpadając na drzewo... prędkość, brak rozwagi i przecenienie swoich umiejętności. http://www.naszraciborz.pl/site/art/1-aktualnosci/0-/56595-tragedia-w-tworkowie--na-hrozie-zginal-motocyklista-.html
  7. Kiedyś drążąc temat natrafiłem na coś takiego... http://archiwum.allegro.pl/oferta/plastbike-nowosc-owiewka-rally-africa-transalp-i3015121044.html Napisz, zapytaj może podejmą się zrobienia owiewki dla Ciebie. Możesz kupić gotowca i ewentualnie próbować go dopasować do beemki. http://www.plastbike.pl/
  8. Czy aby faktycznie praca górnika jest ciężka? Raczej niebezpieczna i tylko tyle...
  9. Mało estetyczne - mógłbyś to jakoś trochę wyprofilować. W Transalpie zrobiłem coś podobnego ale z tyłu. Błoto nie zostaje na wahaczu ani sprężynie.
  10. Wybierz Hondę! :-D
  11. Centrino też miał Efke i sprzedał... ;-) Jeżeli kupisz zadbaną beemke to też pośmigasz. Najlepiej szukać forumowych, bo z pewnych rąk pochodzą.
  12. Polecam zakup XL600V - motor niezawodny, o większej kulturze pracy silnika, z dwoma cylindrami. Można kupić wiele części zamiennych lub używanych, choć nie są zazwyczaj potrzebne. Konstrukcja sprawdzona i bardzo wytrzymała. Proszę przemyśl to, za sumę jaką dysponujesz kupisz trampka. Mamy też forum, gdzie można wyszukać dobre, zadbane egzemplarze. To tylko i wyłącznie moja sugestia. Miałem możliwość posiadania jednego i drugiego motocykla.
  13. Nie ma co, bierz Trampka... albo nawet dwa. Wtedy sumarycznie będziesz miał pojemność 1300, a nie 1200... :-D Dobrego wyboru życzę!
  14. Do Transalpa też dorabiasz elementy?
  15. Z wszystkich informacji jakie zostały Tobie udzielone powyżej, można wywnioskować jedno - KUP TRANSALPA!