Skocz do zawartości

tomasz0803

Użytkownik
  • Zawartość

    883
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

465 Excellent

O tomasz0803

  • Tytuł
    Forumowy wymiatacz
  • Urodziny 08.03.1993

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Kotlina Raciborska
  • Motocykl
    Transalp XL700
  • Przebieg
    31500

Ostatnie wizyty

1689 wyświetleń profilu
  1. tomasz0803

    Szyba do F650 ST

    Całkiem przypadkowo trafiłem dzisiaj na taką zmotkę. Powiem szczerze, że ładnie się prezentuje. Tutaj owiewka przednia jest oryginał z dorabianymi elementami - wygląda jak taka droga z Touratecha.
  2. tomasz0803

    Uchwyty do lamp dodatkowych - Transalp 700

    Dzień był zimny lecz to nie przeszkodziło mi w realizacji planu montażu wiązki i lamp. Dużo pracy było przy ściąganiu owiewek bocznych i baku paliwa. Pierwszy raz rozbierałem 700 i chciałem to zrobić bez jakichkolwiek strat. Przy jednej pracy, sprawdziłem filtr powietrza i naprawiłem wskaźnik poziomu paliwa w zbiorniku. Wiązkę udało się zainstalować bez dodatkowych przeróbek, choć wygodniej byłoby zrobić taką od podstaw i rozmieścić według własnej myśli. Lampy po zamontowaniu prezentują się następująco...
  3. tomasz0803

    Szyba do F650 ST

    W czasie kiedy miałem eFkę, to również zamontowałem szybę Lostera i na moje potrzeby wystarczała. Wcześniej miałem oryginalną owiewkę, którą udało mi się w fajnej cenie przy okazji sprzedać. Nie pamiętam natomiast jak szyba zachowywała się przy podmuchach wiatru i przejazdach obok ciężarówek z naczepami. Dokleiłem mały znaczek 3D bmw i wyglądała jak oryginał. Model f650 Strada była robiona równolegle do zwykłej F650, czy to był taki lift - wiecie może?
  4. Koncepcja na dodatkowe oświetlenie zrodziła się podczas przeglądania różnych zdjęć Transalpa w internecie. Gmoli niestety nie posiadam i w przyszłości nie planuje ich montować. W moim projekcie wzorowałem się na konstrukcji uchwytu dostępnego u jednego ze znanych producentów akcesoriów dla motocykli. Pracę zacząłem od kartki papieru i kilku rysunków. Dalej linie przeniosłem na kawałek tworzywa sztucznego. W kolejnym kroku narysowałem projekt w programie komputerowym. W międzyczasie było jeszcze kila przymiarek. Gotowy projekt zleciłem wyciąć za pomocą lasera w stali o grubości 2mm. Końcówka prac polegała na wyprofilowaniu stali i montażu. Koszt całego przedsięwzięcia to niecałe 40 złotych + dużo satysfakcji. W czasie kiedy wykonywałem te elementy, zamówiłem docelowe oświetlenie, które ma być na nich zamontowane. W linku znajduje się album ze zdjęciami z prac: https://photos.app.goo.gl/bRQgznY8H5eFr2b96 Jeżeli ktoś chciałby gotowy projekt w formacie pdf. gotowy do wrzucenia na laser, to mogę go udostępnić - za darmo. W przyszłym tygodniu, będę montował instalację elektryczną i lampy - zdjęcia również się pojawią.
  5. tomasz0803

    Szyba do F650 ST

    Polecam deflektor.
  6. tomasz0803

    Osłony lag G650 X Country

    Ładny Trampek w tle się pojawił.
  7. tomasz0803

    Gmole GS650 - 2005 r.

    Coraz częściej widzę, że motocykliści mimo wszystko montują te lampy z przedziału cenowego 40-120 złotych i śmigają po ulicach. Prawdą jest, że świecą dobrze i stosunek jakości do ceny jest akceptowalny, ale czy warto ryzykować? W poprzedniej Hondzie miałem, aż cztery lampy robocze każda po 10W, w terenie rewelacja - świeciły jak ciągnik rolniczy. Powiem więcej, nikt nigdy mnie nie zapytał o homologację, diagnosta ani policja. Dzisiaj jestem na etapie projektowania uchwytów do lamp dodatkowych do nowego motocykla i gdzieś w głowie przebija mi się ten aspekt prawny. Tutaj zdjęcie mojego byłego poczciwego Trampka.
  8. tomasz0803

    Gmole GS650 - 2005 r.

    Halogeny posiadają jakąś homologację? Wiadomo, że bez homologacji nie można ich prawnie, ani ze względu na bezpieczeństwo innych użytkowników ruchu używać na drodze. W terenie nikt tego nie będzie weryfikował, nurtuje mnie jednak pytanie czy samo to, że są zainstalowane w motocyklu (i w danym momencie nie świecą), może przysporzyć nam jakieś kłopoty ze strony np. policji? Jakie macie z tym związane doświadczenia?
  9. Dawno temu, kiedy miałem jeszcze starą efkę, to równolegle naprawiałem znajomemu taki sam model, który przy maksymalnym skręcie w jedną stronę tracił zapłon i motor gasł. Pierwsze miejsce gdzie postanowiłem szukać, to przewody przy główce ramy. Dalej stacyjka i tam znalazłem powód - zerwał się przewód zasilający, który trzeba było na nowo przylutować. Przy okazji podpowiem, że odkręcając ze stacyjki kostkę elektryczną, motor można odpalić bez klucza. Jeżeli chodzi o Twoje światło, to sprawdź może po kolorze kabla jaki dochodzi do tylnej lampy. Załączanie przedniej lampy i tylnej jest wspólne. Sprawdź czy światło stopu działa prawidłowo. Gdzie bym szukał - główka ramy, pod bakiem przy zbiorniku z olejem, przełącznik świateł na kierownicy.
  10. tomasz0803

    RUMUNIA

    Piękny Transalp! :)
  11. tomasz0803

    Honda XL600V Transalp PD10 1998r.

    Motor sprzedany.
  12. tomasz0803

    Honda XL600V Transalp PD10 1998r.

    Motocykl, o którym mowa potrafi też tak...
  13. tomasz0803

    Honda XL600V Transalp PD10 1998r.

    Odświeżam ofertę sprzedaży motocykla. Od tamtego czasu nabiłem jeszcze kilkadziesiąt kilometrów, reszta pozostaje bez zmian. Zmianie ulega natomiast cena, sprzedam motor w dobre ręce za 8000 tysięcy złotych. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny lub poprzez forum. W razie konieczności dostarczenia bardziej szczegółowych zdjęć, również proszę o wiadomość. Poniżej link do zdjęć motocykla: https://photos.app.goo.gl/8tBFAu1aAJBx9wCt1 Pozdrawiam Tomek!
×