Skocz do zawartości

artex

Użytkownik
  • Zawartość

    6 420
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    56

Posty dodane przez artex


  1. 19 godzin temu, arthurr napisał:

    A dopuszczasz, że ekscytacja i frajda to bardzo subiektywne odczucia?

    Uwielbiam takie autorytarne teksty, dobrze, że są wśród nas wszechwiedzący którzy pokażą jedynie słuszną drogę :D

    Przecież to jest właśnie mój przekaz, to hobby, wszystko co piszę jest subiektywne, kupować co się podoba, nie widzisz, że ja piszę swoje dość ironiczne subiektywne zdanie?

    Zabawne, że zarzucasz mi wszechwiedzącość, samemu zachowując się dokładnie tak samo. Rozmawiamy, wrzuć na luz chłopie, wyciągnij kija, szczególnie jak nie piszę do Ciebie :default_icon_beer:

    • Like 2

  2. 850 nudy i mega ciężkie, T900 podróbką luksusu i konkurencji, 890 ekscytacja i frajda, mam sporo ziomeczków co tym jeżdżą naście km obok mnie, sporo dobrego offu i nic się dzieje, normalne eksploatacyjne tematy, nie czytaj tych frajerów w internetach, tylko tam mocni, chuja widzieli, chuja się znają.

    Jeżeli nie jesteś mocno przekonany do jakiegoś motocykla, to może lepiej nie kupować nowego? Używany jak nieprzypasi, to sprzedaż bez straty.


  3. 4 godziny temu, arthurr napisał:

    Nie ma telefonu który na osmandzie uciągnie kilka godzin. Pogódź się z tym. 

    Ja tam jeżdżę z podpiętym telefonem a jak pada to jadę "na pałę" albo na sprawdzanie co jakiś czas albo za kimś komu działa, albo staję. Jeśli jesteś uparty to zostaje nawigacja z androidem i do tego osmand. Nawet nie wiem czy takie coś na motek istnieje, poszukaj, tak na szybko wymyśliłem. 

    Nie wytrzymałem i sprawdziłem. Są takie nawigacje, choć ze starym androidem, nie wiem czy osmand pójdzie. I drugie wyjście - wodoodporne ekrany pod Android auto/ carplay, ale tu znów wchodzą w grę kable więc w to bym nie szedł. 

    Spróbuj Locusa (najlepiej starszych wersji bez abonamentu), nie drenuje tak baterii, pozwala rysować trasy, no lepszy jest, myślałem że tego tylko Niemcy używają.

    7 godzin temu, xel napisał:

    Może być używka? 

    Co do baterii nie lepiej z założenia patrzeć na SOT (screen on time) a nie pojemność? Różne modele, syfiaste wbudowane aplikacje, czy nawet technologia wykonania wyświetlacza sprawiają, że nie zawsze większa pojemność=dłuższy czas pracy na baterii...

    Sensownym rozwiązaniem mógłby być samsung galaxy S9/S10 (tylko bez żadnych dopisków "lite/mini/e/cośtam". Dopuszczalny dopisek to "plus"). W budżecie się powinieneś zmieścić. 

    (...)

    a co kolega ma do 'e'?

     


  4. Dnia 29.10.2022 o 22:30, TataKazika napisał:

     

    (...) Wjechałem na luzie wszędzie tam gdzie pcham się Afryka ale ze strachem w oczach:), a nawet w jedno miejsce co bym się Afryka nie wepchał, finalnie jednak jeden podjazd odpuściłem, bo kaucja do mnie przemówiła, ale czułem ze dała by radę.(...)

     

    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

    Afryce czasem trzeba pomóc ale można się nią nieźle zapuszczać :default_icon_beer:

    09D55EC7-565B-404C-9D0C-F34603EDFDD3.jpe

    • Like 3

  5. 1 godzinę temu, Pawel napisał:
    Od soboty 17.09
     
    WYBRANE PRZEKROCZENIA PRĘDKOŚCI :
    31 – 40 km, zapłacimy 1,6 tys. zł;
    41 – 50 km, zapłacimy 2 tys. zł;
    51 – 60 km, zapłacimy 3 tys. zł;
    61 – 70 km, zapłacimy 4 tys. zł;
    71 km i więcej, zapłacimy 5 tys. zł.
    WYBRANE WYKROCZENIA :
    • Nieustąpienie pierwszeństwa pieszemu - 1 500 zł, recydywa: 3 000 zł.
    • Złamanie zakazu wyprzedzania - 1 000 zł, recydywa: 2 000 zł.
    • Wyprzedzanie na przejściu lub przed nim - 1 500 zł, recydywa: 3 000 zł.
    • Niezachowanie ostrożności i spowodowanie zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym z następstwem w postaci poszkodowanego pieszego, rowerzysty itp. - 1 500 zł, recydywa: 3 000 zł.
    • Omijanie pojazdu, który zatrzymał się w celu ustąpienia pierwszeństwa pieszemu - 1 500 zł, recydywa: 3 000 zł.
    • Wjeżdżanie na torowisko przy zaporach, które są opuszczane, opuszczone lub nie skończyło się ich podnoszenie - 2 000 zł, recydywa: 4 000 zł.
    • Wjazd na przejazd kolejowy przy czerwonym świetle sygnalizatora lub jeżeli po drugiej stronie nie ma miejsca do kontynuowania jazdy - 2 000 zł, recydywa: 4 000 zł.
    • Prowadzenie pojazdu mechanicznego w stanie po spożyciu alkoholu lub innego, podobnie działającego środka - 2 500 zł, recydywa: 5 000 zł.

    Jeszcze jedna drobnostka, punkty karne na dwa lata.


  6. OK, wszystko się wyjaśniło, po łebkach przeczytałem Twój post i potem odpowiedź buca max, sorki za to. Generalnie DMC jest niezależna i nie może być powodem braku parowania BT, jednakże BT jest bardzo niedopracowanym standardem, który praktycznie każdy kto chce go w urządzeniach używać, musi go sporo samodzielnie modyfikować, dlatego np urządzenia nie komunikują się między różnymi producentami, lub gdy jest duża różnica w dacie wypuszczenia urządzenia (mają inne wersje softu kontrolującego BT).

    W tym wypadku pewnie jest to drugie, Packtalk ma nowszą wersję BT i nie skomunikuje się ze standardem za bardzo dla niego różnym.

    Używanie DMC i jego pokazuje moc się gdy jest dużo motorków, wówczas sygnał z ostatniej stacji i idzie do pierwszej poprzez wszystkie pośrednie i zasięg się mega rozciąga, nawet przy 2 kierownikach to jest inna galaktyka w porównaniu do BT, oczywiscie, to sygnał radiowy, więc górki i przeszkody terenowe będą go ograniczać.

    W przypadku jazdy na dwa motki lub z pasażerem, lepsza jakość będzie po BT.

    Wracając do pytania, tak łączyłem po BT z innymi interkomami używając drugiego kanału przeznaczonego dla telefonu, parujesz go jako drugi telefon (Sena). Kanały A i B od interkomu raczej tego nie obsłużą, ponieważ są przygotowane pod konkretną wersję BT (cardo interkom), kanał telefoniczny jest napisany bardziej standardowo, lub innymi słowami bez dużych modyfikacji (kosztem zasięgu ale możliwość rozmowy z różnymi urządzeniami w standardzie BT). Packtalk slim nie ma antenki, więc jest pewnie wąskim gardłem i tnie zasięg. Przy wszystkich Packtalkach z antenką, jej podniesienie lub opuszczenie robi kolosalną różnicę.

     


  7. Po malutku, DMC to bardzo dobra technologia tylko w najdroższych modelach, to NIE JEST bluetooth, to radio, mega zajebista sprawa jak się ma kolegów z tym samym, więc generalnie czytamy instrukcje i nie wymagamy łączenia się po DMC z urządzeniami które tego nie mają. Przełącz się na BT i będzie ok. Każde urządzenie z DMC ma też BT. Zacznij od przejrzenia instrukcji.


  8. Godzinę temu, dakarowy napisał:

    Ja myślę nad T7, ale w sobotę przejadę się właśnie Touaregiem, choć wychodzi drogo .. ppddstawowa wersją 54, w malowaniu jakimś supermegahiper jeszcze 3 klocki drożej emoji33.png
    W sobotę będę więcej wiedział emoji846.png

    Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka
     

    ale jaką T7 bo jest ich trochę teraz ;) Tylko odwiń sobie tego Tuarega pięknie brzmi na dolocie.

×