MeJustine

Użytkownik
  • Zawartość

    1972
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    4

MeJustine last won the day on 26 Październik 2013

MeJustine had the most liked content!

Reputacja

1093 Excellent

O MeJustine

  • Tytuł
    offroadowy maniak

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Lokalizacja:
    Wawa
  • Motocykl
    yamaha yz 125
  1. mogę tylko powiedzieć, że nabywca zadowolony
  2. sprzedane! temat zamknięty
  3. Chyba palce mi urosły... sprzedam używane sporadycznie rękawiczki IXS z goretexem, damskie, rozmiar DM. cena: 50zł. kontakt na prv. Justa
  4. Peterka weź sprzedaj :P kupisz sobie lepszy ;]
  5. Luz Łukasz Manioo już ogarnięte
  6. co powinnam wiedzieć? Dave spoko gość, ale to nie jego kolega ma kupić i mi tu nie spamujcie za dużo proszę! gdzieś mi przepadł nr do Dava... oj oj
  7. myślałam, że Dave sprzedał, od zamiezczenia odgłoszenia minęlo trochę... DAVE! co z nim nie tak? :P
  8. Sto lat mnie tu nie było Mój znajomy szuka 650 Twina albo 800 (tu budżet ponizej 30tyś). Gdyby ktoś chciał się rozstać ze sprzętem to dajcie znać oczywiście będę wdzięczna za sprawdzone sztuki, a nie jakieś klekoty. Lubię go MeJustine
  9. dokładnie. PR7 będzie do podróży ;) Do podróży też jest CCM o idealnych parametrach
  10. Cześć Forumowicze! Mam dobrą wiadomość dla poszukujących lekkich enduraków w teren, na przeloty i na tor :) Drogie Panie i niewysocy Panowie - polecam się przymierzyć, bo są też wersje na mniejszych kołach :) W ostatni weekend mieliśmy okazję potestować AJP 240cc i 250cc. Zastanawialiśmy się co to za sprzęty... wyciągneliśmy nówki sztuki z busa. Takie ładne bialutkie, czyściutkie... a na hałdzie padało i była kupa błota. Staraliśmy się nie ubrudzić przez pierwsze 10m :) ale jak już zaliczyliśmy pierwsze błoto to heja do przodu :D Na początek trochę krążyliśmy chcąc wyczuć swoje maszyny, ale zaraz ruszyliśmy na pierwsze podjazdy i zjazdy. Pierwsze odczucia? FAN-TA-STY-CZNE. Kto mnie zna, wie że po ostatnim sezonie na KTM 250 4T nie chcę słyszeć o czterosuwach... Ale AJP zaskakiwało mnie na każdym kroku. To co mnie najbardziej urzekło to geometria motocykla. Umieszczenie zbiornika paliwa pod siedzeniem sprawia, że ten motocykl prowadzi się sam, a pokonywanie zakrętów to czysta przyjemność. Motocykle oddają moc liniowo, idealnie nadają się zarówno dla początkujących jak i wprawionych rajderów. Odnośnie serwisowania - to nie KTM, silniki są mniej wysilone dzięki czemu nie trzeba po kązdej jeździe wymieniać połowy motocykla (trochę przesadzam :D ) Mam nadzieję, że będę jeszcze miała okazję na nich pośmigać :) zachęcam do testów! Fotorelacja (Arek - 250cc; Ja - 240cc): Wiecej fotek i filmów na Fanjpejdżu AJP Motocykle :) A już niebawem artykuł w magazynie xcross i więcej informacji na temat motocykli
  11. Lusi, 250 odmieni Twoje życie w terenie :D powodzenia! wpadnij z 250tką do Kosianki na zawody albo potrenować :) mamy kolegę Craiga w Łomży, przyjeżdża na imprezy.
  12. polecam moto! :) z pewnych rąk
  13. http://www.motogen.pl/Offroad-w-Polsce-w-tarapatach,11431.html
  14. przykład z forum dr-z.pl koleś po wpisach innych, że silnik do remontu, usunął info, że bierze olej... więc np uważaj na: Jak w temacie, Sprzedam DRZ model E. 2003 rok żółto-biała. Stan motocykla oceniam na bdb. Mam ja rok, przesiadam sie na EXC 530 więc przyszedł czas na sprzedaż. DRZ jest zarejestrowany z ważnym przeglądem i ubezpieczeniem OC. Po krótce opisze to, co zostało zrobione w motocyklu w ciągu ostatnich kilku miesięcy: -ostatnio wymieniłem olej i filtr oleju Motul 10w40 -nowe kostki przód i tył -klocki hamulcowe przednie pod koniec zeszłego sezonu - tył jest jak nowy -koniec zeszłego sezonu - nowe oryginalne koło jednokierunkowe rozrusznika tzw. sprzęgiełko NOWE Z SERWISU SUZUKI - KOSZTOWAŁO BARDZO DUZO -nowy rozrusznik ( używany, ale sprawny - z forum od uprzejmego kolegi) - w zeszłym tygodniu to było -tej zimy - wszystkie łożyska tj, łożyska przedniego i tylnego koła, łożyska główki ramy, łożyska kiwaka, łozyska amortyzatora tylnego - góra i dół - WSZYSTKIE FIRMY ALL BALLS -regeneracja amortyzatora centralnego 12.12.13 kosztowało mnie to 700 zł -nowy alternator i regulator napięcia - Tourmax z larsson.pl koszt 900 zł -łańcuch i zębatki pod koniec zeszłego sezonu - przód 16 zębów tył 44 chyba -pierdoły typu manetki, klamki sprzęgła , swieca zapłonowa etc. -załozone karbonowe osłony dekli od misia z forum -założony błotnik przedni wraz ze wzmocnieniem ACERBIS dedykowany do tego modelu. -osłona silnika amelinium to je -płyn chłodzący motul, płyn hamulcowy również motul - z miesiac do tyłu wymieniane -filtr powietrza nowa gąbka, wszystko nasączane regularnie w preparatach K&N ZDJĘCIĄ MOGĘ PUSCIĆ NA MAILA, W RAZIE PYTAŃ SŁUŻĘ ZAINTERESOWANYM - 667 350 398 MOZNA DZWONIĆ DO 24, POZNIEJ SPIE. CENA 9999 ZŁ DO ROZSADNEJ NEGOCJACJI
  15. uważaj z DRZ, zwłaszcza na aukcjach. Jak sprzedawałam swoją, to Bartek z ADV pakując ją, powiedział, że to pierwsza która nie ma srub na silikon i jest z prostymi felgami. a obejrzał ich trochę... drz w PL są dość konkretnie jeżdżone, ale pewnie jakieś cukierki się trafią. wersje E są mocniej eksploatowane... za roczniki 2002-2004 powyżej 11tyś? daj spokój...... PEWEX, a jeszcze pewnie trochę władujesz $ hondy XR 400 czy tam XL - nie pamiętam, też fajne sprzety :)