Skocz do zawartości

MorDa

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O MorDa

  • Tytuł
    Świeżak

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Małopolska
  • Motocykl
    BMW F650
  • Przebieg
    45100

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    2661927
  1. Tak, to nowy regulator jest. Nie oryginał tylko zamiennik robiony na zamówienie. Dzisiaj go przetestuje bo po wymianie nie miałem kiedy pojeździć. Ale dzisiejsza pogoda nie pozwala na to żeby nie pojechać gdzieś w siną dal.:) Pozdrawiam.
  2. Witam. Zrobiłem jak pisałeś i teraz chyba jest już ok z tym napięciem. Na wyłaczonych światłach napięcie pokazuje 13,8 przy właczonych światłach długich, grzaniu manetek i ze stopem napiecie spada do 13,4 a przy zwiększaniu obrotów (gdzieś koło 5 tys) napięcie huśta się do 14,6. A tak przy okazji (może głupie pytanie - proszę się nie śmiać ) ile obrotów powinno wskazywać na biegu jalowym. Mam coś koło 1,8 tys. i wydaje mi się że to za dużo..
  3. Podłączyłem inny na 100% sprawny akumulator i ładowanie pokazało jeszcze wyższe. na wolnych obrotach 16 V a przy podkręcaniu odrotów nawet do 18V skakała wskazówka. Zastanawiam się jeszcze czemu w moim regulatorze napięcia jest 6 a nie 5 kabli...?
  4. ok. Tak też zrobię. Podepnę aku kumpla i zobaczymy jakie będzie pokazywać ładowanie. A gdyby się okazało jednak że ten regulator jest padnięty to najprawdopodonie zamówie ten zamiennik: http://www.reg_mot.republika.pl/index.html
  5. Siemka Mam pytanie odnośnie gorącego akumulatora. Sprawa wygląda tak że po zakupie motorka (nawet mi to przez myśl nie przeszło :x ) nie sprawdziłem czy jest woda w akumulatorze. Miałem problemy z odpalaniem. Okazało się ze nie ma - totalna susza. Teraz go zalałem naładowałem pali bez problemów ale grzeje się dość mocno. Sprawdziłem jego ładowanie i na niskich obrotach coś koło 14,5V przy odkęceniu powyżej 4 tys obr podchodzi nawet do 16V. NA elektryce znam się tak jak większość polityków na polityce więc stąd ten mój post o pomoc. Czy inwestować w regulator napięcia czy jest możliwe że mam zwarcie w tym akumulatorze i się tak grzeje i przeładowuje? Jak najlepiej rozkminić co jest spieprzone aku czy regulator a może jeszcze coś innego? Chyba bez wizyty u elektryka się nie obejdzie.. :| Pozdro :beer:
  6. MorDa

    Witajcie!!!

    Witaj!
  7. MorDa

    Powitania ze Zgorzałej

    Też witam :beer:
  8. MorDa

    Powitać

    A to się wydało kto odbudowuje układy z poprzednich wyborów ;) Cześć Jacku vel MorDo! Powodzenia w ujeżdżaniu Efki - sprzęt nie do za.. jechania chyba. No na szczęście nie jestem zaplątany w żadne układy wyborczo-polityczne :lol: A co do Efki - to jak na razie szlifuję po okolicznych wioskach bo glejt jest w trakcie (jak to jest napisane: "Przyjęto wniosek - trwa postępowanie administracyjne." Że też mi się zachcialo na późną jesień kupować motor... Byle do wiosny :lol: Pozdro Mor-Da
  9. MorDa

    Powitać

    Siema siema. Ano zapomniałem dodać że jestem z Nowego Sącza pi razy drzwi stówa na SE od Krakowa i pi razy drzwi stówa na NE od Zakopanego :) Dzięki za tak liczne powitanko. Pozdro Mor-Da
  10. MorDa

    Powitać

    Witam wszystkich fanów motocykli. Jestem Jacek, 34 lata, świeżo upieczony motocyklista. Co prawda papieru jeszcze nie mam (robi się w starostwie) ale od 2 miesięcy jestem właścicielem BMW F650 i jestem z tego powodu cholernie zadowolony:) Piszę żeby się przedstawić i zapewne od czasu do czasu uzyskać pomocy i informację na temat motoru. Mam parę pytań ale nie bedę narazie zawracał głowę, poszukam w archiwum i jak tam nie znajdę to się napewno odezwę. Tymczasem pozdrawiam Jacek alias MorDa :beer:
×