-
Zawartość
888 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
102 ExcellentO baler1950
-
Tytuł
Forumowy wymiatacz
- Urodziny 04.09.1979
Kontakt
-
AIM
tel 609-876-132
-
MSN
baler1950@poczta.onet.pl
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
Góra
-
Motocykl
BMW G650 Xcountry
-
Przebieg
21500
Ostatnie wizyty
2 074 wyświetleń profilu
-
Nieaktualne od 2 miesięcy.
-
Nieaktualne.
-
wolne koło rozrusznika Xmoto, Xcountry, Xchallenge
baler1950 odpowiedział baler1950 ⇒ temat w Sprzedam
Uaktualniam ogłoszenie. Cena spada 300zł -
wolne koło rozrusznika Xmoto, Xcountry, Xchallenge
baler1950 odpowiedział baler1950 ⇒ temat w Sprzedam
Nowe kosztuje 750zł A to kółeczko wyceniam na 400zł -
Siema witam wszystkich serdecznie śledzących cały wątek i historie motocykla Zaznaczam że jak jesteś potencjalnym nabywcą przeczytaj cały ten temat od 1 strony przynajmniej nie będę musiał odpowiadać na co niektóre pytania ;-) Uaktualniam ogłoszenie sprzedaży cena za Bmw Xcountry 2007r 13500zł Moto ma przebieg 23tys km. Osobiście zrobiłem niecałe 3500km. Co w moto się zmieniło wszystko jest ładniejsze jak na stronie 1 tego tematu. Ostatnio znowu zaglądnąłem do sprzęgiełka rozrusznika i naprawiłem ponownie bo nie spodobało mi się zużycie nowych elementów. Więc moto śmiało może odpalać w mieście gdzie kiedy i tyle razy ile się nadusi guziczek rozrusznika. Warunek to użytkowanie motka i dobry akumulator. Akumulator ma 2 lata można by go wymienić na razie działa bo motorkiem znowu latam i już nie ładuje ale motek po zimowej mojej przerwie 4 tyg( nie był podpięty w ładowarke) i z trudnością odpalił po naładowaniu wszystko wróciło do normy. Klocki hamulcowe mają przebieg 3500km są do połowy zużyte. Opona przednia jeszcze dobra ale tylna już do połowy zjechana. Motorek posiada nowe fajne lusterka moim zdaniem pasują lepiej jak poprzednie. Stare jedno nadłamali mi jak moto stało w komisie i po przedostatniej przejażdzce po lesie zgubiłem je. A jak wróciłem do chaty to chcąc pokazać że mam niemam jednego lusterka chwytając za drugie urwałem i drugie. Więc teraz są czarne takie X Zaznaczam nie jestem fotografem nie umiem więc tym razem robił je funfel Tel. 609-876-132
-
Oryginalne nie regenerowane wolne koło rozrusznika z mojego Xcountry. Koło zakupione w listopadzie 2012r. zamontowane i odpalane. Miałem założone - nowe wolne koło rozrusznika - nowe sprzęgiełko - stara obudowa wolnego koła. tutaj macie do tego tutorial z montażu http://f650gs.pl/topic/2244-sprzeglo-rozrusznika-jak-zdiagnozowac/page__st__320 Motocyklowi przez ten okres czasu przybyło zaledwie 1000km Wkurzało mnie że brakuje mi w tym układzie nowego wolnego koła rozrusznika. Więc naprawiłem na nowo wszystko stosując -stare sprzęgiełko -przetoczone stare z przed remontu wolne koło dorobiona do tego tuleja hartowana tuleja i wprasowywana na gorąco.Zrobione na nadwymiar -stara obudowa wolnego koła Z całej akcji pozostało mi 2-gie koło którego nie potrzebuję Więc sprzedam Wolne koło rozrusznika nowe zakupione i zamontowane w moto w listopadzie 2012r i po przebiegu 1000km nie regenerowane.
-
Kto ma i za ile odda w dobre ręce. Nr 1 oraz nr 4 NR 1. Numer części: 12 11 7 652 871 Obudowa wolnego koła NR 4. Numer części: 12 31 7 699 394 Prądnica baler1950@poczta.onet.pl tel. 609-876-132
-
Używam tego typu płynu w pracy. Bardzo polecam. ręce po przesmarowaniu muszą wyschnąć a następnie przez kilka godzin można sie brudzić do woli w smarach i innego typu brudach. Następnie jeśli ręce są bardzo brudne należy wytrzeć w szmatke a potem tą rękawiczke w płynie w raz z p[ozostałym brudem myjemy zmywamy wodą. Ręce są takie jakie były podczas nakładania. Zdarza się że rękawiczka w płynie będzie się łuszczyć i odchodzić od ręki należy wtedy poprawić na nowo nakładanie płynu na ręce. Sorek masz u mnie dużego plusa za znalezienie tego w polsce i podzielenie się uwagami na forum. Polecam zakup
-
Każdy ma swoje odczucia na każdy temat. Każdy ma inny charakter nie musimy się zgadzać z każdym, każdy człek ma swoje zdanie. Mi to wisi czy ja sprzedam moto teraz czy za rok. Na chleb mam. Wisi mi to co tu piszecie mniej lub więcej. Polemizować z nikim już tu nie będę. 3 koszulki forumowe z logo BMW już mam . Ciekawi mnie tylko jedna sprawa. Czemu jeszcze nikt nie opisał mi tutaj mojego motka na podstawie realu ( widzieć odpalić przejechać się obejrzeć tu i tam) Wszyscy piszecie tu o swoich spostrzeżeniach na podstawie zdj oraz swoich spostrzeżeń na mój temat. Nie każdy lubi chleb z tej samej piekarni :-P :-D . A że potencjalny kupiec musi przeczytać aż tyle to może i dobrze bo będzie znać porządnie historie moto od kiedy został sprowadzony do polski. To że opony w motku były kupione cięte i naprawione każdy już wie. Jak na razie nikt i nic się nie stało oprócz tego że tylną już do połowy zjechałem. Ja na nich jeżdzę bo nie widzę powodu żeby na moje potrzeby je zmieniać. Jeżdzę na swoją odpowiedzialność. Kupisz to sobie je wymienisz i tyle. O zacisku już dawno pisałem że został on zastąpiony nowym. Po prostu mieliśmy tu na forum temat o spawaniu aluminum we własnym garażu więc się udzieliłem tutorialem. A że był to zacisk od akurat tego motka no cóż każdy przynajmniej może pospawać takie rzeczy we własny garażu. Moje spawanie było ciepło przyjęte w odpowiednim wątku :-P. Lecz w innym już nie. Powtarzam Zacisk stary został zastąpiony nowym. Wiem tylko jedno klient nie kupi kota w worku takiej książki serwisowej nigdzie nie znajdzie tylko na f650gs.pl Muszę tylko uaktualnić zdj bo z tego rocznym śniegiem w mojej okolicy jeszcze nie mam. A to oznacza że odpalę moto a stoi nie podłączone do inteligentnej ładowarki. Wyjadę na rundę i wrócę jak na razie zawsze wracałem. A że tak robię od kiedy go mam i nastukałem mu 2500km oznacza to że motorek działa. :beer:
-
No to ładnie proszę napisz jaka jest niby prawda. Że co moto złożone jak składak z różnych xcantry. Człowieku czy ty czytałeś listę braków czy uważasz że moto z tymi brakami było niesprawne nie na chodzie. Dla przypomnienia lista Oto braki jakie były jak BMke sprowadziłem i stan ich na dzień dzisiejszy Brak stacyjki - jest nowa Popękane plastiki niby baku - pospawane pomalowane naklejki też są oryginalne kosztowały 170zł Brak lusterek - teraz są tanie niklowane od skutera Brak tylnych setów - jak chcę przewieść pasażera montowane są uniwersalne tylko na czas przewozu Brak tylnych kierunkowskazów - Nowe Przerysowany tłumik w części wylotowej oraz wgnieciony. - nic z tym nie robiłem zostawiłem tak Brak koronki ABS w przednim kole,-Koronka ABS wraz z czujnikiem Nowa. ABS w pełni sprawny Przetarty zadupek oraz osłona lamki oswietlenia tablicy rejestracyjnej - naprawione zniszczenia zostały sklejone i zamaskowane Zbite szkło ochronne lampy tylnej ledowej - Lampa Nowa Brak mechanizmu blokady kierownicy - Kupiona wraz ze stacyjką Brak mechanizmu zamka otwierania kanapy - Kupione wraz ze stacyjką na jeden kluczyk Pęknięta osłona łańcucha - Jest Nowa Brak korka wlewu paliwa - Nowy kupiony wraz ze stacyjką i zamkiem kanapy Pęknięta dzwignia zmiany biegów - Dzwignia nowa Ponadto Zacisk-Nowy Sprzęgło rozrusznika -Nowe (wcześniejsza regeneracja nie przyniosła oczekiwanego skutku) Moto przywiezione osobiście ze Szwecji kupione od firmy ubezpieczeniowej Opony nadal te co były. Czyli cięte naprawione. Tylna już do połowy starta. Brak jakichkolwiek drgań, wybrzuszeń, pęknięć, Nie jestem handlarzem! Tak jestem z zawodu mechanikiem pojazdów osobowych! Moto kupowane pod siebie. Sprzedaję bo potrzebna kasa oraz plan zakupu czegoś lżejszego typowo na off. Jakieś pytania?
-
Co masz na myśli pisząc składak? Składaki były kiedyś takie auta które przywożono oddzielnie silnik i zawieszenie składano to z powrotem do kupy i w dowodzie wpisywano składak. Co nie podobają ci się braki jakie posiadał jak go kupiłem! Kupiłem wszystko oryginalne są faktury zakupu! Nie chcesz nie kupuj! Cena niska bo potrzebna mamona.
-
Dorzucam filmik jak moto pracuje oraz 4 foty. Moto dzisiaj wietrzone na 120km odcinku umyte i schowane na następny słoneczny dzień
-
Obrotomierz i prędkościomierz wariuje
baler1950 odpowiedział Artur Arth Purna ⇒ temat w Elektryka ogólna, sterowanie, czujniki ...
W tym przypadku pobór prądu jest w porządku. Do akumy bym się nie czepiał. Czeka cię prawdopodobnie rozebranie przodu Bety celem sprawdzenia wszystkich złącz elektrycznych w tym kostek. Wina może tkwić tylko w liczniku lub pod licznikiem. Najprostszym rozwiązaniem było by podpięcie sprawnego licznika do twego matka.- 132 odpowiedzi
-
- obrotomierz
- predkościomierz
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Obrotomierz i prędkościomierz wariuje
baler1950 odpowiedział Artur Arth Purna ⇒ temat w Elektryka ogólna, sterowanie, czujniki ...
Może lepiej podjedz do jakiegoś elektryka lub mechanika i nich pomierzy ci napięcie na akumie bez obciążenia a następnie z obciążeniem(włączona stacyjka. A przede wszystkim natężenie Ampery. Bo może się okazać że masz gdzieś przebicie i aku będzie się rozładowywało na wyłączonej stacyjce oraz wystąpią skoki napięcia które objawiają się niewłaściwym zachowaniem wskażników. To nie auto tylko motor więc jeśli się znasz na elektryce lub jej po prostu nie ogarniasz. To lepiej nic tam nie grzeb sam bo stracisz tylko czas a nic nie zdziałasz.- 132 odpowiedzi
-
- obrotomierz
- predkościomierz
-
(i %d więcej)
Oznaczone tagami:
-
Zdj powyżej są owszem robione kamerką Gopro3 black Jedyne jakie zrobiłem zwykłym aparatem w tym samym czasie to te poniżej. Jest ich mniej bo zafascynowały mnie możliwości kamerki i stwierdziłem że wyjdą lepsze.