Skocz do zawartości

kjuba

Użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutral

O kjuba

  • Tytuł
    Małomówny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Białystok
  • Motocykl
    bmw 650 gs
  • Przebieg
    68000

Kontakt

  • Gadu-Gadu
    8766721

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ehm. A zatem. Po 1: dziękuję kol KaeS- owi za schemat, dzięki temu rozwiązałem problem! Przepraszam, że dopiero piszę ale robiłem Twą platynową figurkę na domowy ołtarzyk. Po 2, rozwiązanie: po ustaleniu przebiegu winowajcy chciałem najpierw wlutowywać styki, ale potem pomyślałem - a po co? przeca i tak nie będę tego rozłączać!. WIęc po prostu przy wtyczce w zbiornik zeskrobalem trochę izolacji, podobnie chciałem zrobić przy kostce za zegarami, ale znalazłem taki cieniutki (i twardy!) miedziany drucik więc go od strony kabla wcisnąłem w kostkę. Przewodził! Teraz jeszcze wymotałem jeszcze jakiś kabelek miedziany, przeciągnąłem go wzdłuż wiązki. Dolutowałem go tej białoniebieskiej cholery, okręciłem taśmą izolacyjną, przekręciłem stacyjkę! Tadaaaam! Świeci. No i jestem jedynym w kraju właścicielem dwuobwodowej instalacji sygnalizującej brak paliwa. Po 3, koszty: kabelek - 0 PLN, izolacja - 0,2 PLN, lutowanie - 1 PLN, klaszka cydru - 9 PLN, koszty platyny na posążek KaeSa - szacuję. Po 4, mam tylko jedno pytanie: gdzie FIZYCZNIE znajduje się się ta wtyczka dash X9001, bo boję się, że problem jest tam i zaczną mi gasnąć kolejne żarówki pozdr JA
  2. Panowie! Ogromne dzięki, ale jest jedno ale. To jest schemat obowiązujący do 2003. Ja mam późniejszą niestety....... pech..... Z tego widzę tutaj nie ma np. czegoś takiego jak fuel rezerwa, ale za to jest np chłodzenie....... tak że tego... ALE i tak dziękuję!!! pozdr JA
  3. Witam. Problem jak w temacie. Co ustaliłem: 1. Czujnik w zbiorniku ok (po opadnięciu zamyka obwód) 2. Żarówka i kabel od niej do kostki przy lampie ok (świeci). 3. Brązowy kabel (masa?) od wtyczki czujnika zbiornika ok - zamyka obwód 4. Zostaje główny podejrzany - ten cholerrrrrny biało niebieski z wtyczki przy zbiorniku. I tu problem!! Otóż w kostce przy lampie NIE MA takiego kabla! Ta cholera idzie w najgrubszej wiązce nad silnikiem aż do kierownicy i gdzieś się łączy z jakimś innym kolorem - żeby to to szlag! Mam rozcinać wiązkę i mozolnie brnąć do kierownicy? Rozpieprzyłem wszystko koncertowo i co teraz? Mam poskręcać i poczłapać do jakiegoś magika? Macie jakieś pomysły jak to znaleźć? Jakiekolwiek? pozdrawiam wkurzony Jakub
  4. ..... i życzę miłego dnia. Do zobaczenia na szlaku! Jakub
×