ofca234

Użytkownik
  • Zawartość

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

25 Excellent

O ofca234

  • Tytuł
    Zadomowiony

Kontakt

  • Strona WWW
    http://moto.elban.net

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja:
    Warszawa
  • Motocykl
    xChallange

Ostatnie wizyty

335 wyświetleń profilu
  1. z moich józefowskich czasów: https://www.google.pl/maps/dir/Wola+Rębkowska/52.2176585,21.1986277/@52.1474281,21.2291029,14z/data=!4m34!4m33!1m30!1m1!1s0x4718c605ed5ac78d:0x64f71af23faaa6b!2m2!1d21.5614385!2d51.9032984!3m4!1m2!1d21.4144598!2d52.0083756!3s0x4718d173613b1a71:0x2f2e437dfd0e2678!3m4!1m2!1d21.338129!2d52.0952071!3s0x4718d50dd25e163f:0xf2332f9daf93c339!3m4!1m2!1d21.2590982!2d52.1493738!3s0x471ed52ae5a80e17:0x2171335ca8326c91!3m4!1m2!1d21.2449526!2d52.1594251!3s0x471ed4cfab739d9d:0x4f7d93505ade1cd5!3m4!1m2!1d21.2232637!2d52.1710066!3s0x471ed4bcae74a14b:0x9284c8c5560ebe98!1m0!3e1?hl=en w znakomitej większości legalny off, trochę na czuja trasa, bo nigdy nie zgrywam tracków a w sumie znam ją na pamięć.
  2. Valvoline. świece też dałem zwykłe a nie irydowe. w planach mam jeszcze: poszerzenie płyty lub gmole chroniące silnik zakup rotopaxa na wyprawy może poprawię światło przednie tak aby było "za kluczykiem" bo ciągle zapominam je wyłączyć (albo przestanę zapominać) deflektor Po serwisie zrobiłem na wiosnę jakiś 1000 km. Wszystko bez problemu. Tak więc jedziemy ze Żbikiem w czerwcu na wczasy.
  3. Zakupiony od MTBikera. Zestaw startowy: – sprężyny progresywne Hyperpro– profesjonalny amortyzator Hyperpro w wersji 461 z zewnętrznym zbiornikiem i pełną regulacja– wydech LeoVince X3– filtr powietrza gąbkowy Touratech– podniesienie kierownicy Touratech– mały bagażnik– zbiornik 6.5l Acerbis– dźwignia hamulca tylnego Touratech– dźwignia zmiany biegów regulowana Touratech– przednia felga excel 21″– akcesoryjne tuleje dystansowe– duża osłona silnika bashplate.de– osłona przedniej zębatki/kartera– prowadzenie łańcucha tylnej zębatki Touratech– osłony dłoni Zeta XC– rajdowa owiewka z wykonanym przez poprzedniego właściciela stelażem pod światła i dywanowa deska rozdzielcza– dwa światła bi-xenon wraz z sterownikiem 35W HID pochodzacym z infiniti FX35– błotnik Polisport UFX Freeflow– składane lusterka KTM– duże śruby kół – KTM – rozmiar 27– kierunkowskazy LED– dwa gniazdka zapalniczki 12V na desce rozdzielczej– mocowanie RAM mount Przez zimę lekki tunning i serwis: nowy akumulator grzane manetki na przekaźniku i oddzielnej wiązce turystyczna kanapa modułowy stelaż wspierający subframe z mocowaniami na rotopaxy olej 15w40 filtr oleju czyszczenie filtra K&N kontrola łożysk (i wymiana przednich) olej w lagach + uszczelniacze płyn hamulcowy płyn chłodniczy świece konserwacja elektryki, wyrzucenie gniazd zapalniczek na oddzielną wiązkę z przekaźnikiem, oddzielne bezpieczniki dla każdego światła nowy wąż powietrza nowa tarcza hamulcowa tył Przed: W trakcie: Po: zrobiłem też dodatkową wiązkę na akcesoria z przekaźnikiem pod kanapą plus cwane miejsce na łyżki z kluczami mam też nowy stelaż i kanapę turystyczną: a nie mam już płyty z bagażnikiem ani dodatkowego baku Arcebisa.
  4. czyli wystarczy, że podłącze byle jakie (mam oxfordy) manetki pod ten sterownik i będzie to działać?
  5. ? chyba (bo to poprzedni właściciel kupił) http://scheffelmeier-metall.de/BMW-G-650-Xchallenge-Xcountry/Aluminum-bash-plate-BMW-G650X::92.html ta.
  6. Sprzedam dodatkowy bak do xChallange, produkcji Arcebisa, 6L, wraz z aluminiowym, wzorowanym na TT (ale ponoć wzmocnionym) bagażnikiem. cena za komplecik 450 PLN.
  7. ja korzystałem. nie miałem z nim żadnych kłopotów. spoko namiot.
  8. chyba tylko na pierwszy długi wyjazd zabrałem podpinki. Potem przestałem z nich kompletnie korzystać, no poza jakaś koncówką sezonu gdy z lenistwa wpinam je w kurtkę i tak smigam do pracy. Kupiłem sobie dwie bluzy: - gruby polar - o rozmiar za duży softshell z cieńkim polarem dzięki temu, w trasie sam sobie dobieram jak bardzo muszę się docieplić - w wersji max jest to koszulka termiczna, dwie bluzy, kurtka i na to przecideszczówka (goretexy z armyword).
  9. dobra, znalazłem wątek na advrider, potwierdza on zeznanie Agresorka. fioletowy do pomocniczej. czas zdjąć airbox trzeci raz i poprawić. http://advrider.com/index.php?threads/g650x-challenge-ignition-coils.676408/
  10. no właśnie ja tej opaski nie mam. i nie miałem "od nowości" czyli odkąd zakupiłem motocykl.. niemniej, serio, nie ma kogoś kto potrafi to odczytać z diagramu? przecież musi się dać...
  11. a może ktoś umie skojrzyć jak od diagramu ele dojść do part number: T9510 (numer cewki z diagramu ele) 7 696 986 1 numer cewki na niej wybity Katalog BMW (jeszcze inne numerki patrz screen) czyli jak dojść, która cewka jest pierwsza?!?! Przecież musi być jakiś sposób!
  12. ja tam się nie znam, ale XChallange to chyba obrotomierza nie ma, co?
  13. a numery fajek masz jak u mnie?
  14. no więc, rozebrałem mój motorek jeszcze raz, i dokonałem inspekcji. dla przypomnienia: motocykl od zakupu miał dwie czarny fajki miałem jedną białą, zapasową. jedna z czarnych się zuużyła więć zamieniłem na białą. spisałem numery z fajek i zrobiłem zdjęcia. uszkodzona: 7 696 987 1 (uwaga na oznaczenie rzymskie I) biała 7 696 987 1 (uwaga na oznaczenie rzymskie I) czarna 7 696 986 1 (uwaga na oznaczenie rzymskie II) kabelki miałem podłączone tak, że czarno-fioletowy szedł do świecy głównej (oznaczonej tą rzymską dwójką) a czarno-zielony do pomocniczej. ale może to jest źle? niby może być na logikę (to oznaczenie rzymskie I i II), ale wolałbym to mieć potwierdzone. zdjęcie obu czy może ktoś spojrzeć u siebie i zobaczyć jak ma ułożone te kable?
  15. wedle mojej rozkminki, oznaczenie fajek: fajki i kabelki: : legenda do kolorków tak więc kabelki mają różne kolory: do fajki jeden wchodzą: SWGN, RTGF, BR do fajki dwa wchodzą: BR, RTGE, SWVI jeszcze pytanie: która to jest jest zewnętrzna, a która wewnętrzna. edit: numery mają te same (ten sam numer to ma na zdjęciach tool do odłączania ;)) numery mają inne: strasznie ciężko odczytać, ale wydaje się, że wewnętrzna to: 7 663 049 08 (chyba! to jest ten numer) i 11/04 a zewnętrza, słabo widać na zdjęciach z serwisówki ma chyba końcówka długiego numeru 05 i 11/06 więc same fajki nie można wymieniać, ale ważne jest podłączenie kabelków. może ktoś to zweryfikować merytorycznie plus ktoś kuma, która to jest pierwsza fajka, a która druga (w sensie, czy pierwsza to jest zewnętrzna czy wewnętrzna) w odniesnieniu do diagramu elektrycznego (w serwisówce pierwsza to główna, czyli wewnętrzna, a druga to zewnętrzna).