Skocz do zawartości

ofca234

Użytkownik
  • Zawartość

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez ofca234


  1. Valvoline. świece też dałem zwykłe a nie irydowe. 

    w planach mam jeszcze:

    • poszerzenie płyty lub gmole chroniące silnik
    • zakup rotopaxa na wyprawy
    • może poprawię światło przednie tak aby było "za kluczykiem" bo ciągle zapominam je wyłączyć (albo przestanę zapominać)
    • deflektor

    Po serwisie zrobiłem na wiosnę jakiś 1000 km. Wszystko bez problemu. Tak więc jedziemy ze Żbikiem w czerwcu na wczasy. ;)

     

     


  2. Zakupiony od MTBikera. Zestaw startowy:

    – sprężyny progresywne Hyperpro
    – profesjonalny amortyzator Hyperpro w wersji 461 z zewnętrznym zbiornikiem i pełną regulacja
    – wydech LeoVince X3
    – filtr powietrza gąbkowy Touratech
    – podniesienie kierownicy Touratech
    – mały bagażnik
    – zbiornik 6.5l Acerbis
    – dźwignia hamulca tylnego Touratech
    – dźwignia zmiany biegów regulowana Touratech
    – przednia felga excel 21″
    – akcesoryjne tuleje dystansowe
    – duża osłona silnika bashplate.de
    – osłona przedniej zębatki/kartera
    – prowadzenie łańcucha tylnej zębatki Touratech
    – osłony dłoni Zeta XC
    – rajdowa owiewka z wykonanym przez poprzedniego właściciela stelażem pod światła i dywanowa deska rozdzielcza
    – dwa światła bi-xenon wraz z sterownikiem 35W HID pochodzacym z infiniti FX35
    – błotnik Polisport UFX Freeflow
    – składane lusterka KTM
    – duże śruby kół – KTM – rozmiar 27
    – kierunkowskazy LED
    – dwa gniazdka zapalniczki 12V na desce rozdzielczej
    – mocowanie RAM mount 

    14429636_10209458984863863_917619229_n.jpg

     

    Przez zimę lekki tunning i serwis:
     

    • nowy akumulator
    • grzane manetki na przekaźniku i oddzielnej wiązce
    • turystyczna kanapa
    • modułowy stelaż wspierający subframe z mocowaniami na rotopaxy
    • olej 15w40
    • filtr oleju
    • czyszczenie filtra K&N
    • kontrola łożysk (i wymiana przednich)
    • olej w lagach + uszczelniacze
    • płyn hamulcowy
    • płyn chłodniczy
    • świece
    • konserwacja elektryki, wyrzucenie gniazd zapalniczek na oddzielną wiązkę z przekaźnikiem, oddzielne bezpieczniki dla każdego światła
    • nowy wąż powietrza
    • nowa tarcza hamulcowa tył

    Przed:

    16976769_10210927947627014_243614071_n.png?resize=500%2C666

    W trakcie:

    IMG_20170328_232257-1024x768.jpg

    Po:

    IMG_20170404_022421-1024x768.jpg

    zrobiłem też dodatkową wiązkę na akcesoria z przekaźnikiem pod kanapą plus cwane miejsce na łyżki z kluczami

    IMG_20170411_004549-1024x768.jpg

    mam też nowy stelaż i kanapę turystyczną:

    18341889_10211622346306547_7889638083715817307_n.jpg

    a nie mam już płyty z bagażnikiem ani dodatkowego baku Arcebisa.

     

    • Like 7

  3. chyba tylko na pierwszy długi wyjazd zabrałem podpinki. Potem przestałem z nich kompletnie korzystać, no poza jakaś koncówką sezonu gdy z lenistwa wpinam je w kurtkę i tak smigam do pracy. Kupiłem sobie dwie bluzy:

    - gruby polar

    - o rozmiar za duży softshell z cieńkim polarem
     

    dzięki temu, w trasie sam sobie dobieram jak bardzo muszę się docieplić - w wersji max jest to koszulka termiczna, dwie bluzy, kurtka i na to przecideszczówka (goretexy z armyword). 

    • Like 1

  4. no więc, rozebrałem mój motorek jeszcze raz, i dokonałem inspekcji. dla przypomnienia:

    motocykl od zakupu miał dwie czarny fajki
    miałem jedną białą, zapasową. jedna z czarnych się zuużyła więć zamieniłem na białą.

    spisałem numery z fajek i zrobiłem zdjęcia.

    uszkodzona: 7 696 987 1 (uwaga na oznaczenie rzymskie I)

    e0qs6q.jpg

    biała 7 696 987 1 (uwaga na oznaczenie rzymskie I)

    2u8h30j.jpg

    czarna 7 696 986 1 (uwaga na oznaczenie rzymskie II)

    2z7rh8k.jpg


    kabelki miałem podłączone tak, że czarno-fioletowy szedł do świecy głównej (oznaczonej tą rzymską dwójką) a czarno-zielony do pomocniczej. ale może to jest źle? niby może być na logikę (to oznaczenie rzymskie I i II), ale wolałbym to mieć potwierdzone.


    zdjęcie obu
    2rhtyyh.jpg

    czy może ktoś spojrzeć u siebie i zobaczyć jak ma ułożone te kable?


  5. wedle mojej rozkminki, oznaczenie fajek:

    Selection_016.jpg

    fajki i kabelki:

     

    :Selection_017.jpg

    legenda do kolorków

    Selection_018.jpg

    tak więc kabelki mają różne kolory:

    do fajki jeden wchodzą: SWGN, RTGF, BR

    do fajki dwa wchodzą: BR, RTGE, SWVI

    jeszcze pytanie: która to jest jest zewnętrzna, a która wewnętrzna.

    edit: numery mają te same (ten sam numer to ma na zdjęciach tool do odłączania ;))

     

    numery mają inne: strasznie ciężko odczytać, ale wydaje się, że wewnętrzna to:

    7 663 049 08 (chyba! to jest ten numer)

    i 11/04
     

    a zewnętrza, słabo widać na zdjęciach z serwisówki ma chyba końcówka długiego numeru 05 i 11/06

     


    ta0750.jpg

    więc same fajki nie można wymieniać, ale ważne jest podłączenie kabelków.

    może ktoś to zweryfikować merytorycznie plus ktoś kuma, która to jest pierwsza fajka, a która druga (w sensie, czy pierwsza to jest zewnętrzna czy wewnętrzna) w odniesnieniu do diagramu elektrycznego (w serwisówce pierwsza to główna, czyli wewnętrzna, a druga to zewnętrzna).

     


  6. fak. u mnie jest namieszane.

    obie miałem czarne, od momentu zakupu. niestety, zostały mi w środku nakrętki od świec irydowych. jedna z fajek (a raczej guma, ta na dole) niewytrzymała próby wyciągania tych nakrętek. zapasową fajkocewkę mam białą. 

    założyłem tak, że białą podłaczyłem w miejsce tej wewnętrznej. guma pasowała.

    pytania:

    - czy fajkocewki są identyczne? czyli, czy mogę zamienić fajkocewki miejscami, byle by się zgadzały kabelki?

    - jak rozpoznać, które przewody są do której fajkocewki, jeżeli NIE MAM tego białego oznaczenia.

     

×