-
Zawartość
1 075 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Days Won
10
Posty dodane przez looksgoodinblack
-
-
Widzę inspirację owiewkami Britania. Naprawdę sam to rzeźbisz ? Wygląda więcej niż dobrze.
Śledzę z zainteresowaniem.
A co do komentarzy odnośnie lag. Wystarcza twardsze sprężyny, Race Tech ma ich sporo, no i jeszcze emulatory "złote zaworki" i jest już naprawdę nieźle.
Podrzucam link z fajnymi rzeczami do zawieszenia DRZ
https://procycle.us/model/suzuki/drz400/suspension
Sent from my SM-G950U using Tapatalk- 1
-
Afryka czy 450 Rally ?Pracuje nad tym, za dzień może dwa ...
Pozdrawiamy
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
-
Plan byl przelecieć na wakacje ale z tym całym zamieszanie teraz to nie wiadomo. A jaki kurs? Bo nawet nie śledziłem
Sent from my SM-G950U using Tapatalk -
Revit Sand. Najlepsze rekawiczki jakie mialem
https://www.revzilla.com/motorcycle/revit-sand-3-gloves
Sent from my SM-G950U using Tapatalk- 1
-
21 godzin temu, mariusze30 napisał:Artur, może nie jest tak poręczny jak Twój, ale od Adv, tak.
Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.
JejJej, piszesz, że będziesz zmieniał na Adv, to dlaczego jest lepszy od zwykłego, pomijając funkcję cysterny?
Ja nie jeździłem żadnym ( oprócz krótkiej przejażdżki, którą mogłem poczynić dzięki uprzejmości ArturaP na zlocie w Mikstacie - dzięki) więc nie mam argumentów, oprócz jednego- zawsze chciałem mieć takie coś.
Wysłane z mojego TGX, a przy pomocy 460 koni.
Ja tez zawsze chcialem. Zona mi kupila na 40 urodziny. Kochana kobieta. Niestety sprzedalem po dwoch latach i 4tys mil przebiegu. Motocykl byl fajny. Niestety pozycja w olejaku nie zgadza sie z moim operowanym biodrem. Na wodniaku moge jezdzic non-stop. Na olejaku bol pojawial sie po pol godziny jazdy.
21 godzin temu, artex napisał:I nie przeszkadzają ci rozkraczone nogi?
Na olejaku niestety tak. nawet bardzo.
- 1
-
Robert, moje kondolencje.
Sent from my SM-G950U using Tapatalk -
26 minut temu, xel napisał:W świetle moich ostatnich problemów z alternatorem: to może nie ładuje po prostu? Jaki przebieg?
Przebieg marny. Jedyne 16 tys mil.
22 minuty temu, Jarek napisał:Niestety nie wszystkie przypadki da się ocenić na odległość. To nie jest tak bardzo skomplikowane , aby dojść "do prawdy", ale wymaga elementarnej wiedzy, cierpliwości, konsekwencji oraz dokonania kilku pomiarów w różnych "pionach i poziomach"
Podejście praktyczne, chałupnicze ...
Zamień aku pomiędzy motkami. Opisz co zaobserwowano. To powinno wyjaśnić czy motek czy aku.
Wlasnie w tym sek, ze juz akumulator nowy wlozylem i sprawa sie powtorzyla. O ile z mechanika radze sobie jakos, to wiedza o elektrycznosci jest juz u mnie bardzo elementarna.
Pracujac w elektrownii mam tu kilku fachowcow a wiedza wieksza od mojej. Z jednym umowilem sie juz na diagnostyke. Jeszcze raz dziekuje za pomoc.
-
3 minuty temu, Jarek napisał:To niekoniecznie jest jednoznaczne ...
W tym przypadku tak. Ostatnio akumulator byl zupelnie rozladowany. Nie zapalily sie juz swiatla, tylko zegary "cykaly"
-
16 minut temu, Jarek napisał:Jaki zatem jest pobór prądu w spoczynku?
Amperomierz w szereg ....
To muszę zadać to pytanie: czy to jest rozładowanie czy tylko nie zapala. Efekt jakby zbieżny, ale powody zupełnie mogą być różne. Jakie jest napięcie na zaciskach akumulatora jak jest efekt niezapalania? I to w stanie spoczynku i w w stanie próby rozruchu? Oczywiście całe pomiary mają sens jak aku jest naładowane i samo w sobie nie budzi wątpliwości.
Dobre pytania. Aku jest rozladowany bo odpalam z zewnetrznej baterii. Pomiary zrobie przy nastepnej okazji. Dzieki za wskazowki
-
Dokladnie przegladnalem wszystko, odpialem akcesoryjne swiatla i podlaczenia prostownika, rozladowanie sie powatarzalo. Kupilem nowy akumulator i co? G...! Klapa znaczy. ciagle to samo.
Dla pocieszenia, KTM na jakiego zamienilem GSa wkurza mnie jeszcze bardziej.
-
8 godzin temu, Goral napisał:Pewnie patrzę przez pryzmat tego za ile kupiłem, w jakim stanie i ile wyłożyłem żeby był sprawny, ale wiadomo, że włożonych pieniędzy i czasu nikt nie kupuje. Myślałem, że zmieniony amor i części skuszą potencjalnych nabywców , ale chyba nie tędy droga. Zastanawiam się czy nie wrócić motka na oryginalną poduszkę i obniżyć cenę, a whillbers do "żyda" . :P
Ja nie "zyd", ale jakby co to daj znac.
- 2
-
SzydzęFaktycznie klema, czy szydzisz?
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
- 2
-
Jarek, moje zdziwienie raczej chcialem wyrazić. Tak, klemy sprawdziłem w pierwszej kolejnościPoważnie?
Jeżeli tak to jestem w szoku. Dla mnie to tak jakby ktoś skarżył się, że mu jest w zimie zimno. Rady przebiegały w kierunku: ubierz naturalną ( bawełnianą ) podkoszulkę, albo kup puchową kurtkę czy wełniany serdak ... A tu jeden: może chodzisz w niezapiętej kurtce? No fakt ... zapiąłem i jest cieplej
Normalnie szok!
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
- 1
-
20 godzin temu, Pszemo napisał:Falcon nie srawia publicznie, ja natomiast publicznie popieram JackaJ i obstawiam luźną klemę
Pszemo elektrykiem nie jestem, ale klema...
- 1
-
24 minuty temu, Jarek napisał:Na początek użyj innego. Może być używany i mniejszy. Chodzi o test. Jakiegoś innego uszkodzenia nie można wykluczyć!
Taki przypadek: nowe aku. Odpala, jedzie … Zatrzymanie gdzieś w drodze … Nie można odpalić. Różne teorie i hipotezy … Powód: główny kabel prądowy przechodził wzdłuż tamy ściśle do niej przylegając. Nic nie zwracało uwagi. Wszystko wyglądało na "nówka sztuka", ale od drgań przetarła się izolacja i warstwa farby powodując rodzaj okazjonalnego "iskrzenia" - zwarcia ...
Zmienne warunki, drgania, temperatura … wywoływały "efekt" Mierzone w spoczynku - nic, naprawdę nic! Tak więc do obstawienia na ruletce jeszcze kilka cyfr i kolorów
O to, to... Tak zrobie. Sprobuje cos dopasowac I pojezdzic. Zobaczymy. A glowny kabel jeszcze raz przegladne.
-
Dziekuje panowie. W takim razie szukam nowego aku.
-
Godzinę temu, Jarek napisał:Najprawdopodobniej problem jest wewnątrz akumulatora. Były jakieś próby zamiany?
Szczerze to nie. Troche z przekory dla serwisu BMW, ktorzy po skasowaniu mnie 1.5 r/h nic nie znajdujac, taka dali wlasnie rekomendacje, troche dlatego, ze ma dwa lata i tani nie byl, a troche dlatego, ze mierzylem takim urzadzeniem z duza grzalka do testowania aku i wyszlo, ze akumulator trzyma.
-
Ja juz w przywitalni bylem to pociagne temat. F700GS Looksgoodinred ma taka przypadlosc, ze raz na jakis czas rozladowuje akumulator. I to tak w ciagu kilku minut. Ostatnio stanelismy na przyslowiowe siku po ponad 2 godzinnej jezdzie, a akuu tylko zacykalo zegarami. Po 10-15 minut odzyskuje troche pradu. Z akcesoriow ma tylko dodatkowe oswietlenie polaczone przez przekaznik.
Akumulator jest dobry. Na tyle dobry, ze stal kilka tygodni bez ladowania w zimie i odpalil jak nowy. Podejrzewam jakies zwarcie, ale zanim zaczne rozgladac sie za elektrykiem, co nic nie znajdzie, bo problem pojawia sie i znika moze ktos spotkal sie z czyms takim w Twinie? Poki co jezdzimy z "cegla" do rozruchu. Nawet przewod plusowy pociagnalem pod siedzenie, zeby latwiej bylo.
-
Dziadek jak juz znajdziesz I ktos jeszcze najdzie gdzies sztuke to ja chetnie. Przod juz na Shiversach. A dmuchany tyl wyzional ducha I jestem w dupie.
-
Jak nie ma jak jeździłem na nim w zeszły weekend. Postaram sie dowiedzieć wiecej u źródła.
Sent from my SM-G950U using Tapatalk- 1
-
Takie tylko w innym kolorze. Mam do dzisiaj i chwaleA to nie w takich latał na poprzednim polsko-jankeskim[mention=2489]looksgoodinblack[/mention] ?
Wytapatalkowane z magicznego pudełka
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
- 1
-
19 godzin temu, raby napisał:Dakar ma to samo siodło co nie dakar a jak ciasno to kanapa była obniżona.
Mojej zony GS mial siedzenie od Dakara. Wyraznie wyzsze niz standard Seat Concepts jaki ma teraz. Na tym z Dakara bylo dla mnie w miare ok. Na tym obecnym jest ciasno. Wg Seat Concepts standard Dakar to wysokie w GS. Wiec czy nie bylo tak ze GS mial niska (standardowa), a Dakar wysoka kanape?
19 godzin temu, Ziejka napisał:Spoko póki co jest mi wygodnie, jak pisałem 2 posty wyżej moto już kupione. Poza tym nie podoba mi się V Storm, a to jednak jest ważne (przynajmniej dla mnie). Niemniej dzięki za opinie.
Gratki!
A co do V Stroma to dluzsza historia. Jak sie kiedysz rozczytasz w forum to zrozumiesz
-
Dnia 2018-07-12 o 09:01, Pszemo napisał:To może lepiej tak:
1. Określ maxymalnie maxymalny budżet i kup maszynę za 80% tegoż budżetu. Nieważne czy Dakar, czy zwykły Gs.
Jak tak zrobisz, to nie będziesz później pluł sobie w brodę, żeś gówno kupił, tylko zrobisz co trzeba i jazda.
2. 180 wzrostu to może być na Dakara trochę przymało, więc myślę, że zwykły Gs Ci podejdzie i nie będziesz na nim wyglądał jak na rowerku.
3. Jak ktoś mówi, że opuści tysiąc na potrzebne części/plastiki/serwis, to licz że wsadzisz lekko 2.
4. Motocykl to nie lans, więc warto zadbać o wszystko związane z bezpieczeństwem (opony, hamulce, łożyska, napęd.....) Jak tu oszczędzisz, to nie ma frajdy ...... tylko ryzyko utraty...
The end.
Ad.2 Ja w takim razie jakis dziwny jestem bo majac 172 cm na zwyklym GSie jest mi ciasno. Dakar ma dalej do ziemi, I troche grubsze siodlo, ale az takiej roznicy to nie widze. Przy 180cm to ja proponuje jednak V Stroma
-
W 2009 kupilem takiego dla znajomej do Polski. Jest lekarzem weterynarii, wiec uzytkowany zgodnie z przeznaczeniem po miescie i wiejskich drogach. Auto bylo bodajze z 2006 zakupinoe z 50 tys mil. Na dzien dzisiejszy ma ponad 150 tys mil i dzielnie sobie radzi. Od poczatku w Polsce na gazie. Z typowych usterek padly podnosniki szyb. Po kolei wszystkie. Starter i chyba alternator. Prewencyjnie przy okolo 100 tys mile wymienione byly prawie wszystkie elementy zawieszenia. Wysylalem czesci z USA i koszt calkowity byl okolo $700.
Jezdzilem tym Jeepem na wakacjach zimowych w Polsce. Zrobilem okolo 1000 km i powiem tak. Szalu niema. Ciasno, glosno i pali za dwoch. Bagaznik z zamontowana butla symboliczny. W sniegu i blocie dawal rade.
- 1
Dakar Dexa
na Nasze samoróbki i modyfikacje
Napisano · Report reply
Sent from my SM-G950U using Tapatalk