-
Zawartość
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4 NeutralO ldrwal
-
Tytuł
Aktywny
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
Wrocław
-
Motocykl
BMW F650 ST
-
Przebieg
21500
Ostatnie wizyty
573 wyświetleń profilu
-
Witam wszystkich Przymierzam sie do zmiany moto z ST650 na gs800 Znalazłem takie oferty, http://otomoto.pl/of...a-ID6yqlPX.html http://allegro.pl/bm...6543574810.html Na co warto zwracać uwagę przy tych motocyklach, co sprawdzić? Czy sądzicie że warto kupić? Może sprzedający to ktoś z forumowiczów?
- 10 461 odpowiedzi
-
-
Uzywam oznaczen kolorów z dokumentacji elektrycznej W/R - Biały/Czerwony G - Zielony
-
Cześć Ja ostatnio wymieniałem regulator do F650, napięcie przy włączonym motocyklu 14,6 V z wyjścia regulatora (żyła koloru R/W ), na drugim zacisku kontrolnym (żyła koloru G) napięcia w zależności od obciążenia ( włączone światła, wentylator ) 13,6V - 14,3V to jest akurat normalne i wynika ze spadku napiecia na przewodach przy wyższym obciążeniu, idealnie było by mieć grubsze przewody i lepsze złączki by zmniejszyć spadek napięcia. Nie wiem dlaczego spalił się wcześniejszy regulator, szukałem przyczyny, nigdzie nie znalazłem zwarcia, rezystancje przewodów też wyglądają dobrze, bezpieczniki całe, złączka przy żyle R/W była lekko przytopiona więc musiał być duży prąd w obwodzie by coś takiego zrobić ale nie tak duży by spalić bezpiecznik ? ( Wydaje mi się że bezpiecznik 20 A jest za duży mierzyłem miernikiem i przy wyłączonym moto światła długie, kierunki, stop i inne urządzenia pobierają maks 7A ) Akumulator mam żelowy, uszkodzenie spostrzegłem gdy podczas jazdy zgasł mi motocykl. Rozładowało mi akumulator, regulator mógł spalić się nawet wcześniej i nie spostrzegłem bo ostatnio robiłem tylko krótkie trasy do pracy i z powrotem, na samym akumulatorze przy włączonych tylko postojówkach ostatnio cały dzień jeździłem. Robiłem pomiary uszkodzonego regulatora i diody prostownicze są dobre, uszkodzeniu prawdopodobnie uległy tyrystory regulujące napięcie. Jak będę miałem czas to rozetnę uszkodzony regulator i zobaczę jak to wyglada w środku.
-
cieżkie są te kufry?
-
Czesc masz może zdjęcia, jak wygladaj zamontowane na motocyklu i czy stelaz da się zamontować w F650ST?
-
Czesc
-
Sprawdź czy masz szczelną uszczelke na kolanku wydechu
-
Ja kupiłem ostatnio wysoką szybę do wersji BMW F650ST z 2000 roku na tej aukcji http://allegro.pl/szyba-bmw-f650-98-00-turystyczna-producent-i2455046317.html Sprzedawca bardzo miły nawet zadzwonił do mnie po wygranej aukcji i pytał się o kolor więc wziąłem przyciemnianą i od dołu jakieś 20 cm jest pełna czarna, dokupiłem emblemat BMW i wygląda to całkiem przyzwoicie http://dl.dropbox.com/u/4311068/20120728166.jpg http://dl.dropbox.com/u/4311068/20120728169.jpg Rozstaw otworów jest w niej dobry, przy maksymalnym skrecię kierownicy między lusterkami a szybką jest 1 cm luzu - mogło by być trochę więcej, jazda powyżej 120 km/h nie jest już teraz tak męcząca, ja mam 179 wzrostu i większość powietrza rzuca mi nad kask, podczas jazdy po dużych dołach lekko faluje z racji długości ale się nie tłucze. Cena szyby 160 PLN, oryginalna 260 PLN Pozdrawiam
-
Witam wszystkich użytkowników "miłośnik offroad-u"
ldrwal odpowiedział kris_pp ⇒ temat w Przywitalnia
Witaj -
Witaj, gdzie kupowałeś i ile cię kosztowała szybka bo też planuję zamontować u siebie