Skocz do zawartości

ldrwal

Użytkownik
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutral

O ldrwal

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Wrocław
  • Motocykl
    BMW F650 ST
  • Przebieg
    21500

Ostatnie wizyty

573 wyświetleń profilu
  1. Witam wszystkich Przymierzam sie do zmiany moto z ST650 na gs800 Znalazłem takie oferty, http://otomoto.pl/of...a-ID6yqlPX.html http://allegro.pl/bm...6543574810.html Na co warto zwracać uwagę przy tych motocyklach, co sprawdzić? Czy sądzicie że warto kupić? Może sprzedający to ktoś z forumowiczów?
  2. ldrwal

    napięcie

    Uzywam oznaczen kolorów z dokumentacji elektrycznej W/R - Biały/Czerwony G - Zielony
  3. ldrwal

    napięcie

    Cześć Ja ostatnio wymieniałem regulator do F650, napięcie przy włączonym motocyklu 14,6 V z wyjścia regulatora (żyła koloru R/W ), na drugim zacisku kontrolnym (żyła koloru G) napięcia w zależności od obciążenia ( włączone światła, wentylator ) 13,6V - 14,3V to jest akurat normalne i wynika ze spadku napiecia na przewodach przy wyższym obciążeniu, idealnie było by mieć grubsze przewody i lepsze złączki by zmniejszyć spadek napięcia. Nie wiem dlaczego spalił się wcześniejszy regulator, szukałem przyczyny, nigdzie nie znalazłem zwarcia, rezystancje przewodów też wyglądają dobrze, bezpieczniki całe, złączka przy żyle R/W była lekko przytopiona więc musiał być duży prąd w obwodzie by coś takiego zrobić ale nie tak duży by spalić bezpiecznik ? ( Wydaje mi się że bezpiecznik 20 A jest za duży mierzyłem miernikiem i przy wyłączonym moto światła długie, kierunki, stop i inne urządzenia pobierają maks 7A ) Akumulator mam żelowy, uszkodzenie spostrzegłem gdy podczas jazdy zgasł mi motocykl. Rozładowało mi akumulator, regulator mógł spalić się nawet wcześniej i nie spostrzegłem bo ostatnio robiłem tylko krótkie trasy do pracy i z powrotem, na samym akumulatorze przy włączonych tylko postojówkach ostatnio cały dzień jeździłem. Robiłem pomiary uszkodzonego regulatora i diody prostownicze są dobre, uszkodzeniu prawdopodobnie uległy tyrystory regulujące napięcie. Jak będę miałem czas to rozetnę uszkodzony regulator i zobaczę jak to wyglada w środku.
  4. ldrwal

    Marcinowe kuferki i stelaż do F650

    cieżkie są te kufry?
  5. ldrwal

    oryginalne kufry boczne+stelaże+kluczyk

    Czesc masz może zdjęcia, jak wygladaj zamontowane na motocyklu i czy stelaz da się zamontować w F650ST?
  6. ldrwal

    POWITAĆ

    czesc
  7. ldrwal

    Witam

    Cześć
  8. ldrwal

    f 650 cs

    Sprawdź czy masz szczelną uszczelke na kolanku wydechu
  9. ldrwal

    średnia szyba do gs f650 z 2005

    Ja kupiłem ostatnio wysoką szybę do wersji BMW F650ST z 2000 roku na tej aukcji http://allegro.pl/szyba-bmw-f650-98-00-turystyczna-producent-i2455046317.html Sprzedawca bardzo miły nawet zadzwonił do mnie po wygranej aukcji i pytał się o kolor więc wziąłem przyciemnianą i od dołu jakieś 20 cm jest pełna czarna, dokupiłem emblemat BMW i wygląda to całkiem przyzwoicie http://dl.dropbox.com/u/4311068/20120728166.jpg http://dl.dropbox.com/u/4311068/20120728169.jpg Rozstaw otworów jest w niej dobry, przy maksymalnym skrecię kierownicy między lusterkami a szybką jest 1 cm luzu - mogło by być trochę więcej, jazda powyżej 120 km/h nie jest już teraz tak męcząca, ja mam 179 wzrostu i większość powietrza rzuca mi nad kask, podczas jazdy po dużych dołach lekko faluje z racji długości ale się nie tłucze. Cena szyby 160 PLN, oryginalna 260 PLN Pozdrawiam
  10. ldrwal

    witajcie!

    Witaj
  11. ldrwal

    jedynka, sprzegło, gazzzzzzz

    Witaj, gdzie kupowałeś i ile cię kosztowała szybka bo też planuję zamontować u siebie
  12. ldrwal

    Witam Wszyskich

    Witaj :)
×