Wiktor

Użytkownik
  • Zawartość

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

13 Good

O Wiktor

  • Tytuł
    Zadomowiony

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Warszawa
  • Motocykl
    F650 '94 a.k.a. Malinowa Efka
  1. Poszukuję kostki do stacyjki do mojego moto - po wielu tygodniach kwitnięcia mojego moto w bezruchu w końcu udało mi się go zaprowadzić do lekarza. Lekarz orzekł - kostka stacyjki do wymiany. Szukam więc takowej. Na alledrogo znalazłem takie cuś - http://allegro.pl/bmw-f650-st-96r-stacyjka-zamek-wlew-paliwa-korek-i2688450877.html, ale po kiego mi całość jak sama kostka mi jest potrzebna.. Dysponuje ktoś kostką do stacyjki do F650 '94? Pozdro, Wiktor
  2. Witam kolegę z miasta ;)
  3. alik, ale jeżeli chciałbym pogrzebać, przeczyścić elektrykę w stacyjce (styki) to nie muszę odkręcąć jej od tego uchwytu z "wąsami" do prowazdenia kabli? Którą część mam w takim razie odkręcić? Z góry dzięki za pomoc.
  4. Niestety nie udało mi się odkręcić stacyjki. U mnie jest jakaś patentowa śruba w kształcie zaokrąglonego stożka ze ściętym wierzchołkiem... ;/
  5. Mam aktualnie taki sam problem - jakich narzędzi będę potrzebował do rozebrania stacyjki?
  6. Ja chyba też muszę wymienić u siebie te łożyska w swojej eFce '94, ale chyba bym poszukał jakiegoś warsztatu ze względu na brak: umiejętności, narzędzi i czasu ;) Możecie polecić jakiś warsztat we Wrocku? Ewentualnie ktoś z forumowiczów chciałby mi w tym pomóc w zamian za szlachetne wody źródlane? :)
  7. Teraz w Lidlu jest jeszcze chyba ponoć całkiem nie najgorszy namiot za jakieś relatywnie niewielkie pieniądze (70 zł)? Zdjęcia i opis tutaj: http://www.forum.outdoor.org.pl/namioty-ekspedycyjne/lidl-lekki-namiot/
  8. Jutro postaram się pooglądać motka (chociaż i tak go chcę oddać na sprawdzenie). Książkę serwisową mam - może jakoś się uda. Łańcuch już sobie wyregulowałem, nawet przejechałem ponad 100 km i koło mi nie odpadło :D
  9. No więc ciecz na wydechu (zaraz pod zegarami) to olej... Dzisiaj znowu tam był i znowu trochę się podsmażył przy uruchamianiu silnika..
  10. A żeby sprawa była jeszcze ciekawsza - po pracy siadam na motka i próbuję odpalić. Pierwszy, drugi, trzeci raz nieudany. Kręci ale nie pali. Nawet żul podszedł pożulić na piwo. Za 5 czy 6 razem motek odpalił. Gdy czekałem na zagrzanie się silnika zobaczyłem że spod lagów coś mi się dymi - jakiś tłusty płyn musiał skapnąć na wydech... Olej? W weekend oddam motka jednak na przegląd do profesjonalisty ;/
  11. Jak to mogę zdiagnozować?
  12. Odpaliłem go "na pych", potrzymałem trochę.. Potem zostawiłem włączony silnik. Zgasł mi po chwili. Ale odpaliłem już normalnie ze startera (trochę się podławił), potem zgasł mi jeszcze na skrzyżowaniu i już normalnie odpalił. Pojechałem parę kilometrów, skończyło się paliwo, zatankowałem i później chodził na dotyk. Ostatnio tankowałem prawie do pełna, teraz znowu wlałem 12 litrów a przejechane miałem raptem 180 km. Kurka, wybieram się w trasę pierwszą dłuższą za dwa tygodnie i się zastanawiam czy nie było rozsądnie oddać motek w ręce osoby doświadczonej, która by mi go sprawdziła i oceniła czy wszystko w nim jest ok.. Możecie kogoś polecić w okolicach Opola?
  13. No właśnie dzwoniłem do nich, ale we Wrocławiu to oni tylko adres mają - sklep jest w Obornikach Śląskich. Wziąłbym ten Saito, ale ma bardzo mały prąd ładowania (0,4A) i nie wiem czy można używać jako stałego podłączenia na zimę. Zaworu paliwa nie zakręcałem właśnie..
  14. No tak, ale w Lidlu ich aktualnie nie ma. We wrocławiu też nie mogę znaleźć tego Oximizer'a 600...