Skocz do zawartości

kamilos55

Użytkownik
  • Zawartość

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutral

O kamilos55

  • Tytuł
    Zadomowiony

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    warszawa
  • Motocykl
    bmw gs650
  1. kamilos55

    Zamierzam kupić moto ...

    moj 2004 r tez miał 34 tyś jak kupowałem jak sie okazało później było przekrecone o 40 tyś. a wygląd igła :) niebyło do czego sie przyczepić. zawsze możesz sprawdzic w bmw stan licznika po numerze vin oczywiście stan do ostatniego przeglądu w serwisie, sprawdzsz odręki tylko musisz byc osobiście.
  2. kamilos55

    napinacz rozrządu

    jakies pomysły? wczoraj podczas słonecznej jazdy :) zatrzymałem sie na chwilę zgasiłem silnik. odpaliłem po około 5 min i wali - nic innego mi nie pozostało jak pchać moto 7 km do domu :( pod domem wyciągnołem napinacz rozprężyłem go w oleju potopił sie z 15 min. włożyłem silnik pacuje cicho. nie mam pojecie co może byc.
  3. kamilos55

    napinacz rozrządu

    alik dlaczego zapytałeś "czy nie ma go za dużo" ? czy za duży stan ma wpływ na napinacz? byłem przekonany że niski stan negatywnie wpływa na napinacz. ale..
  4. kamilos55

    napinacz rozrządu

    na zimnym jest w połowie bagnetu na rozgrzanym max.
  5. kamilos55

    napinacz rozrządu

    witam kolegów. jakiś czas temu opisywałem swoj problem w innym temacie (podłączyłem sie do innej rozmowy) ale do rzeczy: jakiś czas temu silnik zaczoł walić w okolicach głowicy, koledzy z forum rzucili temat napinacza , więc kupiłem nowy wykąpałem go w oleju i było wszystko ok zrobiłem 500-600km i znowu zaczeło walić więc znowu wyciągnięcie zatopienie go w oleju rozprężenie itp. było ok na kolejne 600km. dzis odpalam sinik znowu wali . czym to może byc spodowane?? nieukrywam że zaczyna to być denerwujące. oczywiście poziom oleju w normie kontrolka ciśnienia gaśnie odrazu po odpaleniu. na oleju zrobione może 3-4tyś. jakieś pomysły?
  6. kamilos55

    Czemu pakują napęd od 800 do 650 gs (Twin) ???

    koledzy jaki naped polecacie , jakies doświadczenia ?? JMT, RK, DID
  7. kamilos55

    kilka pytań

    założone zostało tak jak instrukcja nakazała :) (napewno nie na odwrót) indealnie prosto. któryś z kolegów z forum też miał taki przypadek że przejechał tylko około 1 tyś i zaczeło znowu podciekać. wymienił na nowy innej firmy (niepamiętam jakiej) i było ok. trzeba bedzie zmienić na nowy i obserwować.
  8. kamilos55

    kilka pytań

    niee ona jest przy pompie wody. gdzieś na formu to było pokazane (fotki).
  9. kamilos55

    kilka pytań

    tak ośka w dobrym stanie nie ma wgłębienia. gdyby była ośka to odrazu po wymianie zaczeło by delikatnie podciekać a 1tyś był spokój (sucho) widocznie uszczelniacz kiepski i tyle. lcoo dokładnie z dziurki, która ma zadanie wywalać płyn gdy uszczelniacz zacznie szfankować.
  10. kamilos55

    kilka pytań

    kurcze robiłem 1000 km znowu zaczeło delikatnie podciekac :( trzeba bedzie w zimę rozebrać i kupić lepszy uszczelniacz chociaz ten co jest teraz to SKF czyli firma nietaka zła.
  11. kamilos55

    kilka pytań

    żadnych pomysłów ? :)
  12. kamilos55

    kilka pytań

    uszczelniacze zmienione( sposobem na wkręty) - już nie cieknie :) zmieniłem również łożyska na koszu sprzegłowym bo jak klamka jest wciśnieta to cisza natomiast jak wyciśnieta to silnik chodzi zdecydowanie głośniej /coś jakgdyby postukuje? - ale wymiana łożysk nić nie dała to samo :( może ktoś ma jakieś pomysły co to może byc??? słychać ten dzwięk z jednej jak i zdrugiej strony moim zdaniem troche głośniej od strony drugiej czyli gdzie nie ma sprzegła.
  13. kamilos55

    kilka pytań

    ok dziekuje za pomoc
  14. kamilos55

    kilka pytań

    ok trzeba będzie to zrobić w wolnej chwili. tylko czy muszę odkręcać pokrywę oleju czy wystarczy tylko pokrywe pompy??
  15. kamilos55

    kilka pytań

    wycieka sam płyn na 100% olej ma normalna barwę. płyn w chłodnicy jest prawie pod korek nic jeszcze niedolewałem.
×