kamilos55
Użytkownik-
Zawartość
56 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3 NeutralO kamilos55
-
Tytuł
Zadomowiony
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
warszawa
-
Motocykl
bmw gs650
-
moj 2004 r tez miał 34 tyś jak kupowałem jak sie okazało później było przekrecone o 40 tyś. a wygląd igła :) niebyło do czego sie przyczepić. zawsze możesz sprawdzic w bmw stan licznika po numerze vin oczywiście stan do ostatniego przeglądu w serwisie, sprawdzsz odręki tylko musisz byc osobiście.
-
jakies pomysły? wczoraj podczas słonecznej jazdy :) zatrzymałem sie na chwilę zgasiłem silnik. odpaliłem po około 5 min i wali - nic innego mi nie pozostało jak pchać moto 7 km do domu :( pod domem wyciągnołem napinacz rozprężyłem go w oleju potopił sie z 15 min. włożyłem silnik pacuje cicho. nie mam pojecie co może byc.
-
alik dlaczego zapytałeś "czy nie ma go za dużo" ? czy za duży stan ma wpływ na napinacz? byłem przekonany że niski stan negatywnie wpływa na napinacz. ale..
-
na zimnym jest w połowie bagnetu na rozgrzanym max.
-
witam kolegów. jakiś czas temu opisywałem swoj problem w innym temacie (podłączyłem sie do innej rozmowy) ale do rzeczy: jakiś czas temu silnik zaczoł walić w okolicach głowicy, koledzy z forum rzucili temat napinacza , więc kupiłem nowy wykąpałem go w oleju i było wszystko ok zrobiłem 500-600km i znowu zaczeło walić więc znowu wyciągnięcie zatopienie go w oleju rozprężenie itp. było ok na kolejne 600km. dzis odpalam sinik znowu wali . czym to może byc spodowane?? nieukrywam że zaczyna to być denerwujące. oczywiście poziom oleju w normie kontrolka ciśnienia gaśnie odrazu po odpaleniu. na oleju zrobione może 3-4tyś. jakieś pomysły?
-
Czemu pakują napęd od 800 do 650 gs (Twin) ???
kamilos55 odpowiedział DYROTON ⇒ temat w Mechanika ogólna
koledzy jaki naped polecacie , jakies doświadczenia ?? JMT, RK, DID -
założone zostało tak jak instrukcja nakazała :) (napewno nie na odwrót) indealnie prosto. któryś z kolegów z forum też miał taki przypadek że przejechał tylko około 1 tyś i zaczeło znowu podciekać. wymienił na nowy innej firmy (niepamiętam jakiej) i było ok. trzeba bedzie zmienić na nowy i obserwować.
-
niee ona jest przy pompie wody. gdzieś na formu to było pokazane (fotki).
-
tak ośka w dobrym stanie nie ma wgłębienia. gdyby była ośka to odrazu po wymianie zaczeło by delikatnie podciekać a 1tyś był spokój (sucho) widocznie uszczelniacz kiepski i tyle. lcoo dokładnie z dziurki, która ma zadanie wywalać płyn gdy uszczelniacz zacznie szfankować.
-
kurcze robiłem 1000 km znowu zaczeło delikatnie podciekac :( trzeba bedzie w zimę rozebrać i kupić lepszy uszczelniacz chociaz ten co jest teraz to SKF czyli firma nietaka zła.
-
żadnych pomysłów ? :)
-
uszczelniacze zmienione( sposobem na wkręty) - już nie cieknie :) zmieniłem również łożyska na koszu sprzegłowym bo jak klamka jest wciśnieta to cisza natomiast jak wyciśnieta to silnik chodzi zdecydowanie głośniej /coś jakgdyby postukuje? - ale wymiana łożysk nić nie dała to samo :( może ktoś ma jakieś pomysły co to może byc??? słychać ten dzwięk z jednej jak i zdrugiej strony moim zdaniem troche głośniej od strony drugiej czyli gdzie nie ma sprzegła.
-
ok dziekuje za pomoc
-
ok trzeba będzie to zrobić w wolnej chwili. tylko czy muszę odkręcać pokrywę oleju czy wystarczy tylko pokrywe pompy??
-
wycieka sam płyn na 100% olej ma normalna barwę. płyn w chłodnicy jest prawie pod korek nic jeszcze niedolewałem.