jakoob

Użytkownik
  • Zawartość

    149
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

69 Excellent

O jakoob

  • Tytuł
    Stały bywalec

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Łódź/Warszawa
  • Motocykl
    F650GS TWIN
  • Przebieg
    13k
  1. A więc... Stoje sobie na światłach na skrzyżowaniu Jana Pawła z Grzybowską i w lusterku widze że za mną gość chce skręcić w prawo na zielonej strzałce, więc podjeżdzam kawałek do przodu przysuwając się do pasa po lewo, nagle poczułem uderzenie, i za chwile zobaczyłem że już leże a motek obok mnie..... Pan stojący na pasie obok nie patrząc na sygnalizator zasugerował się że ruszam i we mnie wjechał ..... A może zawsze chciał skosić motocyklistę ??!! Szczęście w nieszczęściu ucierpiał tylko tłumik prawy gmol i podnóżek pasażera....
  2. A mnie sie wydaje że spokojnie mógł pogłębić zakręt, a po prostu przestraszył się ciężarówki i zareagował instynktownie, a tak na marginesie, hamowanie przodem w zakręcie to troche nie najlepszy pomysł.
  3. Wydaje mi się jednak, że do KTMa trzeba mieś jednak umiejętności, a nie sam rozsądek, Tak jak napisał ex1 lc8 to już wyższa szkoła jazdy.....
  4. szukam ładnej centralki do TWINA, może już jest decyzja że produkujecie na skale światową :) ??
  5. Nawet jak nie masz doświadczenia TWIN z normalną kanapą jest ok. Moim pierwszym jest własnie wspomniany mam 173 cm i nie widze dyskomfortu w staniu na światłach, manewrach parkingowych etc.
  6. Cały motocykl przy wywrotce narażony jest na dewastacje, zależy tylko jaka ta wywrotka będzie, :D
  7. Jarku pozwolisz że się jednak z Tobą nie zgodzę ponieważ w większości tych aut silnik znajduje się z tyłu, a budowa typu monocoque daje większe możliwości w zakresie projektowania sposobu chłodzenia silnika oraz izolacji termicznej pomiędzy blokiem kierowcy a blokiem silnika. Za wyprowadzanie ciepła z silnika odpowiedzialne są zazwyczaj duże wloty powietrza które zapewniają cyrkulację powietrza ....
  8. a mi jak uciekło to zauważyłem i poczułem..... myśle że to kwestia tego co powoduje poślizg a nie samego poślizgu......
  9. Wilczek kolano ma stalowe i chu......
  10. Nie sprzedawaj, fajna maszyna..... .. Zamienimy sie plastikami ??
  11. Czyli rozumiem że stosowanie bandaży od kolektora w stronę wydechu w takiuch samochodach jak Pagani, Ferrari, Lamborghini etc. jest po to żeby mechanik się nie popażył, ?? :-D
  12. Jarku oczywiste jest że wydech sie rozszerza, ale nie w takim stopniu jak gaz. Czyli ciśnienie rośnie :) P.S. bandaż można również zastosować w celu ochrony skóry przed oparzeniem o układ wydechowy motocykla :) Zwiększenie ciśnienia spalin powoduje "??" szybsze usuwanie spalin z komory spalania przez co zwiększa efektywnośc spalania "??"
  13. ben wie bo przeszedł kurs pierwszej pomocy :)
  14. bandaż stanowi izolację termiczną przez co zwiększa temperaturę wewnątrz wydechu, im wyższa temperatura tym większa objętośc gazu im większa objętośc gazu tym większe ciśnienie zakładając że wydech się nie rozszerza, a nie rozszerza się. nie chce mówić że fizyka na tym poziomie była w szkole podstawowej.....
  15. z mechanicznego punktu widzenia bandaż zwiększa ciśnienie spalin przez co przyśpiesza wydostawanie się ich na zewnątrz.