-
Zawartość
3321 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Days Won
14
cykli last won the day on 8 Kwiecień 2022
cykli had the most liked content!
Reputacja
3947 ExcellentO cykli

-
Tytuł
Maiordomus
Informacje o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja:
Żukowo/Trójmiasto
-
Motocykl
był: motorynka Romet; był Simson S51; był Dakar; był BMW R1200GS; był BMW K1300GT; jest: BMW R1250GS
-
Przebieg
mały
Kontakt
-
Gadu-Gadu
x
-
jeżeli był używany do wyjazdów alarmowych to bym nie brał takiego wozu. Tym bardziej jeśli był wykorzystywany do holowania. Chyba że ujeżdżał go tylko sam prezes OSP i tylko na co miesięczne uroczyste odprawy...
-
A szukam, szukam. Myślałem że żadnego komentarza na naszym forum nie będzie, a widzę że nie tylko ja przerabiam w rodzinie temat A1 i 125-ek
-
@Ghost, @KaeS, @mario2007, dzięki za odpowiedzi i wyprostowanie wiadomości. Do końca miesiąca muszę znaleźć czas żeby zrobić objazdówkę z Maksem na przymiarki.
-
tak @KaeS bo my będąc w pewnym wieku mniej patrzymy na wygląd i markę a bardziej doceniamy na czym posadziliśmy swoją dupę. Ale mój Maks jeszcze do tego etapu nie dorósł . Kolejna sprawa to jakość...wyroby japońskie a typowo chińskie. Albo pseudo indyjskie...czy też już chińskie, jak KTM 125. Ale jednak każdy motocyklista młody czy stary, patrzy na jakość wykonania/spasowania/awaryjność swojego pojazdu @Ghost no i ta różnica wysokości siedzeń tylko 2,5 cm (wg specyfikacji) robi swoją robotę na korzyść BMW. Ale to po zrobieniu prawka A2. @KaeS, właśnie, ja miałem banana na mordzie jak mój Ojciec (oczywiście wbrew Mamie i wbrew wszystkim znajomym i całej rodzinie) kupił mi motorynkę jak miałem 8 lat...i jeszcze mnie wysyłał po połowie województwa żebym różne sprawy załatwiał... Czasy się jednak zmieniły. Kiedy pokazałem Maksowi Hondę Monkey i próbowałem w ten młodzieńczy łeb wbić pewne argumenty zdroworozsądkowe (mniej finansowe) dotyczące motocykla na pierwsze dwa lata, poniosłem kolejną porażkę wychowawczą. Nawet argument że za 3 lata - jak będzie miał pełne A - to zgadzam się że może mi legalnie mojego GS-a 1250 podpierdalać z garażu nie poskutkowały... Dzięki Panowie za opisane argumenty. Dobrze Was poczytać, bo decyzja coraz bliżej. Ja ciągle łamię się między głową i sercem, do tego próbuję dopasować finanse.
-
wprawdzie nie widziałem tego egzemplarza na dzielni ale ja rzadko w domu bywam a ogłoszenie już niedostępne...
- 10367 odpowiedzi
-
- 1
-
-
dzięki za propozycję, celuję raczej z ABS-em.
-
Warsaw Motorcycle Shit ( o przepaszam szoł :) )
cykli odpowiedział Dziadek ⇒ temat w Inne motocyklowe
Przecież to było w tym roku! Mam nawet zdjęcia, tylko nie potrafię ich wstawić na forum Co do wystawionych sprzętów to faktycznie, d..y nie urywało, poza oczywiście cenami. Za to piwo i żarcie było ok, była niezła pogoda i dobre towarzystwo! @Pawel, nie lamentuj, kontakt jest w razie czego! -
Rzuć. Spytaj jak te delikatne otarcie tłumika ma się do tego że nigdy się nie przewrócił... no nie przesadzaj, wg Najmniejszego zarabiam minimum 70 tys /m-c, wychodzi minimum 4 doby w pracy ciurkiem...luzik. Pyknę i mam
-
@mario2007dzięki za podpowiedzi. Tuningowane mnie nie interesują z pewnych przyczyn. Tylko 125ccm i do 15KM. Ale jak zdecyduję się na KTM to przynajmniej wiem że we Wrocku części dostępne od ręki!
-
ale to chyba nie dotyczy BMW...przynajmniej w kwestii pojemności, i to jeśli "zapowiadaną" redukcję masy z 249 do 245-240 (czyli ok 2-4%) przyjmiemy jako redukcję która ma w tym modelu znaczenie...
-
właśnie taki wniosek się mnie nasunął... A tak przy okazji, miał może ktoś z forum na serio i dłużej niż kwadrans do czynienia z tym KTM Duke 125ccm??? Będę wdzięczny za subiektywne i obiektywne opinie!
-
Jak jeździłem motorynką w wieku 8 lat (tak, ośmiu) oczywiście bez kasku i oczywiście bez uprawnień, za to w narciarskich goglach i "fluo-żółtym" dresie, to dziwiłem się, czemu jak wracam do domu, to mojemu Ojcu wysypują się pety z popielniczki...ale to był 1980 rok i trochę inne czasy. Jadąc z Gdyni do Pucka to może 3-5 samochodów mnie minęło, dzielnicowy milicjant dał klapsa pałą na dupę za jazdę bez uprawnień bez zbędnych innych formalności jak mnie zatrzymywał (nie raz i nie dwa) i życie było jakoś łatwiejsze...Teraz sam mam syna prawie 17 lat z uprawnieniami na A1 i szukam "złotego środka"...Całek z matmy to w ogóle nie ogarniam... Tak Manioora, chciałbym bezpieczną 125-tkę dla chłopaka który ma uprawnienia ale nie ma doświadczenia, jest rozsądny ale ma wiek cielęcy...a sam mam 50 lat, trochę doświadczenia na motocyklu, zboczone całkowicie podejście do tematu z racji wykonywanego zawodu i stąd mam dylematy...Patrząc na najbliższe dwa sezony, i kwestię, jak Maks będzie chciał wykorzystywać swój pierwszy motocykl to jednak jako ojciec uważam, że ABS lub (jak pisał KaeS) minimum CBS to konieczność na początek poważnej jazdy motocyklem w normalnym ruchu ulicznym w dzisiejszych czasach. Z tego co się na razie zorientowałem, to powinienem rozglądać się po ofertach po 2017r., i to raczej uznane marki a nie chińszczyzna. Czyli...będzie bolało w portfelu!
-
Dzięki za gratulacje. Właśnie dlatego że rynek 125-ek jest...specyficzny, wolę najpierw rozpytać na naszym forum niż rzucać się na olx-y czy inne otomoto. W końcu to moje dziecko ma na tym motorku jeździć. Jakoś nie mam zaufania do używanych motocykli od handlarzy. Poczekamy, zobaczymy. Nie wiem czy chiński wyrób jest sensownym wyborem. Kompletnie się na tym nie znam. No i skuter odpada, musi być motocykl. Bo tak i już jak sobie przypomnę swoje 16 lat, to się nie dziwię...tylko wybór był wtedy o wiele mniejszy...Chętnie poczytam/posłucham co mają bardziej doświadczeni ode mnie w temacie do powiedzenia. Dzięki Sławek, porozglądam się.
-
szukam nie zajeżdżonego motocykla do 125ccm i do 15KM mocy (na kat. A1)...mam czas do wiosny, więc gdyby ktoś-coś miał na ofertę to proszę o wiadomość - może być oczywiście na priv. Budżet tak do ok. 10 tys. Ważne żeby młody wdrażał się przez najbliższe 1-2 sezony do poważniejszej jazdy i nie zrobił sobie krzywdy. Obowiązkowo ABS, raczej na asfalt. Dla niskiego (170cm) jeźdźca.
-
No to mam za swoje ...mój młodszy, Maks, właśnie zdał egzamin na A1. No i szukamy jakąś 125ccm i do 15KM mocy...mamy czas do wiosny, więc gdyby ktoś-coś miał na ofertę to proszę o wiadomość - może być oczywiście na priv. Budżet tak do ok. 10 tys. Ważne żeby młody wdrażał się przez najbliższe 1-2 sezony do poważniejszej jazdy i nie zrobił sobie krzywdy. Obowiązkowo ABS, raczej na asfalt. Dla niskiego (170cm) jeźdźca.