Skocz do zawartości

biznes

Użytkownik
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutral

O biznes

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    S___ S___
  • Motocykl
    BMW 1200GS
  • Przebieg
    rośnie
  1. biznes

    Motor off-road ????????????????

    świetny sprzęt , miałem takiego i złego słowa nie powiem, mocy jest na tyle ze w każdym terenie daje rade. Gdyby to było bliżej mnie to pewnie sam bym go zapodał .Jedz oglądaj i kupuj
  2. biznes

    Motor off-road ????????????????

    Z własnego doświadczenia proponuje 4T i pojemność powyżej 400 , Yamaha full cross (450) świetnie się sprawuje w ciężkim terenie -góry lasy pola krzaki wody, KTM niby też ale ma swoje kaprysy. Moc 60 KM ,mniejszej nie polecam bo zaraz będzie brakować :-( . Co do remontu to przecież logiczne jest ze sprzedający remontuje moto przed sprzedażną aby kupujący był zadowolony i nic nie robił tylko jeździł ;-)
  3. biznes

    Nowy Sącz

    Czyżby to to cudo było do sprawdzenia - http://allegro.pl/bm...5058933094.html ,pewnie mam najbliżej bo zaledwie 9km,
  4. ciekawe te Twoje moto , ja już w trzecim gs i oczywiście swoim podnosiłem kierownice i wszystkiego starczyło bezproblemowo, faktem jest ze rzeczywiście u siebie i u znajomego mamy bardziej sprostowane szyby przez podłożenie podkładek uciętych z przewodów gumowych chyba 5mm grubości na górnych śrubach i jest dobrze.Co do przewodów starcza 100% chyba ze masz jakoś dziwnie puszczone
  5. biznes

    Stacyjka

    Kostka stacyjki jeżeli sama w sobie będzie zwierała to nie wyłączysz zapłonu a nie ze zwarcie będzie, a co do wymiany to jak już wcześniej pisałem zawsze można założyć inną , ona ma tylko włączać i wyłączać , blokadę już nie koniecznie musisz mieć.
  6. biznes

    Stacyjka

    Stacyjka w dłoń i do sklepu z częściami do motocykli, napewno coś dopasujesz od chinola ewentualnie innej marki, następna opcja naprawić swoją , tylko pytanie co się zepsuło w Twojej,elektrycznie czy mechanicznie ?
  7. Podwyższenia najpierw miałem w yamaha YZF 426 i zostały do dakara, są uniwersalne a przewód oryginalny Tu masz fotki mojego moto i tam je troszkę widać http://tablica.pl/oferta/bmw-f-650-gs-dakar-CID5-ID3z5uF.html A w każdej aukcji piszą jaki rozstaw śrub wiec możesz sam sprawdzić.
  8. Tylko w Dakarze po lifcie a konkretnie z systemem ABS podczas podnoszenia lub inaczej podczas pracy amortyzatora przedniego długość przewodu nie ulega zmianie, gdyż jest przyczepiony do sztywnego przewodu przy ramie która to nie zmienia wysokości względem kierownicy, 35mm podnosisz i jest ok 100% ,wiem bo tak mam.
  9. tak mam wersje z ABS i bez najmniejszego problemu starcza, a podwyższenia kupiłem do crossa i zostały mi do gsa, takie jak te, zwykłe tylko 35mm http://allegro.pl/podwyzszenie-do-kierownicy-28-6mm-enduro-cross-atv-i3573246963.html
  10. A jeżeli już gleba to pod drzewem dla odpoczynku. :-P
  11. Kierownice możesz spokojnie podnieść o 35mm, Ja tyle podniosłem bez problemów i przeróbek, A co do gmoli to wybór raczej pod względem estetyki,a te z HEED, są nawet ładne, bo co do ochrony to w dobrym terenie nie ma 100%owej ochrony przez gmole przed uszkodzeniami, W zasadzie to lepiej nie zaliczać gleb i będzie git.
  12. biznes

    Kupię F650GS / Dakar rocznik od 2004

    Witam, i proszę ofertę :-) http://tablica.pl/oferta/bmw-f-650-gs-dakar-CID5-ID3z5uF.html#483b454f74
  13. http://allegro.pl/bmw-f-650-gs-dakar-2004r-i3566791725.html Ten sam Dakar co wyżej tylko już taniej, :-D
  14. Taka tam nowinka i oczywiście - POLECAM - :-P http://tablica.pl/of...html#90f912b736
  15. bo jeszcze trzeba odpowiednio połączyć, i musi działać, przerywacze mają oznaczenie jak podpiąć
×