Brodacz086

Użytkownik
  • Zawartość

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

13 Good

O Brodacz086

  • Tytuł
    Zadomowiony
  • Urodziny 03.05.1986

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Poznań / okolice
  • Motocykl
    BMW F 650GS

Ostatnie wizyty

190 wyświetleń profilu
  1. Przepraszam, że dopiero teraz wracam do tematu. Helicoil pomógł :-D Temat do zamknięcia Pozdrawiam
  2. M8. Znalazłem taki zestaw na alledrogo. Zadzwonię jutro zapytam, może mechanior ma taki zestaw. Jak nie to sam kupię. Dzięki Pozdro
  3. Człowiek pod wpływem emocji pisze bez zastanowienia. Panowie dziękuję za rady. raby problem polega na tym, że nie mam czym przegwintować ale jutro zadzwonię do dwóch pobliskich mechaników i zapytam czy oni mają narzędzia. Czy da się przewiercić to nie wiem. Nie zniszczę wtedy amortyzatora czy coś?? Jeśli mechanicy nie pomogą to bedę się ratować helicoilem. A jak to nie pomoże to będę dalej szukał nowej goleni. Dam znać jak się sytuacja rozwinie Na razie poproszę o pozostawienie otwartego tematu.
  4. Jak w temacie. Dzisiaj na sam koniec przygotowywania motocykla do sezonu, po wymianie oleju, filtrów, akumulatora i opon podczas przykręcania koła przedniego zerwał się gwint w goleni prawej (patrząc z punktu widzenia kierowcy). Mam na myśli gwint od śruby zabezpieczającej oś przed wykręceniem. Już usiadłem i zapłakałem :cry: Teraz szukam goleni na wymianę do GS650 z 2006 roku. Pozdro
  5. Panowie bo chyba trochę schodzimy z tematu. Wiadomo, że w wysokiej temperaturze membran się raczej nie używa. W temperaturach 20+ w każdej membranie się ugotujemy. Ciekawym wyjątkiem jest Red ;-) Swoją droga jego teoria nie jest głupia. Izolator termiczny chroni przed niską jak i wysoką temperaturą zewnętrzną. Ale tak samo zatrzymuje ciepło naszego organizmu nie pozwalając mu się wydostać. W chłodne dni chroni nas przed wyziębieniem. W bardzo cieple dni chroni przed przegrzaniem dopóki ciepło naszego organizmu nas nie ugotuje. Ale nie o tym miałem... Mam na myśli temperatury około 10-15 stopni. Pogoda deszczowa i bezdeszczowa. Skupmy się na samym porównaniu membran Humaxa, Reissa oraz wspomnianego Sympatexa. Czy Reiss i Humax różnią się od siebie w praktycznym użyciu? Czy obie są tak samo badziewne? Czy membrana Sympatex rzeczywiście jest lepsza i jest warta swoich pieniędzy? Czy jest to kolejny szczelny kondom za ponad 1000zł w którym człowiek się gotuje? Mnie osobiście w 15 stopniach w Reissie podczas jazdy w mieście robi się za gorąco ale bez membrany za zimno.
  6. Jednym z wymagań jest aby kurtka miała wypinaną membranę ;-) mario2007 spoko, ja się nie urażam. "Tryb wielkopolski", swoją drogą fajna nazwa, ma swoje plusy i minusy ale to rozmowa na inny temat. Pozdro
  7. Czy ktoś z was ma porównanie pomiędzy tymi dwoma rodzajami membrany? Ogólna opinia mówi, że membrana Reissa to najniższa półka membran "z nazwą". Humax to średnia półka czyli szału nie ma ale lepsze to niż Reissa. Natomiast gdzieś w internecie na jednym forum trafiłem na opinie: obie membrany są teoretycznie różne od siebie (jedna lepsza druga gorsz) ale praktycznie nie widać różnicy. Czy ktoś z was miał obie membrany i ma porównanie? Sam mam Reissa, zamierzam kupić nową kurtkę i zastanawiam się czy warto dopłacać 200zł więcej do kurtki z membraną Humax. Najbardziej interesuje mnie paroprzepuszczalność obu membran. Tak swoją drogą widziałem post zamieszczony przez komira http://f650gs.pl/top...__1#entry221949 Jeżeli Sympatex ma rzeczywiście paroprzepuszczalność 2500 g/m2/24h a membrany Humax, Hitex, Reissa mają niższą oddychalność to wynika z tego, że jedyne co warto kupować to: -kurtka z goretex lub -jakakolwiek kurtka trekingowa/narciarska a na to kurtka motocyklowa bez membrany. Nie rozumiem dlaczego znaczna większość membran w kurtkach motocyklowych jest tak zlej jakości natomiast ceny kurtek motocyklowych dorównują lub przewyższają ceny kurtek narciarskich... Ale wracając do głównego wątku: Humax vs Reissa. Są jakieś praktyczne różnice? Pozdrawiam
  8. Próba czyszczenia baku paliwa się nie udała ponieważ... nie było czego czyścić :-P Osobiście wolałbym, żeby jednak w baku były jakieś zanieczyszczenia bo teraz to w sumie nie znamy przyczyny problemu gasnącego motoru
  9. Witam ;-) Bardzo dawno mnie tu nie było, chyba od dobrego roku :roll: Dzisiaj w trakcie drogi do pracy po przejechaniu około 10 km, czyli połowy drogi pojawił się problem. Silnik zaczął gasnąć na wolnych obrotach, zauważyłem to w czasie jazdy przy zmianie biegu. Po odpaleniu silnik od razu gaśnie. Silnik trzeba było trzymać na minimalnym gazie by nie gasł. Udało mi się jakoś dojechać do pracy. Po pracy motor odpalił i przez dłuższą chwilę wszystko było w porządku. Potem praca silniki przestawała być miarowa. W czasie drogi powrotnej zapaliła się rezerwa. Zatankowałem 5l paliwa i jak ręką odjął problem zniknął. Chciałem zapytać (ponieważ nie znam konstrukcji pompy paliwa) czy to znaczy, że w dnie zbiornika uzbierała się cała masa syfu, która zatyka pompę paliwa? Jeśli czeka mnie wyjęcie pompy i czyszczenie zbiornika paliwa to trzeba potem odpowietrzać układ? Jest gdzieś jakiś sprytny tutorial? W tym sezonie to było drugie tankowanie. Dodatkowe informacje: Pacjent: F650GS z 2006 roku Przebieg: 31 tyś km Reduktor ciśnienia z filtrem paliwa: raczej niewymieniony od początku (jestem 3 właścicielem) Silnik krokowy: kiedyś już go chciałem wyczyścić/wymienić ale śruby są zapieczone więc zostawiłem jak jest :-( Czujnik położenia przepustnicy: niesprawdzany czy działa Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
  10. I szybę trzeba było reklamować. Zobaczymy jak się sprzedawca zachowa, więcej szczegółów później.
  11. Szyba już u mnie jest. Na pierwszy rzut nie jest tak przeźroczysta jakbym tego oczekiwał a poza tym wydaje się być w porządku. Wrócę w piątek z delegacji to ją zamontuję i wrzucę jakąś fotkę
  12. Siema Przeszukałem kawałek forum i nie udało mi się znaleźć nikogo kto ma konkretnie tą szybę: http://www.szybymoto...category_id=463 Czy ktoś ma ten model? Chroni lepiej przed pędem powietrza od oryginalnej niskiej szybki? Chcę kupić jakąś wysoką niskobudżetową szybę. Jak śmigam 90 km/h to szybko zaczynają mnie plecy boleć :-( Przy jeździe wolniejszej jest trochę lepiej więc podejrzewam, że powodem jest pęd wiatru. Pozdrawiam
  13. Usiądę, zapłaczę a potem kupie :-P Poszukiwanie tańszego zamiennika to moje przyzwyczajenie z pracy :-P
  14. Nie spodziewałem się takiego zainteresowania tematem :-D Dzięki za propozycję, ale właśnie z tego samego powodu sam szukam nowej śruby. Na allegro akurat nie ma. Na razie nigdzie nie jeździłem, wykonałem kilka telefonów i zapytałem na forum. Po prostu denerwuje mnie, że mamy kupować za 40-60zł coś co jest warte 5-10zł bo nie chce mi się wierzyć, że produkcja tej śruby jest droższa. Cóż zostaje mintor albo zwykła śruba M24. W końcu nie wszystkie motocykle mają magnetyczny korek i jakoś jeżdżą :-P Dzięki za rady.
  15. Witam Jak w temacie, kupię korek spustu oleju (magnetyczną śrubę spustu oleju) do BMW GS650F z 2006 roku. Może być zamiennik, 40zł za srubę z magnesem w Boxer-Parts to moim zdaniem zbyt wiele. Jeśli nikt nie ma to chociaż poproszę o informację gdzie można zdobyć śrubę w Poznaniu, bo przeszukałem dziś kilka sklepów i lipa. Pozdrawiam