Skocz do zawartości

Leebros

Użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

23 Excellent

O Leebros

  • Tytuł
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Warszawa
  • Motocykl
    g650x, crf1000, xr400

Ostatnie wizyty

602 wyświetleń profilu
  1. jak xchallenge (z wyjątkiem lampy)
  2. Odkopuję temat. Po ostatnich przeróbkach mój motocykl urósł i ma już 97cm w siodle :/ Czy ktoś z Szanownych forumowiczów z okolic Warszawy dysponuje może obniżoną kanapą (xmoto, xchallenge) i użyczyłby mi jej na przymiarkę? Oczywiście podjadę we wskazane miejsce. Nie wiem na ile mogę sobie pozwolić z obniżaniem. Nie chciałbym przy okazji stracić za bardzo na komforcie.
  3. Trochę pogmerałem w konfiguracji zawieszenia w moim XC. Chciałbym upewnić się czy nie zmieniłem za bardzo proporcji wysokości przód/tył. Czy ktoś z Was kto posiada xchallenge z oryginalnym zawieszeniem mógłby podać mi wymiary: - odległość dolnej półki od podłoża - wymiar od podłoża do wierzchołka tylnej lampy Mierzone w motocyklu stojącym w pionie, bez obciążenia. Z góry dziękuję.
  4. Leebros

    Sprzedam gs650f

    Czesc, Jestem zainteresowany motocyklem. jesli oferta bedzie jednak aktualna prosba o info. pozdrawiam, Damian
  5. Wdając się w szczegóły :-) ... : przywrócenie oryginalnego XC trochę zajmuje ale jest to robota na kilka - 5,6 godzin. Żona stawiała na nim pierwsze kroki, obecnie na moto jeżdzę tylko ja. Nie chciałem kupować xchall z kilku względów: cena - wyższa niż xcountry, a część modyfikacji (np tylny amortyzator) także dotyczyłaby xchall, dużo trudniej znaleźć motocykl w dobrym stanie, więcej modeli xc na rynku. Amortyzator jest od LC4 sc, 43mm wsadzony w oryginalne półki. Wszystkie nowsze amorki, w szczególności te od lc4 Adv (48, 50mm) niestety nie pasują pod średnicę uchwytów półek. Do amortyzatorów trzeba było zastosować twardsze sprężyny. Przód i tył ma teraz podobny skok, ok 29cm. Zacisk hamulcowy zostawiłem oryginalny, zamocowany na adapterze. Dorobiona jest także przednia ośka gdyż półki KTM - BMW mają inny rozstaw. Do zrobienia została mi jeszcze tarczka ABS na przednie koło. Mam w planach wymianę tylnej obręczy na 18. Jesli chodzi o proporcję to jest podobna do oryginalnej z XC. Tylny zawias po ostatniej wycieczce trochę się ubił więc z wysokością jest już ok. Postanowiłem pozostać przy siodle XC - sprawdziło się rewelacyjnie przy długich przelotach. Centralna stopka jest dedykowana do xchall, zamontowałem ją m.in. aby łatwiej było zmieniać kółka. W xc zapewne będzie za wysoka.
  6. Dzięki :) Fotka przodu (z wyjazdu do Maroko, z którego właśnie wróciłem).
  7. Oto furmanka w obecnej postaci. Narazie jest na niej kanapa od xcountry, którą musiałem trochę przemodelować aby zgrała się ze zbiornikiem. Na zbiorniku natomiast w miejscu gdzie powinien zachodzić język kanapy xchallenge znajduje się ulepiona z karbonu zaślepka. Uprzedzając pytania dlaczego od razu nie kupiłem xch - to moto mojej Żony, które dosyć szybko jestem w stanie przywrócić do oryginalnej postaci xcountry :) Gdyby ktoś z Was miał możliwość wypożyczenia/ użyczenia do przymiarki kanapy na koniec lutego/początek marca byłbym niezmiernie wdzięczny.
  8. Historia zaczęła się od xcountry, które przeszło metamorfozę w xchallenge. Dostało ohlinsa na tył dedykowanego do xchallenge, WP od LC4 na przód z kołem 21' i znacznie urosło. Można powiedzieć, że przerosło moje oczekiwania :) Z oryginalną kanapą xcountry, która jest dosyć szeroka, mam małe problemy z zasięgiem kończyn dolnych. Noszę się z zamiarem zakupu kanapy od xch lub xmoto (z racji montazu zbiornika TT) jednak z przymiarek w photoshopie odnoszę wrażenie, że to może jeszcze bardziej podnieść siedełko. Mam w związku z tym prośbę do osób z Warszawy, właścicieli xchallenge lub xmoto: może ktoś z Was byłby łaskaw pożyczyć mi kanapę do przymiarki? Mogę także podjechać na miejsce moim sprzętem jeśli pogoda pozwoli.
  9. Leebros

    Powitanko!

    Witam wszystkich forumowiczów, Postaram sie szybko i na temat :) : na imię mam Damian, mieszkam obecnie w Warszawie. Motocykl to g650x country. Narazie wersja cywilna, ale w planach jest przeróbka na motocykl wyprawowy. to by było tyle na początek :) pozdrawiam, Leebros
×