prostezeja

Użytkownik
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O prostezeja

  • Tytuł
    Advanced Member

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Inowrocław
  • Motocykl
    BMW F650 GS
  1. nie miałem płaskiego klucza żeby odkręcić śrubkę ale miałem szlifierkę:D
  2. Sprzedaje tylko komplet.
  3. Witam, na sprzedaż mam amorek od BMW F650GS DAKAR z 2003 roku. Amorek kupiłem z myślą podniesienia zwykłego gs ale sprzedałem sprzęta przed zmianą. Dodatkowo mam rolkę do łańcucha która jest konieczna przy operacji podniesienia zawieszenia w zwykłym GS-ie:) W razie czego proszę o kontakt 796480767.
  4. Motocykl wystawiony za 11500 pln, napewno się dogadamy! Do obejrzenia w Inowrocławiu.
  5. BMW F650GS, motocykl z 2003 roku, używany przez francuską policję, regularnie serisowany, posiada certyfikat przebiegu 66000km. W moim posiadaniu od dwóch sezonów, przejachane zaledwie 1000km. Motocykl wiecej dopieszczany niż używany. Nowe tuleje i łożyska zawieszenia, zętaki i łańcuch DID, napinacz rozrządu, klocki hamulcowe przód/tył. Wykonano regulację zaworów, czyszczenie układu wtryskowego, wymieniony olej Motul 10W40, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy. Dodatkowo akcesoryjna wysoka szyba turystyczna (oryginalna krótka szybka/owiewka również jest), oryginalna torba na bak BMW dedykowana do tego modelu. Aktualny przegląd i ubezpieczenie. Sprzedaję bo pracuję w rozjazdach, rzadko bywam w domu i niestety nie mam czasu na jazdę motocyklem. ZDJĘCIA: https://picasaweb.google.com/111592710410698458049/ProfilePhotos?authuser=0&feat=directlink Kontakt: 79 6480767
  6. Odpowiedź z BMW Przykro mi, ale tulejka jest dostępna wyłącznie z amortyzatorem, który nie jest już dostępny w sprzedaży. Nr części BMW: 33537668649. Co teraz?????
  7. http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/33_1046-amortyzator-tylny/i51601/r2003 nie ma na rysunku tego elementu
  8. Byłem. Nabijanie bezsensu postów. Wiecie jak rozwiązać problem? Czy będziemy pisać o bzdetach?
  9. Logan konkretniej proszę, na czasie dostane nowe tulejki, nowe łożyska już na swoim miejscu blokuje mnie tylko ta tuleja:/
  10. wow te posty strasznie dużo wnoszą do wątku.
  11. Pali się bo jest pogoda a moto rozbebeszone od tygodnia i nie zapowiada się żeby szybko zostało złożone. Czekam za odpowiedzią od serwisu ale jak patrze na te schematy z częściami (załączony rysunek) nie ma tego elementu wyszczegulnionego i coś czuję że lipa
  12. Witam, przyszła pora na wymianę łożysk i tulejek zawieszenia BMW F650GS (2003 rok). Do wymiany mam tuleje metalowo- gumową (simerblok) w górnym mocowaniu amortyzatora. Niestety nigdzie nie mogę jej dostać, na przeglądaniu Internetu spędziłem już ładnych parę dni i nic. Wymiary tulei zew 20mm wew 15mm , długość tulei zewnętrznej 27mm, wewnętrznej 30mm. Co robić?? Kupiłem w sklepie motoryzacyjnym 2 tuleje o długości 2 cm myślę żeby jedna przeciąć i jakoś to poskładać, nawet jeśli wszystko będzie ok tuleja wewnętrzna jest na śrubę 8mm, w oryginał wchodzi śruba 10mm. A może po prostu zamiast tej tulejki metalowo-gumowej zastosować zwykłą dotoczoną tuleje metalową? A może zrobić tuleje z ertalonu? Jestem w kropce. Bardzo proszę o pomoc!
  13. Mam ten sam problem, mam nadzieję że irytujące wrażenie podskoków rozwiąże wymiana łożysk i tulejek w zawieszeniu (mam spore luzy na wahaczu). Na centralnej nóżce moto wpada w rezonans tak jak opisywał kolega wcześniej. Byłem pewny że wystarczy wymiana napędu jednak to nie pomogło. A co z drugim problemem szarpania przy 4.5 -5,5 tys obrotów? Najbardziej odczuwalne na 1 i 2 biegu? Jedyne co przychodzi mi do głowy to czyszczenie układu wtryskowego albo wymiana filtra paliwa. Ale czy to jest rozwiązanie? Bo przecież tylko w tym zakresie obrotów występuję problem?
  14. Chcę schować Twoją ironiczną odpowiedź do tego tłumika.