rajek1

Użytkownik
  • Zawartość

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Days Won

    1

rajek1 last won the day on 29 Wrzesień 2013

rajek1 had the most liked content!

Reputacja

94 Excellent

O rajek1

  • Tytuł
    Zadomowiony
  • Urodziny 23 Wrzesień

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Warszawa
  • Motocykl
    mały gs
  1. Nie można się skontaktować ze sprzedającym, sygnał był normalny tylko tel. nie odbiera. Temat do zamknięcia
  2. No i lypa. Temat do skasowania
  3. No właśnie ta cena jest podejrzana i to jeszcze do negocjacji. Kolega kolegi ponoć rozmawiał z właścicielem a ja nie mogę się dodzwonić do sprzedającego co też jest dziwne. Jeśli się jutro nie dodzwonię to temat będzie do usunięcia. Dziękuje za zainteresowanie ;)
  4. rzeżucha jeśli byś mógł to będę wdzięczny chyba że ktoś jeszcze wyrazi chęć. Ja do moto mam 300km w jedną stronę a najbiższych kilka dni mocno zajętych. Gdyby ktoś ogarnięty stwierdził że moto jeszcze pojeździ to jadę i na 90% go biorę a wtedy mojego GS-a bierze kumpel :)
  5. http://olx.pl/oferta/bmw-f-bmw-dakar-piekny-stan-idealny-polecam-bo-warto-CID5-IDahTzd.html#1ac5c57080 Czy któryś z forumowiczów zna to moto? Może ktoś go już oglądał i może się wypowiedzieć na jego temat ;) A może ktoś ma niedaleko i mógłby spojrzeć i przejechać się na dakarze? W ogłoszeniu nie ujęto ale niby ma 35000km
  6. Żeby nie powielać tematu dokleje tanią alternatywę motoilera-a Grawitacyjna wersja manualna. Koszt ok. 20zł Zbiorniczek płybu hamulcowego od jakiegoś traktora 7zł Kranik (zaworek) kupiony w sklepie akwarystycznym za 4 zł Reszta to wężyk do nabycia na metry za parę zł i rurka doprowadzająca scottoiler. Zamontowane pod kanapą na piździku CBF125 Minus taki że za każdym odstawieniem moto trzeba otwierać kanapę i zakręcać kranik. Wbrew pozorom łatwo ustawia się dozowanie. Bardziej zaawansowana samoróbka: Zamiast kranika elektrozawór z samochodowej instalacji gazowej. NIE Z BIEDRONKI ;) a do tego centralka sterująca Zasilanie centralki z pozycji tylnej lampy. Poprzez kombinację pinów tj. tych małych przełączników, centralkę można ustawić, co ile sekund ma otwierać elektrozawór oraz na jak długo. Do tego w centralce jest przewidziana przerwa do której wystarczy pociągnąć przewód od czujnika luzu dzięki czemu nie będzie lał na postoju w trakcie kiedy motocykl pracuje. Niestety nie znam kosztów centralki ani elektrozaworu. Samoróbki podejrzane u kolegi.
  7. Malowany, brak śrubek przy przełącznikach po środku, brak ABS, brak stopki bocznej, pęknięta szybka, nie ustawiona godzina.
  8. Prędzej można się spodziewać auta z górnej półki i kierownika pod krawaten na podwójnym gazie niż pijanego w szrocie, takie czasy ;)
  9. No to git, bardziej myślałem o przerabianiu (skróceniu oprawki diody) Ile sztuk tam idzie?
  10. Raby, jak będziesz jeszcze otwierał zegary to zrób ze dwie foty poglądowe jak toło wygląda od środka. Trzeba coś przerabiać pod te ledy?
  11. Już ktoś wcześniej oglądał ten egzemplarz i sobie odpuścił, nie pamiętam co było nie tak. Ogólnie wystawiony jest już bardzo długo.
  12. Dziękuje za propozycję ale z dwóch przyczyn się nie zdecyduje. 1. Naprawdę nie mam jak się ruszyć. Niemowlak i żona po operacji. 2. Już znalazłem, jutro (poniedziałek) finalizuje transakcje. Ubiegnę was ;) Zdjęcia będą :) Dziękuję wszystkim za rady ;)
  13. Po oględzinach. Był ze mną kolega, motocyklista, nie jakiś specjalista ale wiele lat na 2OO. Wnioski z oględzin: - Ogólny stan wizualny taki sobie. Z każdej strony porysowany+leżał na prawym boku. - Coś się poci przy silniku ale nie wyczailiśmy dokładnie skąd. - Poci się korek spuszczania oleju. - Wszędzie pordzewiałe przeróżne śrubki. - Tylko jeden kluczyk - No i teraz kwiatek. Po puszczeniu kierownicy przy różnych prędkościach, zawsze ściąga w prawo - Sporo papierków z różnych przeglądów, minus bo były w Motochallenge + Nowy napęd + Oponki rzeczywiście ładne, klocki i tarcze również lecz piszczą ale tylko tył. Nie wziąłem ;)