Skocz do zawartości

krzbur

Użytkownik
  • Zawartość

    289
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

72 Excellent

O krzbur

  • Tytuł
    Niezły wyjadacz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja:
    Białystok
  • Motocykl
    F 650 GS DAKAR 2002
  • Przebieg
    55000
  1. Mam merty kufry na pancernika stelażu. Zrobiłem z nimi bałkany i alpy. Skrzynka jest skrzynka. Byle by lekka. Doszedłem do wniosku, że te oryginalne są jednak najlepsze. Używki są tańsze niż aluminiowe nowe, są wycięte idealnie pod wydechy przez co całość jest wąska i zaczepy są chyba tak zrobione, że kufer odpada przy glebie.
  2. krzbur

    [K] Interkom uniwersalny

    Nie mówię że nie. Są na tym świecie rzeczy, które się fizjologom nie śniły :) . Tylko zastanawia mnie po co używać protokołu, który teoretycznie nie ma takich możliwości i trzeba go wzmacniać i kombinować.
  3. krzbur

    [K] Interkom uniwersalny

    Miałem na myśli coś w stylu takiego ręczniaka właśnie. Bluetooth nie ma takiego zasięgu. Za wikipedią : "Jego specyfikacja obejmuje trzy klasy mocy nadawczej 1-3 o zasięgu 100, 10 oraz 1 metra w otwartej przestrzeni." Przez bluetooth to on się łączy ze słuchawkami w kasku albo z telefonem. Interkomy muszą gadać ze sobą inaczej.
  4. krzbur

    [K] Interkom uniwersalny

    Zastanawia mnie już od jakiegoś czasu czy nie da się przechwycić tej transmisji. Są radia pmr z ustawianiem częstotliwości odbioru/nadawania. Mam do takiego dostęp ale nie mam interkomów. Pytanie czy sygnał idzie po prostu czy jest pakowany cyfrowo w ramki (ewentualnie jakiś kodek). Jeśli po prostu i full duplex jest tylko po stronie algorytmu w słuchawce a parowanie polega tylko na ustaleniu częstotliwości między słuchawkami to dałoby się pewnie wstrzelić w tą transmisję. Wtedy interkomy gadałyby full-duplex a pmr by podsłuchiwał i nadawał na tym samym paśmie na zasadzie nadawanie/odbiór.
  5. krzbur

    [K] Interkom uniwersalny

    Ostatnio wprowadzili jakiś uniwersalny protokół i sena wypuściła update do firmware'ów. Z tego co kiedyś z grubsza o tym poczytałem to chyba łączysz dwa przez bluetooth (tak jakbyś telefon podłączał) i one są w stanie wtedy ustalić parametry transmisji i działają komunikując się już na częstotliwościach interkomu. Taki niby bluetooth ale na innym paśmie. Podobno scala i sena bez problemów się paruje. http://support.sena....ersal-Intercom- http://www.spyderlov...g-Sena-to-Scala http://www.sena.com/..._SMH10_v5.0.pdf - 33 strona Dopiero zauważyłem, że coś dopisałeś. Czyli efekt jest taki sam jakby się jeszcze jedne słuchawki podpięło po prostu. Bez sensu.
  6. Wygląda trochę jak superseal. Też u siebie nigdzie nie widziałem takiego wyprowadzenia.
  7. krzbur

    Kontrolka temperatury

    taniej i szybciej będzie drugiego rotaxa na ebayu kupić niż go tak odbudowywać :) albo ze dwa i wozić ze sobą zapasowy :) To u mnie jednak chyba szybciej te obroty łapie. Ogólnie odpalam i zanim zdążę kurtkę, plecak itd. założyć to jest zagrzany zazwyczaj. Tak koło tych 1600. Wysłałem na PW wiadomość. Ogólnie nie katuj go tak. Silnik musi być zagrzany i dopiero gazujesz. Ja z tej zasady zawsze wychodziłem więc późno w ogóle zauważyłem, że zdarza mu się zgasnąć. Więc w sumie nie uznaję nawet, że coś jest nie tak. Aczkolwiek zastanawia mnie te zachowanie troszeczkę. Ogólnie to wymień wszystkie płyny i filtry jak najszybciej. Tylko pozwól, żeby silnik poganiał trochę olej, żeby syf na dnie nie został zanim go zlejesz. Jeśli będzie trzeba to dwa razy go wymień. Bo tam pewnie tez armagedon się dzieje jeśli chłodnica zupełnie sucha była. Sprawdź czy termostat działa, wiatrak, czy się olej nie robi mleczny, No i szukaj wycieków.
  8. krzbur

    Kontrolka temperatury

    Świecę zmieniałem. Filtr powietrza też mam czysty. Teraz mam zamiar luz sprawdzić na zaworach. Mam zapasowy filtr paliwa używkę to też mogę spróbować go podmienić w sumie. Obroty trzyma ale pamiętam jedną sytuację, że coś mu się powaliło i trzymał 2000. Ale zgasiłem i odpaliłem i było dobrze. Ogólnie jeśli dam mu dość czasu po odpaleniu żeby zszedł z obrotami i tak ze 2-3 razy jeszcze go podkręcę delikatnie na starcie to już nie zgaśnie. I tylko jeśli ostygnie to tak muszę robić. Dzięki za podpowiedzi.
  9. krzbur

    Kontrolka temperatury

    Mam taki sam efekt. Jak jest niedogrzany to przy schodzeniu z obrotów pierdzi w wydech do tego stopnia, że potrafi zgasnąć. Sprawdź sobie na dopiero co zapalonym. Odkręć gaz i puść. Efekt jest tylko jak jest zimno bo potrzeba więcej czasu, żeby go zagrzać. Strzelam, że termostat mi się nie zamyka i go nie dogrzewa. Ale nauczyłem się z tym żyć w sumie.
  10. krzbur

    [K] Gmole górne i dolne do Dakara 2001 r.

    Jest do góry nogami? Wszystko pasuje. A jak nie to trytkami ją i z głowy :)
  11. krzbur

    [K] Gmole górne i dolne do Dakara 2001 r.

    Moim zdaniem od tego co robi ten pałąk to jest płyta. Ewentualnie można konkretniejszej płyty poszukać. Gdzieś czytałem, że ktoś się skarżył na mocowanie tej płyty ale mój był "szurnięty" na szutrze i na asfalcie też kawałeczek zdarzyło mu się podjechać na boku i płyta się trzyma. Ale wiadomo - wszystko działa świetnie do momentu aż przestanie. A te TT rurki mają tylko jedne zadanie - ochrona pokrywek od sprzęgła i prądnicy przed wystającymi kamieniami. Kwestia tylko ile ten arkadius będzie chciał za wykonanie tych dolnych. W sumie dwa spawy i w 3 miejscach gięcie. Jak będzie chciał więcej niż 250zł to nie wiem czy jest sens. Pytanie jeszcze jaka jest twardość tych jego rurek.
  12. krzbur

    [K] Gmole górne i dolne do Dakara 2001 r.

    Mam takie gmole i jak coś mógłbym dać na wymiar. Tylko, że ja te swoje na allegro kupiłem za jakieś 300zł. Nie wiem czy to dokładnie holana są. Ale wyglądają identycznie. Z tego co mi się przypomina to na starcie chyba musiałem je ogólnie troszeczkę poprawić (dokładnie już nie pamiętam). Ale na pewno był problem z lewą stroną (siedząc na nim) bo punkt montażowy idzie od wewnątrz ramy i tam akurat idzie przewód stalowy (chyba od abs-u) i trzeba było trochę podoginać w tym miejscu. Więc kwestia posiadania lub nie abs-u może mieć wpływ. Ja za to potrzebowałbym dolnych o takich: Więc jakby ktoś też chciał takie to można by ich więcej od razu zrobić. Z tym, że nie zimuje motocykla w Białymstoku i dopiero za jakieś 2-3 tygodnie mam zamiar go wyjąć z formaliny :).
  13. 2 sezony używam tych crosso worków. Idzie się do nich przyzwyczaić. Około 10kkm z nimi zrobiłem i zero otarć czy czegoś. I do rolowanych z boku da się dostać jak są przytroczone. Do torby otwieranej z góry chyba będzie ciężej. Mam crosso dry 30L i 50L. Po kilku dniach w deszczu wszystko suche. Z fajnych udogodnień w tym temacie to widziałem chyba u wolfmana worek rolowany z dwóch stron i jakiegoś innego producenta, że miał zaworek do spuszczania powietrza.
  14. http://allegro.pl/gn...5092220047.html - na końcu daj końcówkę bmw i wepnij w oryginalne gniazdo. Albo przy bezpiecznikach w jakieś bardziej wyrafinowane miejsce jeśli chcesz sobie pogrzebać.
  15. krzbur

    BMW F800ST BIAŁYSTOK - prośba o ocenę

    Mnie od razu zastanowiło, że oba lusterka pobite a śladu nie widać po plastikach, że coś było nie tak. Jak go zapytałem czy dwóch śladów przypadkiem nie zostawia to odpowiedział mi coś w stylu, że "to prawie nowy motocykl i że jest dobrze". Czyli, że będziesz pan zadowolony. A miał tego w garażu tyle nawalone, że musiał 4 inne wyciągnąć, żeby w ogóle dało się do niego dojść. I to i tak ledwo co się dało coś obejrzeć. Zapytaj o kolor koniecznie jeśli zdarzy Ci się go oglądać.
×