Skocz do zawartości

pitersc

Administrator
  • Zawartość

    302
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez pitersc


  1. A co Pawel - przywieziesz mi go pod dom :)

    Zbyt wiele kilometrów zrobiłem żeby obejrzeć ideały i wrócić...

    Nikomu już nie ufam :/ a nawet nie mam czym jechać (hujdaj atos to nie auto na hajweje...)

    W ogóle najlepsze rozwiązanie: gościu przyjeżdża do wawy jak pewien swego (zwracam paliwo), jak stan taki jak w opisie to stawiam eurolot albo inter city i papa :mrgreen:


  2. Witaj, poszukaj obniżanej kanapy na forum, może ktoś zechce się zamienić. Ja tak zrobiłem i obyło się bez dodatkowych kosztów :beer:

    słuszna uwaga Jasinek !

    eeeeeeeeeeeeeeeeh

    jeżeli pokrętło nie się kręci bez klikania tzn że ten szajs plastik się wyrobił ( wtedy zdejmujesz plastik i kluczem nastawiasz ) - tylko uważaj bo ponoć są tam kulki, które wypadają a bez nich też się nie kręci przy pomocy plastikowego pokrętła ( Jackx chyba takie kulki miał na zlocie :) ) - jeżeli ten plastik się wyrobił to wystarczy go wymienić nie zapominając o kulkach, ale sprawdź czy na pewno nie klika bo ja jeździłem od zawsze na jednym nastawie...

    co do szczęścia w nieszczęściu to wczoraj sobie rozerwałem więzadło w kostce i przez najbliższy miesiąc nawet nie będę spacerował :cry:

    A jeżeli mam uszkodzenie całkowite ( odpukać ) to do rekonstrukcji, ale to wyjdzie w środę podczas dodatkowych badań. Marta musiała nauczyć się robić zastrzyki bo przez miesiąc takowe będę przyjmował.

    No ale nie zaśmiecam wątku - jakoś się wyliżę, a Wy uważajcie na siebie :roll:

    btw - tak jak inni już pisali spróbuj na początek zjechać max z kanapą i zobaczyć jaki to da efekt bo może akurat będzie w sam raz - oczywiście nikogo nie słuchaj poza sobą bo to Tobie ma być wygodnie ale w razie czego proponuję go obniżyć dwu etapowo :lol:


  3. http://allegro.pl/bmw-f650gs-dakar-jak- ... 67176.html

    Wiem wiem - przewrotny tytuł, ale niestety taka prawda :mrgreen:

    info odnośnie mojej jednostki:

    BMW F650GS DAKAR prod 2004 z ABS i grzanymi łapami - pochodzi z salonu BMW Auto Fus Warszawa, absolutnie bezwypadkowy z symbolicznym ORYGINALNYM przebiegiem 12.000

    STAN - jestem pewny, że nigdy więcej nie zobaczysz Dakara w tak dobrym stanie.

    W moim DAKARZE jest układ wydechowy sebringa również kupiony u Fusa ( oryginalny układ mam w domu - oczywiście dokładam nowemu właścicielowi ) - taka przyjemność kosztowała ~4000zł

    W ciągu ostatniego 1000 km wstawiłem zabawki za ponad 5.000zł (na wszystko papiery):

    Graty z TT:

    Graty z serwisu Damiana Śmigielskiego:

    Nowy zestaw napędowy 520ZVMX ( najmocniejszyx ring w historii DID )

    Klocki Ferrodo Offroad

    Filtry, olej, płyn chłodniczy, hamulcowy

    nowe opony Continental TKC 80 + nowe wzmocnione dętki ( u Huberta z motogum ) - 800zł ( faktura do wglądu )

    gmole górne Holan - 450zł

    Łożyska główki ramy i inne pierdoły...

    Jeżeli ktoś uważa, że drogo to jego problem - wg mnie bardzo uczciwie ( proszę nie zaśmiecać wątku )

    Absolutnie nie spieszy mi się ze sprzedażą więc proszę mnie nie nękać śmiesznymi ofertami.

    tel 691 600 175

    pzdr/ Piter


  4. Koledzy podpowiedzcie proszę bo dostałem wczoraj w prezencie łożyska QMP ( quality motorcycle parts - firma raczej słaba, ale mniejsza o to ) i mają oznaczenie SSW 901, a na nich nabite są HR320/28xJ

    Wymieniamy je dzień przed wyjazdem wieczorem i wolę mieć pewność, że to to :mrgreen:

    Jak szukałem po tym oznaczeniu ssw901 to wychodzi większość motocykli BMW oraz F650GSy ale tylko do 2003 roku, nigdzie nie wywala mi 2004, ale chyba to przeoczenie bo wątpię żeby zmienili cokolwiek w tym miejscu podczas liftu ?

×